Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار
سلام بخشیدمزاحمتون شدم من پسرم 3سال داره گاهی اوقات خودش بدون اینکه نم بزنه میره دستشویی ولی گاهی اوقات نم میزنه بدون اینکه خودش متوجه بشه میگم چرانم زدی دست میگیره میفهمه خیس شده شلوارش ازمایش ادراردادمشکلی نداشت خواهشاکمکم کنید
- تب بدون هیچ عارضه
وقت بخیر پسر من ۱۸/۵ماهه هستش سه شبه که نیمه شب با تب و بیقراری بیدار میشه شب اول چون میخواستیم جای خوابش رو جدا کنیم این اتفاق شروع شد نیمه شب بیدلر شد و دید من نیستم،گریه ناجور و بیقراری و تب شروع شد. البته توی اتاق ما هستش،در تخت جدا نه اسهال داره نه تهوع نه مشکل دیگه ای ارژانس زنگ زدم،بهم گفتن ممکنه عفونت ادراری باشه،مایعات زیاد دادم امروز و دقت کردم موقع ادرار نه درد و نه سوزش نداره ممکنه تبهای شبانه بخاطر ترس از جدا خوابیدن و شوکه شدن باشه؟
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- جوش های سفید ریز
ایا جوش های سفید ریز اطراف مقعد کودک۱ ساله مربوط به غذل هست
- بی اشتهایی کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر بچه من دوسالشه اصلا میلی به غذا نداره و به زور و گریه و بازی دو لقمه میخوره میشه لطف کنید بگید چه دارویی بهش بدم که اشتهاش زیاد شه و تپل شه الان خیلی ضعیف و لاغر شده
- وزن کودک
سلام من پسر شش ساله دارم که وزنش نسبت به قدس پایینه و لاغر هست زینک سولفات دادم بهش و وزن یکم اومد بالا و با توجه به قد بلندی که داره و زینک هم شنیدم برای رشد قد هست ایا میتونم دوباره مصرف کنم؟
- سلام کودک چهارونیم کیلودوازده ساعتی بایدشربت آرزمایسین روبدهم بهش
سلام کودک چهار ونیم ساله شانزده چنین کیلووزنش هست هرداوزده ساعت هست طرزمصرف شربت آرزمایسین یا بیست وچهارساعت هست
- شربت
سلام آقای دکتر گرامی ، طبق دستور شما به پسرم که دوسال و هشت ماه داره روزی یک قاشق مرباخوری شربت ایمونس دادم قبل از ایمونس ،آسماویت تجویز کرده بودیدم جدد ایمونس براش بگیرم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید متشکرم
- ادرار نکردن کودک 4ساله
سلام کودک من4سالشه از صبح دستشویی نمیرود وقتی میخواهد برود که درحال ریختن است راه حل چیست
- کودک
آیا برای کودک چهار ساله نیاز هست که مولتی ویتامین یا آهن داد؟
- سلام خسته نباشید از دیشب برای پسرم قطره باکتی ماید وپماد ازیترومایسین استفاده میکنم صبح که از خواب بیدار شده چشمش ورم کرده به نظر شما طبیعی هستش
- واکسیناسیون وسرماخوردگی
باسلام اقای دکتر خدا رو به ابروی امام حسین قسم میدم هر چی که خیر تو دنیا واخرت هست همه رو یکجا بهتون بده امثال شماها باعث افتخار این خاک وسرزمین هستید .دعای خیرم سرنماز تا ابد وابدیت پشت سرتونه.ممنون
- قرص جوشان
سلام خسته نباشید.قرص جوشان بزرگسالان چقدر بدیم به بچه ها خوبه.ایا ضرر دارد.
- بلوغ
سلام.من یک دختر ۵ ساله دارم قبلا شربت زینک پلاس یوروویتال بهش میدادم ولی شنیدم زینک باعث بلوغ زودرس میشه میخواستم بدونم صحت داره یا نه؟
- گل
سلام دکتر پسر م36هفته دنیا اومد الان 15ماه 12,روزشه به موقع گردن گرفت و نشست از10ماهگی به کمک اشیابلندمیسه ودر12,ماهگی بادکنک راهمیره الان 6روزه میتونه راه بره مستقل خودش بلند میشه سرپااما خیلی زمین میخوره و تقریبا چهاردست و پا میره بیشتر آیا این بچه چرا میل به راه رفتن ندارم اگه من ازش بخوام 2متر وحتی بیشتر هم راه میاد اماهمش چهاردست و پا میره
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دگتر بچم 7 ماهشه 3 روزه روزی 4 الی 5بار اسهال داره حجم زیاد نیست البته . حال روحیش هم کاملا خوبه . دوروز پیش کمی نارنگی داده بودم بهش . میخوام بدونم میشه پدی لاکت بهش بدم؟
- دندان دراوردن
پسرم پنج ماه است دندان درمی اورد،خیلی خارش داره همش گریه میکنه همه چیزوگازمیگیره بنظرتون چیکارکمم
- اسهال کودکان
خسته نباشید اقای دکتر ،دخترم تقریبا سه روزه اسهال شدید گرفته احتمالا ویروسی هست چون از بچه ی دیگه گرفته الانم بریمش دکتر عمومی چون نوزادان به خاطر عید نبودند دکتر براش دوتا امپول ضد اسهال و استفراق نوشت ولی خوب نشد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟
- پوست
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماهشه کنار دوطرف لبش نبسبت ب پوستش ی کم روشنتره و حالت برجستگی داره اندازه یه نخود هستش مال چیه
- سلام
سلام خسته نباشید پسر یکساله الان دوروز ازلیس زدن باتری گذشته مشکلی نداره بازم برم پیش دکتر یا خطر ناک نیست؟

