Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیهوشی دندان پزشکی
باسلام و احترام دخترم دوسالش هست و دکتر دندونپزشک میگه باید تحت بیهوشی دندوناشو درست کنه آیا کار درستی است ؟ و خطرناک نیست؟
- سرفه
پسر هشت سالم دوهفته هست که سرفه های خشک داره اسپری و فکسوفنادین وفلازونال استفاده کرده ومخصوصا شبها خیلی سرفه میکنه انقدر سرفه میکنه تاخلط بلند بشه
- عوض کردن شیرخشک
سلام عذر میخوام فرزند یک سال و نیمه من به خاطر اگزمای شدید به تشخیص دکتر شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره که الان اصلا گیر نمیاد میشه لطف بفرمایید راهنمایی کنید چی رو جایگزین کنم ،مرسی
- ریه و دستگاه تنفسی
کودک پسر4/5که زودرس بدنیا اومده به مدت ۲۰روززودبه دنیا اومده والان شکایت ازنفس کشیدن (دستگاه تنفسی)به هنگام خواب به صورت آپنه ودرتشخیصهای همکاران شما پلیپ بینی ولوزه سوم تشخیص داده شده است لطفاً برای راحت خوابیدن و جلوگیری ازتنفس های تندتندوپی درپی در طول روز راهنمایی وکمکم کنید.درضمن اینکه الان حدود۱روزاست ازدرددرپایین سمت راست کشاله ران شکایت داره
- آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Tsh۶/10میخواستم بدونم تیروئیدداره یانه؟
آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Ths6/10خولستم بدونم داره یانه؟
- استفراغ
سلام دختر ۴ماهم،شیرخشک پپتی چونیور رو بالا میاره حساسیت به پروتئین گاوی داره الان سومین روزه بهش میدم .وزن تولد ۳۴۰۰ ۴ماهگی۵۸۰۰
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟
- رفلاکس کودک
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و نیم و یازده کیلو هست الان سه روز رفلاکس شدید و بدبو داره نفخ هم داره شربت فاموتیدین قبل شام یک سی سی میخوره بنظرتون چیکار کنم نگرانم
- سلام پسرم 5سالشه و18کیلو وزنشه مقدار مصرف اموکسی کولا 457رو میخواستم بهم بگین در ضمن تب هم داره ممنونم
- شربت
سلام خسته نباشید من به کودک خود میتونم شربت ویتامین دی رو با شربت زینگامپلکس در روز بهش بدهم باهم ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت پدیا کلد
سلام آقای دکتر شربت پدی کلد را بعد از باز کردن تا چند وقت میشه نگهداری کرد
- سلام پسرم۱۸ماهشه الان حدود۸ماهه ک یبوست شدید داره هرچ دکتربردیم دارودادیم خوب نمیشه تیروییدش هم خوبه توروخدا بگین چ دارویی از همش قویتره ک بخرم خیلی دردمیکشه بزور شیاف دستشویی میکنه
- زمین خوردگی از ارتفاع
از اپن خورد زمین 10 ثانیه بعد اورد بالا ولی داشت برنج میخورد تو دهنش پر بود و اینکه اورژانس معاینه کردگفت اوکیه 1 ساعت باهاش بازی کردیم و شرایطش خوب بود الان نیازی هست بخاطر اورده بالا ببرمش دکتر
- ایپوزینک
سلام آقای دکتر برای بچه 8 ماهه ام چون اسهال داشت دکتر گفت 3 سی سی در روز شربت زینک بدم . میخوام بدونم 3 تا قطره چکون میشه ؟ و اینکه 3 سی سی رو در طول روز سه بار هربار 1 سی سی بدم یا در یک وعده بدم؟
- حرکات غیر عادی در دست
دختر بیست ماهه ام به دلیل کمبود اکسیژن حین زایمان در دستهایش کمی حرکات غیر عادی دارد که خودمان متوجه میشویم زیاد مشخص نیست به موقع راه رفته نشسته حرف میزند آیا امکان عقب ماندگی در آینده هست ضمنا الان هوش بسیار خوبی دارد .ممنون از پاسختون
- وزن گیری خوب
سلام پسرم ۸ماهو ۱۰ روزشه. برای وزن گیری بهتر چیا باید بدم بخوره؟؟ فرنی اوایل خورد ولی دوس نداره دیگ.سرلاک هم دوس نداره.سیب زمینی دادم نخورد
- آسم..
سلام وقت بخیر دختر 10 سالم تو این یک ماه دو الی 3 بار سرما خورد و سرفه هاش طولانی شد هر داروی سرفه دادیم خوب نشد تا کم کم شب ها از سرفه بیدار میشد دوباره سینش خلطی شد. شما گفتین دگزا بزن چون مدرسه میره. من بردم دکتر ریه الان دوهفته هست اسپری استفاده میکنه دیگه شب ها بیدار نمیشه ولی در طول روز سرفه خلطی هنوز هم هست. دکتر کفت اسم... تماما پختنی میخوره 4 کیلو وزن کم کرده. میخوام بدونم دگزا اگه بزنه تمام این خلط ها خشک میشه یا نه؟؟ دکتر امانی بردم
- صدا
سلام اقای دکتر دخترم ۶ سالشه یه دفعه صداش عوض شد ایا طببعی یا ببرم دکتر
- دوز مصرف شربت ازیترومایسین برای کودک ۵ساله ۲۵کیلوجقدر است
- بیماری پوستی
سلام دخترم یه سال و نیمش هست،الان یکی دو روزه بدنش به جایی میخوره یا همین جوری روی دست و پا و بدن و صورتش،مثل تاول مانند میزنه و بعد از ده دقیقه از بین میره، بعلت سرماخوردگی از داروهای ایبوپروفن و سرماخوردگی و آزیترومایسین استفاده میکنه،یه راهنمایی میشه بکنید باتشکر

