Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
دختر یکسال ونیم دارم که تک سرفه خشک میکنه وگرفتگی بینی تحرکش خوبه ۴روزه ولی ۱روزه سرفه خشک داره امروز واکسن داره بزنم یانه وتب هم نکرده
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
سلام پسرم 4ماهشه سرفه خلت دار میکنه و یکم تب داره چه
- تعویض شیرخشک
سلام وقتتون بخیر ممنون میشم راهنمایی کنین پسرم الان یک ساله تمام داره شیر خشک سیمیلاک میخورد که به سختی دیگه گیر میاد و به نسبت گران هست حالا سیمیلاک ۳ ضمن کمیاب بودنش خیلی گران هم هست حالا سوالم این هست آیا با توجه به سن کودکم میتونم همون شیر خشک ۲ که قبلا میدادم بعد یکسالگی هم باز بدهم ریسورس جونیور گرفتم ولی املاحش خیلی کمتر از همون سیمیلاک ۲ هست و چندان دوست نداره
- سلام نوزاد ما در روز اول غربالگیری تی اس چی ۵بود بازم از پاشنه پا تکرار شد اینبار ۸ بود تا مجددا آزمایش خون دادیم ۹بود دکتر اطفال گفت دو هفته دیگه تکرار بشه دوباره شد ۱۰ حالا دکتر روزی یه قرص۵۰تجویز کرده وt4و t3نرمال بوده نوزدام بیست روز متولد شده ایا درمان مناسبی هست؟؟؟،
با سلام نوزاد ما بعد از تولد آزمایش غربالگری tsh5بود گفتن تکرار بشه بازم ۸شد گفتن آزمایش خون بدید ۱۰روزگی جوابش ۹شد دکتر اطفال گفتن بعد دوهفته تکرار بشه انجام دادیم شد ۱۰ حالا دکتر گفت باید قرص ۵۰هر روز براش تجویز بشه نوزادم ۲۲دو روز متولد شد آیا این درمان مناسبی هست؟؟
- مدفوع زیاد نوزاد
نوزاد ۳ماهو نیم دارم که قبلا یکی دوبار شکمش کار میکرده اما الان من ۷ یا ۸بار پوشکشو عوض میکنم ایا طبیعیه و رنگش از سبز به زرد تبدیل شد
- فرنی
سلام دکتر خیلی جاها شنیدم تو کشور های دیگه بعد از چهار ماهگی غذایی کمکی رو شروع میکنن دخترم واکسن چهار ماهگی ش رو زده میتونم بهش فرنی و لعاب برنج بدم؟
- سلام دخترم سه ونیم کیلو وزن داره دارو آزیتروماسین چند سی سی بدم آیا این دارو خوبه براش
- وقفه در نفس کشیدن
سلام بزرگوار خسته نباشید اقای دکتر خداخیرتون بده من همسرم مصرف میکنه شیره و فقط به بچه ام دود میدیم شبا ۲۰ دود....بعضی شبا تو خواب یهو بچه نفسش انگاری بند اومده میپره از خواب شدید نفسش بند میاد؟گفتم ازشمابپرسم دلیلش چیه؟و چکار بایدکرد؟؟؟😭درضمن بچم ۱۰ ماهشه
- قطره مولتی ویتامین و آهن
با سلام نوزاد ما 5 ماهه هست و پزشک تجویز مولتی ویتامین کردن. تا قبل این تجویز نوزاد آهن و آد و زینک رو جدا جدا مصرف میکرد.الان پیش دکتری که رفتیم مولتی ویتامین تجویز کردن که داخلش تمام اون آهن و زینک و آد موجود هست. سوالم اینه که میشه من اون قطره ها رو ندم و فقط مولتی ویتامین رو به نوزاد بدیم؟ ممنونم
- سرماخوردگی کودک ۶ ماه
سلام پسرم شش ماه شه سرماخوردگی گرفته ابریزش بینی دار د چه شربتی خوبه واش
- سرما خوردگی
با سلام من کودک هشت ماهه دارم سرما خورده حالا به یه سری دارو حساسیت پیدا کرده دکتر اون دارو هارو قطع کرده و دارو های نئو تادین. نئو زینک. استامنوفن داده آیا این دارو ها می تونه ویروس رو از بین ببره؟
- شیر خشک
سلام پسرم 7 ماهشه شیر خودم خشک شد و الان فقط شیر خشک میخوره. ببلاک استفاده کردیم از اول الان احساس میکنیم سیر نمیشه هرچقد میخوره. شیر خشک جایگزین ک مقوی تر باشه هست؟
- تعداد قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من با توجه به آزمایشی که داده یک مقدار کمخونی داشت دکتر گفت بجای ۱۵ قطره بیست قطره آهن بده من هم قطره آهنشو عوض کردم و قطره لبپوسفر گرفتم حالا چند میل باید بدم والا یک میل این قطره خودم حساب کردم ۱۵ قطره هم نمیشد
- واکسن ۱۸ ماهیگی
سلام از اون روزی که واکسن زدم پسرمو خیلی سخت نفس میکشه انگار پلیپ داره دماغش
- نوع شیرخشک نوزادم
سلام نوزادم اول۳ماه هست شیرخشک ایزومیل میخوره احساس میکنم ضعیفه هرشیرخشکی بهَش نمیسازه چیکارکنم
- بیسکوییت
سلام آقای دکتر از چندماهگیمیشه بیسکوییت مادر رو له کرد و به بچه داد؟شیر مادر ميخوره با چی میتونم له کنم ؟
- استامینوفن پاراکید برای کودک
سلام پسرم ختنه کردیم دکتر استامینوفن آمیفن دادن هر ۶ ساعت ۱۲ قطره ولی پسرم نمیخوره میخوام میخوام بهش استامینوفن پاراکید بدم چند قطره بهش بدم هر ۶ ساعت ؟ پسرم ۵۶ روزس و ۵ و ۷۰۰ وزنشه
- شیرخشک
سلام وقت بخیر،آقای دکتر برای درست کردن شیر خشک از آب دستگاه تصفیه که جوشیده شده میتونیم استفاده کنیم؟
- گریه
سلام دختر من یک ماهو نیمشه جدیدا یهو بی دلیل یعنی پوشک و غذا. مشکل نداره یهو گریه میکنه یهو از خواب میپره گریه شدید و پاهاشو جم و دستاشو مشت میکنه در حین گریه قرمز میشه و یهو انگار نفسش میره. بعد باز ادامه گریه، میتونم بهش داروی گرمیچر بدم؟ و چند ساعت چندسات
- یبوست نوزاد۴۰روزه
سلام خسته نباشید یه نوزاددختردارم ۴۰ روزشه تازه به دنیاآمده بود خیلی مدفوع داشت الان پنج شیش روز میشه ک مدفوع نداره شکمش سفت نفخ زیادداره بیقراری میکنه

