Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و عفونت
نوزاد من تب وعفونت داره خونه من بین مرزه ایران وافغانستان است که از شهر کمی دور است
- حساسیت
آقای دکتر شما چه شیر خشکی پیشنهاد میدین پسرم سه ماهشه
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۱۵ماهشه از ۵ماهگی تا الان ماهی یکبار تب میکنه اونم تب ۴۱درجه چند بارش انگار برای دندونشه چون دستشو به لثه میکشه و اب دهنش میریزه ولی ایا طبیعیه چون خیلی اذیت میشه و کم اشتهاش کرده و ضعیف چیکارش کنم الانم باز اینجوریه اگه میشه راهنماییم کنید
- شربت سالبوتامول
سلام پسرم سه ماهشه سرماخورده و تو گلوش خس خس میکنه دکتر بهش شربت سالبوتامول داده آیا این شربت برای طیر دوسال ممنوع هست شربت رو ادامه بدم یا نه؟
- غذای کمکی نخوردن
سلام آقای دکتر دختر من ۸ ماهشه تا ۷ماهگی خیلی خوب غذای کمکی میخورد ولی الان اصلا نمیخوره تنوع غذایشم عوض کردم ولی نمیخوره یکی دو قاشق اول بالا میاره همش خودشو به پشت پرت میکنه شب ها که میخوابه تا صبح چندین بار بیدار میشه شیر میخوره. برا غذا نخوردنش چکار کنم.
- حساسیت به پروتیین گاوی
سلام اقای دکتر. نوزاد چهل و سه روزه دارم که با دیده شدن خون در مدفوع تشخیص حساسیت گاوی دادن. من فقط لبنیات رو به گفته ی دکتر قطع کردم. گوشت گاو میخورم از کجا بدونم که ممکنه خون مخفی تو مدفوع بچه باشه ؟ اصلا بحثی به نام خونمخفی در مدفوع صحت داره ؟
- طولانی شدن زردی نوزاد
با سلام و عرض ادب . نوزاد من در تاریخ ۲۴ تیر با وزن ۲۹۷۰ گرم بدنیا اومده و در همون چند روز اول زردی داشت تا عدد ۱۲ رفت و ما در منزل دستگاه گذاشتیم اومد پایین اما باز رفت بالا.... بعد دوباره دستگاه گذاشتیم اومد پایین و مجددا ۱۱ شد..... شیر مادر رو قطع کردیم و دو روز شیر خشک دادیم اومد پایین حدودای ۱۰ و الان با گذشت تقریبا ۲ ماه از بدنیا اومدن ، نوزاد ظاهری زرد داره .... تمام تست های کبدی و تیرویید و ادرار رو هم داده سالم هست .... اما هنوز هم ظاهرش کمی زرد هست ...... لطفا بفرمایید ایا جای نگرانی هست یا نه؟ .... چه زمانی زردیش خوب میشه کامل ...؟. ایا روش درمان سریع تری داره...؟...و یا سوال دیگه نوزاد ما کاملا سفید سفید بود در بدو تولد اما از وقتی واسه زردی رفت زیر دستگاه تیره شد .... ایا پوستش دوباره برمیگرده؟
- نوزاد هشت ماهه
سلام اقای دکتر پسر من هشت ماهشه و سینش خس خس میکنه بهش سفکسیم صد بدم ? چه مقدار ممنون
- بسته بودن مجاری اشک
سلام آقای دکتر من دخترم پنج ماه و ده روزشه واز بدو تولد الان چشم چپ روزا اشک میاد و شبا هم عفونت میکنه چرک میکنه چند بارم بردم پیش دکتر و خوب نشده چیکار باید کنم ؟؟و قطره باکتی ماید رو چند روز باید استفاده کنم ؟؟؟حدود ده روزه دارم قطره باکتی ماید میریزم تو چشمش
- ویزیت
سلام آقای دکتر چند مین باره این سوال رو می زارم ولی شما جواب نمیدیم.امروز مطب بازه
- کم کاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم کم کاری تیروئید نوزاد اگر تا چندماهگی تحت درمان قرار نگیرد باعث آسیب میشود؟
- با سلام دخترم ۲۰ روزشه و الان سرفه و گلوش چرک کرده و اینو از پسرم گرفته دکتر بردیم هیچی نداد لطفا شما پیشنهادی دارین کمک کنین
- شربت یا قطره
سلام ببخشید جواب شما برای من ارسال نشد برای نوزاد ۵ ماهه با شش کیلو و نیم وزن که دچاره ریفلاکس است، چقدر باید شربت یا قطره امپرازول بدهم؟
- ترش سفید دماغ نوزاد زیر یک ماه
بچه مایه سفیدی داخل دماقشه بعضی وقتا هم عتسه میزنه میترسم لطفا کمک کنید
- یبوست نوزاد
دخترم ۲۹ روزشه سه روزه شکمش کار نکرده،میخواستم ببینم طبیعیه یا باید درمان بشه؟
- یک نخود کوچک زیر پوست پشت گردن نوزاد ۶ ماهه ویمه
- شیرخشک ببلاک
سلام برای دخترم شیر خشک ببلاک گرفتم لاکتوز داشت اسهال میشد و دوباره ببلایک ال اف گرفتم خوب شد ولی صورت بدنش دونه ریز زده شیر خشک ابتامین گرفتم چون طعم خوبی نداره نمیخوره چی شیر خشکی بگیرم
- عدم وزن گیری نوزاد
باسلام نوزادم پنج ماه ودهروزشه وزنش ۵۵۰۰هست چکارکنم وزن بگیره خیلی لاغره وزن ابتدای تولدش ۲۶۰۰هست فرنی به زور بهش روزی دووعده میدم اندازه یک قاشق شیرخودمم روهم میخوره
- شیرخشک
میگم ک من پسرم هروقت دلش درد میکرد شیر منو نمیخورد بهش شیر خشک میدادم.شاید دوروز ی بار یا روز ی بار.اتفاقا شیرهم داشتم اما حدودا یک ساعت نک میزد و سیر نمیشد.الان عادت کرده ب پستونک اصلا سینه منو نمیگیره منم هیج شیری ندارم

