Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
نوزاد سه ماهه دارم فا بیم داره شیر خشک نان ۱ پیدا نکردم میتونم شیر خشک ببلاک بدم
- شربت ستادین جی
سلام من دو روزه به دخترم که 2 ماهه هس در حد ۰/۲۵ میلی ازشربت ستادین جی میدم هر ۱۲ ساعت سینش خر خر میکنه و سرفه میکنه آیا ضرر داره یا نه بااین دارو خوب میشه داروخانه داده
- سیر نشده بچم با شیر خشک
سلام خسته نباشید من بچم یک سالشه شیر خشک ببلاک میخوره شب شامشو کامل بهش میدم میخوره ولی بازم همش شب پا میشه شیر خشک میخوره هر چقدر شیر خشک میدم سیر نمیشه بازم پامیشه جیغ میزنه شیر میخواد بنظرتون شیرخشکشو عوض کنم یه شیرخشک سنگین تر بدم
- آب دادن به نوزاد
سلام وقت بخیر .اقای دکتر پسرم فردا وارد ۷ ماهگی میشه.روزی چندبار و به چه مقدار میتونم بهش اب بدم؟
- آلرژی به روغن زیتون
سلام اقای دکتر
بنده چن وقتی هسش دورناف نوزادم را با روغن زیتون ماساژ میدم چن روز اول روی شکمش حالت سوختگی پیدا کرده بود خوب شد الان روی آرنج دسش اونجوری شده ممکنه آلرژی به روغن زیتون نشون داده باشه؟
- خلط بینی
سلام پسرمن ده روز خلط بینی گلو داره سرفه خلط دار می کنه دکتر شربت کیتوتیفن شربت سرفه داده هنوز قطع نشده چی کار کنم
- اسهال کودک یک ساله
یک هفتست دندون نیش داره در میاره و اسهاله.ولی الان دو روزه بشدت اسهاله.روزی شش تا هشت بار مدفوع آبکی.چیکار کنم.کمکم کنید لطفا
- پوسته پوسته
سلام آقای دکتر نوزاد نوزده روزه ای دارم بدنش پوسته پوسته میشود باید چه کنم
- اسهال نوزاد
سلام نوزاد من حدودا ۳ روزه که اسهال شده دیروز تو اسهال خون دیدم چند روز پیش بهش تخم بلدرچین و سمنو داده بودم با فاصله دو روز از هم امکان داره الرژی داشته باشه تب یا سرفه هم نداره ممنون میشم جواب بدین
- غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- بیسکوییت مادر
نوزادی ک از ۴ ماهگی غذای کمکی براش شروع میشه کی میتونه بیسکوییت مادر بخوره؟
- شیر نوزاد
سلام،یه سوال داشتم اگه وزن گیری نوزاد باشیر مادرخوبه،میشه بازم براش شیر کمکی گرفت؟براوقتایی که مادر بیرونه،کارداره پیش بچه نیست؟دوشیدن هممیدوشمامابرای تایمای کم، منظور من الان تایمای بیشتره مثلا چندساعت نباشم
- اگزما
سلام جناب دکتر پای پسرم حدود چند سانتی میشه که خشک و دورش قرمز شده گفتند آد بزن زدم خوب نشده لطفا راهنماییم کنید اگه میشه عکس بفرستم ببینید نوزادم 5 ماهشه 2 ماهی میشه اینجوری شده
- اسهال نوزاد سه ماهه
باسلام دختره ماهه دارم شیر خشک میخوره هر بار بعداز خوردن شیر خشک سریع مدفوع میکنه مدفوعش زرد رنگ و معمولی آیا اسهال داره چون دقیقا همون لحظه تموم شدن شیر خوردن مدفوعش شروع میشه
- غنچه گندمین
سلام آقای خسته نباشید میخواستم بدونم میشه ب نوزادم که شش ماهه ونیمشه قبلا بهش سرلاک برنج میدادم غنچه گندمین با مخلوط شیرو میوه بدم باتشکر
- سلام آقای دکتر بچه م 9ماهشه وزنش کم،آزمایش ازش کردم سالم بود.چه شیرخشکی خوبه بهش بدم یکم چاق بشه؟نان 2بهش دادم تاثیری نداشت.
- وزن نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۷ ماهش تموم شده و وارد ۸ ماهگی شده و وزنش کم هست میخواستم بپرسم میتونم بهش پودر کاستر بدم ؟
- بابونه
سلام دکتر بابونه بر روی فاویسم تاثیر میذاره؟؟؟؟
- آب
سلام وقت بخیر دخترم چهار ماهش تموم شده آیا میتونم آب بهش بدم ضرر نداره
- سلام بچه دو ماه دیروز ازمایش دادممیگ انزیم کبدش زیاده لطفا کمککنید چیکار کنم
لطفا بگید چیکار کنم آیا این آنزیم خطرناک هس یانه

