Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه مریض شد شربت کو آموکسی کلاو دادم بعد از تموم شدن کو آموکسی کلاو دوباره تب خیلی خفیف و گلواش گاهی خوبه گاهی درد میکنه علت چی هست
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من 1سال و دوازده روزه هستش سرماخورده بهش آزیترومایسین 100داذم 5روژ ولی بازم سرفه های خلط دار داره پلارژینم میدم حالا به نظر شما سفکسیم 100بدم بهش یا نه وزنشم 12کیلوهستش
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی
- بی میلی کودکم ونخوردن شیر
سلام به کودک 9ماهه ام هر شیرخشکی میدم روی وزنش اصلا تاثیری نداره آیا میشه از شیرخشک شماره 1که چربتره برای وزن گیریش استفاده کنم؟؟؟
- مطهره
سلام دخترم از اپن آشپزخانه افتاد ارتفاش یک ونیم متره بیهوش شد آب به صورتش زدیم به هوش اومد دکتر بردیم سی تی اسکن و نوار سر انجام داد گفت مشکلی نداره ولی وسط سرش با پشتش زیاد درد میکنه حالت تهوع هم داره چی بدم خوب بشه
- غده
سلام دکتر وقتی بچم چند ماهه بود ازتون سوال کردم چند تا غده پشت سرش لمس میکنم فرمودید دست نزنم این غده ها هنوز هست نزدیک سه سالشه بازم مشکلی ندارن؟ در گردنش هست
- کولیک نوزاد
سلام ببخشید برای کولیک پسرم ۴۳ روزه که فاویسم داره و قلبش هم سوراخه چه داروی ضد نفخی میتونم استفاده کنم در ضمن بدو تولد هشت روز بخاطر زردی بستری هم بوده و قطره بیو لاکت شبی پنج قطره میدم بهش و شربت دومتیدون هم روزی سه بار ۱و سه دهم سی سی هم میدم
- شیرخشک ۱ و۲
سلام.با تشکر از اقای دکتر. من دخترم الان یه سالشه تو این مدت شیر خشک ببلاک ۱ بهش دادم. نمی دونستم که باید بعد از ۶ ماهگی شیر خشک ۲ بهش بدم. البته شیر مادر رو همیشه می خورد ولی چون شیرم کمه مجبور شدم شیر خشک بهش بدم. همه اش نگرانم مشکلی براش پیش نیاد. الان چی کار کنم ببلاک ۳ رو براش شروع کنم؟ وزن دخترم ۹ کیلو و ۸۰۰ گرمه. موقع تولد ۳کیلو و ۸۰۰ گرم بوده
- سلام.گلودرد وتب
سلام خانم دکتر.دختر من 6سالش هست و حدودا ۲۰ کیلو وزن و الان دو روزه تب و گلودرد داره،میخواستم لطف کنید آزیترو ۱۰۰ چقدر بهش بدم.ممنون
- بهبودی اسهال
پودرکیدی لاکت چندروزه تاثیرمیزاره واسهال خوب میشه
- کودک جیغ جیغو
با سلام آقای دکتر. ممنون که وقتتان را برای پاسخگویی به سوالات در اختیار ما قرار میدهید. پسرم یک سال ونیمه است. مدام برای هر خواسته ای جیغ و داد میزند از موقع تولد تا حالا همیشه بد خواب بوده.همش میخواهد من کنارش باشم خیلی هم بیقرار است. ممنون میشم اگه کتاب خوبی برای تربیت و روانشناسی کودک میشناسید برایم معرفی کنید تا تهیه کنم ممنون از لطف شما
- تیروئید
ببخشید اقای دکتر آزمایش تیروئید حتماباید ناشتاباشه برای کودک 2سالو 4ماهه
- آفت دهان
سلام آقای دکتر پسرم 2/5ساله است سه روزه آبریزش بینی و دهان داره آزیترومایسین دادم روزی یک بار اما الان متوجه شدم روی زبونش زخم شده وارد خوردن غذا میترسه چسب هم بدخواب شده وساعتی بیدار میشه بهونه میگیره ولی خوابه برازبانش قطره بنفش زدم چکار کنم
- ناپروکسین۲۵۰
سلام پسر ۱۰ ساله من امروز تب ۳۸ درجه داره و کمی سوزش چشم و گلودرد و سردرد داره بهش قرص سرماخوردگی بزرگسالان دادم میشه قرص ناپروکسین هم برای تبش بدم؟مشکلی که با قرص سرماخوردگی بزرگسالان نداره؟
- سرفه خشک
باسلام اقای دکتر برای درمان سرفه خشک مزمن مچه دارویی رو پیشنهاد میدید . چندسال پیش پسرماینطوری شده بود الان ۱۲ سالشه دکتر بهش تئوفیلین و زادتین رو گفتند که همزمان بدم و خوب شد الان میتونم دوباره استفاده کنم
- لکه قهوه ای کم رنگ
سلام دکتر یک لکه قهوه ای کم رنگ خیلی کوچک در کف پای پسرم و یکی روی باسنش ایجاد شده خیلی نگرانم الان یه سالشه من فکر میکردم خال هست و جای نگرانی نیس متنایی که از اینترنت پیدا کردم روانم رو به هم ریخته میترسم چیزه نگران کننده ای باشه پسرم خیلی بچه تیز و زرنگی هست هیچ مشکلی نداره این علامت های خیلی کم رنگ چیه ؟؟
- عفونت ادرار
سلام پسری 6ماهه دارم که الان دوروز هسته که موقع دفع ادرار_گریه میکنه وکاملامشخصه که ادرارکردن براش باعث دردوسوزش میشه چکارکنم چه دارویی براش تجویز میکنید. لطفا
- جوش دختر بچه دوساله در ناحیه تناسلیی
- بوی دهن کودک
سلام دکترپسرم۱۱سالشه دندوناش بیشترش خرابه خوراکشم خوبه ولی نمیدونم چراانقدبوی دهنش میادخیلی بو بدی میده وهمیشه بومیده یعنی علت بوی دنش میشه خرابی دندوناش باشه میشه دارویی برای عفونتش معرفی کنیدبراش بگیدم اجرتون باخداممنون ازراهنماییتون
- حالت تهوع صبحگاهی
سلام آقای دکتر برای حالت تهوع صبحگاهی دخترم یک هفته پیش ازتون پرسیدم گفتین باید آزمایش بده چه آزمایشی آقای دکتر ؟؟؟؟ من نصف قرص فاموتیدن ۲۰بهش میدم شب تا شب دیگه نمیگه حالت تهوع دارم!آیا بخاطر معدش تهوع صبحگاهیش

