Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پدیزان
سلام برای پسرم ۳ سال و ۳ ماه داره باوزن ۱۴ کیلو شربت پدیزان واسه سرماخوردگیش گرفتم چند سی سی باید بهش بدم اقای دکتر؟؟ ممنونم از لطفتون
- عفونت گلو
گلودرد داره عفونت داره ته گلوش لکه های سفید دیده میشه غذا نمیخوره
- سرفه کودک
سرفه کودک بدون تب احتیاج به انتی بیوتیک داده؟ خیلی سرفه میکنه پسر ۶ سالم دو هفته پیش فقط ابریزش داشت کوریزان دادم پلاژین کیدز دادم اسپری رستانکس و کلد ماریس استفاده کردم .دکتر نبردم الان فقط بینیش کیپه و سرفه شدید داره
- دور سر
سلام آقای دکتر ببخشید من پسرم ۸ ماهه و ۱۸ روزه است وزنش ۹ و قدش ۷۱ یا ۷۲ است دور سرش ۴۳،۵ است این ماه دور سر ثابت بوده رشد نکرده دور سر تولد هم ۳۵ بوده آیا مشکلی داره؟چیکار باید بکنم؟دارویی برای رشد دور سر هست؟
- تب
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهشه از دیشب تب ۳۸درجه داره با استامینوفن و پاشویه کنترل کردم امروز هستین بیام مطب
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر ایا مصرف شربت سیپروهپتادین برای افزایش اشتهای کودکان خوبه استفاده بشه؟ عوارض نداره؟
- قد(دختر)
باسلام دخترم ۱۰سال و ۹ ماهشه وزنش ۳۹و قدش ۱۵۰میخواستم بدونم اگر با این قد به بلوغ برسه رشد قدی خواهد داشت یا نه؟؟ایا لازمه جلوی بلوغش گرفته بشه؟؟؟(( قد مادر:۱۶۲و قد پدر ۱۷۲))
- سلام وقت بخیر دخترم 12سال وزن 35کیلو یک هفته است سرماخورده دوروزاست ترشح زردبینی وگلو وگرفتگی بینی وابریزش ازدیشی سفیکسیم 100 5 سیسی هر12 ساعت بهش میدم تاحالاهم تب نکرده این مدت سرماخوردگیش ممنون ازراهنمایی
- شکستن تب سنج و ریختن جیوه
پسرم 9ساله اش است ،دماسنج جیوه آیی در دهانش شکسته ،ایا برایش مشکلی پیش میاد ،باید چه کار انجام بدم با تشکر
- سلام پسرم ٦ساله ش هست ١٨كيلو سفالكسين١٢٥چطوري مصرف كنم؟؟براي قرمزي پوست اطراف ناف
سلام پسرم ٦ساله ش هست ١٨كيلو سفالكسين ١٢٥چطور استفاده كنم؟ براي التهاب وقرمزي اطراف ناف
- تفسیر آزمایش s/e
سلام وقت بخیر دختر من چند روز اسهال داره و کمی هم تب داسته نتیجه ازمایش s/e برای گلبول قرمز rbc 1-2 زده ممنون میشم بگین این مقدار نرماله یا خیر؟؟؟
- مقدار مصرف دارو
با سلام وخسته نباشید لطفا راهنمایی بفرمایید پسرم ۳ سال ونیم هستش و ۱۴ کیلو نیم وزنش هست چمقدار دارو سفکسیم ۱۰۰ باید بهش بدم؟ سپاس از شما
- تداخل شربت چرک خشک کن
سلام خسته نباشید، ایا میشه دو روز بعد از تموم شدن شربت فارمتین، شربت زیتروماکس ب پسر بچه هشت ساله داد، ممونم میشم پاسخ دهید
- دوز شربت پاراکید
سلام پسرم ۴ سالشه و تب داره شربت پاراکید چند سی سی بدم؟
- چه کنم؟
باسلام. دختر3/5ام گاهی به سوزش آلت تناسلی مبتلامیشودآیاعفونت دارد؟وآیامیتوانم درون تشت آب سرکه بریزم ودرونش بشیند؟آیامؤثراست؟لطفاًمفصل تروکاملترتوضیح دهید. ممنونم
- تفسیر آزمایش کودک ۵سال
سلام وقت بخیر من دختر ۵ساله دارم ک تکرر ادرار زیاد دارهآزمایش گرفتم wbc12.5وlym8.8وmlx1.00وneutrophils21.1وlymphocytes70.6وقندناشنا ۱۰۶ آیا مشکلی داره آقای دکتر؟خیلی نگرانم باتشکر
- تغییرصدا
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم۱۲سالشه هفته پیش گلودرد داشت آموکسی کلاو خورد خوب شد الان صداش تغییر کرده حس سرماخوردگی داره بنظرتون کپسول بخوره؟
- تكرر احساس نياز به دستشويي
با سلام و احترام دختر بچه 5 ساله بنده مدتي است كه در فواصل زماني كم احساس نياز به دستشويي رفتن مي كند اما ادراري هم ندارد و مي گويد قلقلك در زير شكم حس مي كند كه او را به دستشويي رفتن وا ميدارد. ازمايش كلي و ادرار هم داده است اما عفونت ادراري نداشته است. لطفا راهنمايي بفرماييد باتشكر
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
سلام آقای دکتر. دختر ۸ ساله ام وزنش ۳۴ کیلو است و دکتر شربت آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده چند سیسی باید در روز بدهم؟
- زیترومکس
مقدار مصرف شربت زیترومکس ۳۰۰ برای بچه چهار ساله با وزن ۱۶ کیلوگرم چقدر باید بدم؟ روزی چندبار؟

