Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم 10روز دیگه 11 ماهشم تموم میشه 2هفته پیش که معاینه کردینش 9100 وزنش بود گفتم گهگاهی عطسه میکنه شما گفتین علائم سرماخوردگی نداره ولی برام شربت سیتریزین و قطره بینی نوشتین گفتین تو خونه داشته باش ولی نگفتین چقد بهش بدم الان گهگاهی عطسه و سرفه میکنه آبریزش از بینی هم داره تا شنبه هم که شما تشریف ندارین نمیدونم دارو رو چجوری مصرف کنم
- نوزاد3ماهه دارم باید پایش تورم دارم یعنی کشاله ران جلو مشکل چیست
سلام آقای دکترنوزاد3ماهه دارم وزن 5کیلو الان 10روزهست کشاله ران جلو تورم دارم یعنی ورم داره مشکل چیست باتشکر
- مدفوع سبز
ببخشيد اقاي دكتر جواب سوالمو نميتونم ببينم از ٢٠ روزگي مدفوع سبز با شير خشك نان كامفورت و اپتاميل و گيگوز ازمايش كليپروتكتين ٤٠٠ بود مشكلش چيه
- سلام
آقای دکتر خدا خیرتون بده همین.
- سرما خوردگی
نوزادسه ماهه دارم گرفتگی بینی و سرفه دارد چه شربتی بدهم
- سرماخوردگی نوزاد۲۰روزه
پسرم ۲۲ روزشه دماغش کیپه بزور نفس میکشه اصن نمیتونه بخوابه توروخدا کمکم کنید
- سلام دختر من 4سالشه شربت انگل چند سی سی بخوره وزن 21کیلو هست
- یبوست کودک ۲ ساله
باسلام.دخترم دوساله وپنج ماه است .حدود سه ماه ازپودر پیدرولاکس استفاده میکنه.خدا روشکرخوبه.میگم تا کی باید ازاین پودر استفاده کنه.ممنون
- مقدار مصرف دارو سیفیسکیم برای کودکان ۵ ساله با وزن ۲۵ کیلو ۱۰۰
- خطوط کف دست
سلام بچه من ۳۵هفته به دنیا اومده .خطوط کف دست چپش ۸۱ عدد یک واضح نیست آیا نشونه مشکله؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی آقای دکتر دخترم ۵ ماهشه سرفه و آبریزش بینی داره چه دارویی براش خوبه و نحوه ی مصرفش
- دخترم ۵ روز اموکسیسیلین خورده اسهال شده چکار کنم
- سلام دکتر پسرم ۲ماه و۲۰ روزششیر خودم مو میدم خیلی بالا میاره شیرخشک نان یک گرفتم اونم که میدم شکمش کار نمیکنه به نظرتون دلپیچه ش از شیر خشک هس چه شیرخشکی بدم بهش بهتر شهه
- تب سر کودک
سلام دخترم 21ماهه تبش بالا رفتم داروخانه شربت ستادین دی گرفتم ولی نپرسیدم چقدر بدم الان میبینم روبروشور زده زیر6سال بامشورت پزشک الان چقدر بدم وهرچند ساعت
- سرماخوردگی
سلام دکتر پسر من ۱۰سالشه از دیوز ابریزش بینی با خلط گلو داره تب نداره سرفه نداره در صمن آلرژی هم داره ولی آبریزش بینی هلاکش کرده در ضمن دوسال پیش له خاطر پنومونی و اسم بیمارستان بستری لودن چه دارویی لهش بدم که ابریزش و خلط گلوش خوب بشه تب و سرفه نداره
- تاخیر در گفتار
سلام جناب دکتر وقت بخیر، پسر ۴ ساله دارم خوب حرف نمیزنه جمله نمیگه، حواسش پرته، گفتار درمانی بردم گفتن بخاطر تلوزیون نگاه کردنه، تازه شروع کردم جلسات گفتار و کار درمانی، تلوزیون هم کلا حذف کردم، اما شنیدم شربت امگا۳ یورو ویتال برای این مشکلات خیلی خوبه، تمرکز بچه ها رد بالا میبره، به نظر شما براش بگیرم؟
- سرماخوردگی پیاپی
با سلام دختر ۴ سال و دو ماهه دارم.۱۵ کیلو و بدغذا .امسال از مهر ماه رفته مهد کودک.هر دو هفته یکبار علائم سرماخوردکی داره. میگیره خوب میشه باز میگیره....یک بار فقط آنتی بیوتیک دادم بقیه موارد با درمان خانگی و اسپری بینی درمان کردم.اگر ممکنه بفرمایید چه کار کنم کمتر مریض بشه.
- چه شیر خشکی مناسب
سلام خسته نباشید دخترم از کوچکی تاحالا شیر اپتامین دادم الان ۲سال چندروزش شیر پاستوریزه دادم نخور شیر گاو نخور حالا شیر ببجونیور گرفتم خوبه بدم یا شیری که خوب باشه بگین بخرم بدمش غذا هم درست نمیخوره
- شربت سفیکسیم برا نوازد یک سال ۲ماهگی چقدر باید داد

