Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد
سلام اقای دکتر نوزادم یازده ماهش وزن تولد 3200 بود الان ک یازده ماهس7900هسش چقد کمبود وزن داره؟؟.بر وزن گیری چیکار کنم؟؟.ازشیر مادر تغذیه میکنه چهار وعده هم غذای کمکی
- زردی
سلام برای زردی نوزاد سه روزه چی خوبه
- واکسن 18 ماهگی
سلام خسته نباشی من پسرم روز سه شنبه باید واکسن 18ماهکی میزد ولی یکشنبه شب تب بعد از خوردن شیر استفراغ کرد یکی دو ساعت تب 37 درجه داشت برم دکتر معاینه کرد گفت شاید داره گلوش چرک میکنه آموکسی داد و گفت تب بر استفاده کنه ولی همون روز دو نوبت تب بر دادم و آموکسی رو هر 12 ساعت تبش قطع شد تا الآنم نه تب کرده نه سرفه نه آبریزش بینی نه هیچ علامتی میخواستم بدونم میشه فردا ببرمبرای تزریق واکسن
- رشدکم
سلام اقای دکترواسه کم پش بودن موبچه ۲۰ماهه بهترین راه تراشیدنش هست یامیشه دارویی داد.ممنون
- سلام آقای دکترخسته نباشیددخترم چندروزتب کردعفونت گلوداشت سرفه میکردآموکسی سیلین توخانه داشتم بهش دادم تبش خوب شده ولی سرفه همراه خلط میکنه رفتم داروخانه یه شربت آموکسی سیلین 250دیگه گرفتم میتونم ادامه بدم بهش بدم یاخطرداره هرهشت ساعتی یکبار4سی سی بهش میدادم دخترم 5سالش هست میتونم
- حریره
سلام آقای دکتر پسرم ۶ماهشه شیرمادر ميخوره حریره بادام رو با آب درست کنم یا شیر پاستوریزه ؟
- يخ بودن دست وپاي نوزاد
سلام ببخشيد چرا دست و پاي نوزاددوماه ونيمه ي من اكثراوقات يخه؟؟
- مدفوع.زردرنگ.درکودکان
- شیرپاستوریزه
سلام آقای دکتر.دخترم سه سالشه باوزن ۱۳ کیلوتا۲سال نیم بهش شیرخشک گیگوز۲ میدادم الان یک هفته ای هست بهش شیرپاستوریزه میدم ولی بدنش همه دانه های قرمزشبیه جوش زده .میخواستم بدونم چه شیری بهش بدم ممنونم
- لطفاً راهنمایی کنید
سلام آقای دکتر بچه من هفت سالشه سرما خورده بود بردمش دکتر ضربان قلبشو گوش دادن گفتن ببرین متخصص قلب بردیم گفتن قلبش سوراخ داره سه ماه دیگه بیارین آنژیو ولی دیگه نگفتن بیارین ای خطرناه لطفاً راهنمایی کنید ممنون.
- کرم معده
با سلام من پسری 4ونیم ساله دارم مه شبها از خارش معقد رنج میبرد بهش قرص مبندازول100دادم دو عدد هفته ای یک عدد ولی فرقی نکرده. درضمن اشتهاش هم کم شده و مذفوع اش هم خیلی بو میدهد ممنون میشم راهنمایی کنید الان حدود دو ماه میشه که از خارش معقد رنج میبره آیا خوردن شیر زیاد براش ضرر نداره موز هم زیاد میخوره وزنش 14 کیلو تحرک زیادی هم داره
- زردی دستو پای کودک ۹ساله
سلام دختره ۹ ساله دارم که بیش فعالی داره خیلی وقتها رنگ دست وپاهاش زرد می شه گاهی اوقات از درد شکم گلایه میکنه وقتی دست شویی مدفوع خیلی زنندهای داره
- عکس العمل کودک
سلام لقای دکتر بچه یکی از اشناهام ۵ ماهشه عکسالعملی نداره ن صدا از خودش در میاره ن میخنده خیلیم بی قراریم میکنه دائم گریه میکنه نوار مغز هم گرفتن سالم بوده مشکلی داره ببره دکتر باید چ دکتری ببره
- سلام منم یه دختر۴ماهه دارم به شدت لاغرشدم هرچی میخورم بازلاغرم برای چاقی چی مصرف کنم
- سلام اقای دکتر بچم ۳۶روزشه دکتر براش دومتیدون تجویز کرد باز بالا میاره شیر خشک رو ولی سیر خودمو بالا نمیاره با شیر خودم یبوست میگیره و دل درد لطفا کمکم کنید
- گریه شیرخوار ۷ ماهه
سلام.پسرم ۷ ماه و ۱۱ روزس.نزدیک به یک ماه بود شبا تو خواب هر یک یا دوساعت گریه میکرد.درحالی که تا قبل این یک ماه شب رو راحت ۶ ساعت میخوابید.دو روز بود که به خاطر کمتر کردن حجم شیرش بهتر شده بود.ولی الان دوباره سه شبه مثل قبل شده.همش تو خواب گریه میکنه.هی از این پهلو به اون پهلو میشه نمیتونه ارومشه و اخر سرم گریش خیلی شدید میشه باید بغلش کنم بگردونم تا ارومشه و بخوابه. دو روزه که صبح ها هم خیلی بیقراره زمین نمیمونه فقط تو بغل اروم میشه.چیکار کنم.خیلی نگرانشم.مشکل از چیه.
- گیر کردن آب در گلو
گیر کردن آب در گلو نوزاد 2 تا 3 با در روز
- توان کودک
سلام ودرود آقای دکتر پسرم هفتماه وبیست وهشت روزشه سینه خیز میره وبیشتر علط میزنه روی دستاش کمی بلند میشه اما فعلا خیلی کوتاه میشینه وزود میافته البته درسن36 هفته نارس بدنیااومد واین مسله من نگران کرده در این سن آیاطبیعیه که بچه توان نشستنش کمه
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سالشه یک ماه پیش سرما خورد دماغش خیلی ترشح سبز داشت تقریبابعد از ده روز خوب شد دکتر نبردم یعنی انتی بیوتیک استفاده نکردم گاهی هم هندزفری منو میذاره تو گوشش من عفونت قارچی داره گوشم پشت هر دو تا گوشش زیر دست لنف اندازه یه نخود کوچیک احساس میکنم نگرانم به نظر شما چکار کنم؟ لازمه دکتر ببرم؟ ممنون از لطفتون
- سرماخوردگی خفیف
سلام دکتر دخترم سرماخورده بردم دکتر شربت سفکسیم داده مقدار مصرف رونگفته دخترم یکساله وسه ماهشه؟

