Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوب شدن اسهال
پسرم دوروزه اسهال و استفراغ داره بیشتر اسهاله..دکتر بهش دمیترون اینا داده.پودر پدی لاکت.. اما اسهالش خوب نشده .میخاستم ببینم اگه شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بش ایرادی نداره چون فک میکنم عفونت داره معده ش
- شربت سفکسیم
سلام میخواستم بدونم دستور مصرف شربت سفکسیم برای دخترم که 2/5 سالشه و 12 کیلو هست چقدره . با تشکر
- چایی
سلام از چند ماهگی میتونم به بچه چایی کمرنگ بدم خیلی کم ؟ ممنون
- عفونت چشم نوزاد۱۰ماهه
سلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ماهشه سرما خورده بردم دکتر شربت آزیترومایسین داده ولی خوب نشده چند روزه چشمش عفونت کرده و خیلی چرک میده قطره باکتی ماید گرفتم خوبه براش استفاده کنم یا نه؟
- قطره آهن
سلام نوزاد یازده ماهه دارم که هم بهش قطره آهن لیپوزوفر وهم قطره ویتان میدم قطره ویتان حاوی آهن ، زینک و مولتی ویتامین می باشد هر دوتا قطره رو بدم یا یکی؟
- اسهال همراه باخون واستفراغ
- کتوکیفن
با سلام دختر من 2/5 ساله است با وزن 12 کیلو . دستور مصرف کتوکیفن رو لطف بفرمایید با سپاس
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام دوکتور .دختر من ۱۴ روزه هسته دوکتور بردم برای زردیش بهش قرض فنوباربیتال داده گفت یدونه قرضو سه تقسیم کنم بهش بدم دادن این قرض ضرری به دخترم داره یان؟
- نخوابیدن
سلام.ببخشید علت نخوابیدن نوزاد 5 ماهه در شب چیه؟یعنی امکان داره بیماری داشته باشه؟
- سلام نوزاد ۶ ماهه دارم سرما خورده سرفه داره چه شربتی بهش بدم؟
- ختنه
سلام خسته نباشید پسرم دو ماهگی به روش لیزر ختنه شده الان ده ماهشه دور الت یه مقدار حالت چرکی داری خیلی کم و یه کوچولو چسبندگی خیلی کم چیکار کنم
- شربت سرماخوردگی برای نوزاد۶ماهه
نوزاد۶ماهه شربت سرماخوردکی کودکان براش خوبه یااکسپکتورانت ؟چندسی سی وشربت ازیترومایسین برای کوک ۶ساله ونوزاد ۶ماهه طریقه مصرفش چطوره تاچندروزبدیم وچه اندازه؟؟
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر وقت بخیردخترم یکسالشه لثش قرمزشده داره دندون در میاره ولی الان دو روز ک دهنش بو میده یعنی ازهمین دندون دراوردن؟بعدنمیدونم چرا چشمام الوده ولی سرمانخورده
- قطر اهن
سلام بهترین قطره آهنی که باید به کودک داد اسمش چیه لطفا بگین که دندونم سیاه نکنه خیلی برام مهمه باتشکر
- دلپیچه و کولیک پسرم
سلام آقای دکتر,مامان آرتام مقدم هستم,پسرم الان 35روزشه هفته پیش پسرمو آوردم پیشتون تشخیص کولیک دادین,پسرم هم شیرمادرمیخوره هم شیر خشک ببلاک 1,دلپیچه زیادی داره,بیقراری میکنه با اینکه قطره کولیکید میخوره ولی بازم دلپیچه داره.امکان داره از شیرخشکش باشه؟میتونم شیرخشکش رو عوض کنم؟به نظرتون چه شیرخشکی بدم بهش؟اگه نه قطره ی دیگه ای نمیتونم بهش بدم آروم شه؟
- نوزاد
مدفوع نوزاد۳ماهه مثل سفیده تخم مرغ باشه طبیعی هست یا غیر طبیعی
- سلام ایا شیر خشک ببلاک برای دخترم که 1 سال و 4 ماه داره شماره 3 پیدا نمیشه مشکلی نداره ببلاک شماره 1 بدم
- سلام اقای دکتر میشه بگید دوز مصرف ازیترومکس برای بچه ۱۶ کیلو چقدره؟تورو خدا جواب بدید
- بیماری پادرد کودک چهار ساله
سلام کودک من باقلا ای پیش از بستری شدن در بیمارستان پادرد داشت الان هم بعداز یک ماه پادرد ش بیشتر شده ایا ربطی به بیماری باقلا دارد ؟
- سرماخوردگی

