Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سرماخوردگی برای نوزاد۶ماهه
نوزاد۶ماهه شربت سرماخوردکی کودکان براش خوبه یااکسپکتورانت ؟چندسی سی وشربت ازیترومایسین برای کوک ۶ساله ونوزاد ۶ماهه طریقه مصرفش چطوره تاچندروزبدیم وچه اندازه؟؟
- پاره گی مقعد
پاره گی مقعد نوزاد چهارماهه پاره گی مقعد که به قرمزی میزنه آیا خطر ناکه
- زیاد کار کردن شکم بچه 14 ماهه
محمد ما خواب وخوراک خوب ندارد و شکم اودر روز 5-6 مرتبه کار میکند که غیر قابل تحمل است
- تب داشت قرص دیازپام ۲ ۱سوم بهش دادم الان عرق کرده واب دهنش میاد
- تبخال
سلام،نوزاد 3ماه و ده روز دارم ک هفته پیش عمه اش ک تبخال داشت بوسش کرده منبودم خیلی نگرانم
- شکمدردوحالت تهوع صبحکاهی
شکمدردوحالت تهوع صبحگاهی
- شربت زینک سولفات
سلام و خداقوت آقای دکتر بهم گفتید بابت سفیدی ناخن دخترم شربت زینک سولفات بدم میخواستم بدونم دخترم مینور هست این شربت مشگلی نداره ؟وابنکه چه مدت بهش بدم
- کم اشتها
باسلام پسرم ۹ماهشه تقریبا یک هفته میشه که کم اشتها شده وبه زور چند قاشق می خوره اونم تف میکنه بیرون اقای دکتر چه مشکلی میتونه باشه لطفا راهنمایی کنین ممنون
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام ٬ پسرم شش سالشه لپش ورم کرده ودندونش درد میکنه برای عفونت دندان جه انتی بیوتیکی خوبه ؟جه مقدار در روز بهش بدم ؟ وزنش ۲۰کیلو
- جنین
با سلام و عرض ادب میحواستم بدونم آیا مادر بارداری که کم کاری تیروئید داره و متاسفانه تشخیص داده نمیشه نوزادش دچار عقب ماندگی میشه یا بعد از تولد نوزاد با دارو قابل درمان است؟
- سلام من بچشم خیلی لاغرحستش اشتهاهم داره اماحمین جوری لاغرمونده الان ۶ سالشه وزنان ۱۵کیلوحستش
- چربی مدفوع
جرب شدن مدفوع کودک دوسال علتش چیه هر روز چرب هست رنگ زرد
- نوزاد سه ماهه برای سرفه چه شربتی میتونه بخوره
برای سرما خوردگی وسرفه نوزاد سه ماهه باید چکار کنم
- آیا برگشت تب بعد از ۶ روز از قطع تب طبیعی است در کودک ۶ ساله
- واکسن شش ماهگی و کرونا
سلام اقای دکتر ، امروز هفتم مرداد هست و هفدهم مرداد نوبت واکسن شش ماهگی نوزاد من هست. نوزاد من کرونا گرفته وچهار روزه علایمش ظهور کرده و بیماره و تحت درمان. سوالم اینه که هفدهم مرداد من میتونم واکسنشو بزنم؟ یا باید به تاخیر بیندازم ؟ درصورت تاخیر جن روز بعد هفدهم باید واکسن شش ماهگی شو یزنم؟
- بهترین ساعت خوردن شربت پیروی ساید
- واكسن كرونا
درود. بااحترام ميخواستم ببينم واكسن كرونا براي پسر بچه 7 ساله ايرادي نداره بزنيم؟ شايعاتي مبني بر اينكه با زدن واكسن ديابت ميگيره بود خواستم نظر شما رو به عنوان متخصص بدونم. سپاس
- نوزاد
با سلام دخترم نه ماه و نیمش هست الان دو هفته هست که متوجه شدم یکی از سینه هاش یه جوش سفید زده آیا مشکلی داره؟یا طبیعی هست؟
- آزمایش
سلام دکتر وقت بخیر سوال پرسیده بودم که آزمایش مدفوع پسرم دوماه ام گلبول سفید ۲ تا ۳ هستش، مدفوعش آبکیه و پر خلطه و دلپیچه داره، شیرخشک کمکی رو گفتید بدون لاکتوز بدم، اما در مورد شیر خودم چه باید کرد؟ رژیم خاصی رعایت کنم کنم؟ گلبول سفید مدفوع، آلرژی به پروتتین گاویه یا عدم تحمل لاکتوز؟
- ورم لب کودک

