Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام اقای دگتر پسر ۵ ساله دارم سرما خورده و فقط سرفه داره تیمکس خوبه بهش بدم؟ یا پلارژین
- سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی به کودک ۱۲ کیلویی باید داد؟
پسر من ۲۶ ماهه با وزن ۱۲ کیلو هست میخواستم بپرسم شربت سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی و هر چند ساعت یکبار باید مصرف کند؟ ممنون
- تب و سرفه کم و بی حالی
سلام بچه من ۳ سالشه دیروز بعد از ظهر تب کم کرد بعدش کلا بی حال شد بعدشم یکم سرفه میکنه
- شیرخشک
سلام کودک 8 ماهه دارم که هم غذا میخورد هم شیر خودم. کودکم قبلا به پروتئین گاوی حساسیت داشته و در حال حاضر 2 ماه است که این حساسیت برطرف شده و تحت نظر دکتر لبنیات مصرف میکنم به غیر از شیر. آیا میتونم به کودکم شیرخشک معمولی بدم؟؟ تا حالا آپتامیل پپتی میخورده
- قرص
سلام قرص آیزن پلاس یوروویتال را دختر ۱۲ ساله میتواند مصرف کند؟ چند بار در هفته؟
- تغذیه
سلام... دخترم 11ماهشه رفلاکس داره میتونه ماست بخوره؟
- بیماریهای اطفال
سلام میخاستم بپرسم که من پسرم ۶ سالشه سرما خوردگی گرفت خوب شد ولی سرفه هاش زیاد بود برم دکتر کو اموکسی کلاو ای اس ۶۴۳تجویز کرد گفت سینوساش سرما خورده ولی یک شب که دارو رو دادم بهش تب کردوسرفه هاش زیاد تر شد بعد دوباره برم دکتر امپول پنی سیلین داد دو تا اونارو که زدیم دو روز که گذشت دوباره تب میکنه سرفه هاشم بهتر نمیشه راهنماییم کنید چیکار کنم لطفن ممنوم
- حالت تهوع
سلام خسته نباشید دخترم ۱۶ ماهو خورده ای هست ۱شنبه تب ۳۸ /۵کرد بعد بردمش دکتر گفت عفونت ادرار داره درصورتی که ازمایش نداد از رد ظاهر گفت دارو ایپوروفن و شربت سفیکسیم تجویز کردن تبش بعد از ۳ روز قطع شد ولی الان ۲بالا اورد قرص دمیترون دادم الان حالت تهوع داره اوق میزنه شیر میاد تا دهنش بعد فرو میده چیکار کنم حالت تهوعش خوب بشه
- کرونا کودک
سلام اقای دکتر دیروز سرماخوزدم . بچه 20 ماهه ام دیشب تب کرده هر4 ساعت بهش پاراکید میدم . میخوام بدونم باید دکتر ببرم یا نه؟تبش بین 38 و 39
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای نوزاد دوماهه
برای نوزاد دوماهه چ مقدار باید مصرف کرد
- عوارض قرص فنوباربیتال
سلام دخترم ۱۵ماهه هست ۲ماه پیش دکتر مغز اعصاب قرص فنوباربیتال ۱۵داد گفت دوماه نصف شبا بخوره ولی من اصلا متوجه نشدم که اهن هم نباید داد شب اهن فرامکس پودر الان دوهفته هست دخترم اسهال داره استفراخ داره الان فهمیدم عوارض داده خیلی میترسم الان. باید قرص چیزی بخوره یا خوب میشه من شربت ازیروترومایسین وکرتیماکسازول هم دادم سرماخوردگی هم داشت گلوش چرک کرده بود میشه راهنمایی کنید ممنون حالم خیلی بده
- عطسه
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر دخترم ۴سال و خورده ایشه و ۲روزه فقط عطسه میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره چ شربتی بدم که عطسه هاش قطع شه
- حرف زدن
سلام وقت بخیر. پسرم ۱۵ ماهشه. وقتی گوشی رو میگیره پیش گوشش میگه اَ. گاهی ما و گاهی با هم میگه. اما دیگه چیزی نمیگه هنوز و حرف نمیزنه. فقط با اوه اوه منظورشو میرسونه. طبیعیه؟ مشکلی نداره؟
- سلام پسر من فاویسم داره آیا شربت توفیلین خوبه
- کودک دیابت نوع چنده
سلام خسته نباشید .دختر۶ساله دارم چند روز تکرر ادرار داشت بردم بهداشت تست قندش ناشتا۱۲۰ بود گفت برو آز بده حالا آیا دخترم دیابت گرفته؟
- شربت آموکسی سیلین 125 چند سی سی باید به کودک یک ساله داد آبریزش سبز داره آیا باید همین شربت را داد
- عدم تحمل لاکتوز
سلام آقای دکتر امیدوارم که حال شما خوب باشه .دخترم لنا هفت ماه داره هم آلرژی پوئتین گاوی داره هم لاکتوز رفلاکس پنهانم داره وزن گیری کندی داره وزن تولد 2650و هفت ماهه 7کیلو .شیر ایزومیل میدم با شربت گاویسکون به دلیل نبودن گاویسکون قرص نکسیوم میدم چند روز میشه خیلی نا آرومه برا لاکتوز قطره ایزی کول نوشته گیر نمیاد میتونم یک چهارم قرص لاکتیز بدم .اگه میتونم اندازشم ممنون میشم بفرمایید .
- امیر مصطفی
پسرم ۴شنبه غروب دچار استفراغ شده تا زمانی که بره پیش دکتر ۵ بار استفراغ زده بعد دکتر براش سرم نوشت زدیم خوب شد تا دیروز زیاد غذا نخورد از ترسش که بالا نیاره غذا دیروزش خیلی کم بود و امروز بیدار شد صبحانه خورد غذا هم خورد بعد خوابید و بیدار شد یکم بیحال بود گفت دستشویی دارم رفتیم دستشویی که اولش پی پیش سفت بود و بعد شل شد اسهال بوددر ضمن اصلا داروهاشو نمیخوره همشو از دهانش میریزه بیرون پسرم ۳ سالشه نگرانم باید چیکار کنم؟
- شیرنخوردن
سلام دختر ۴ماهه ای دارم که گاهی اوقات خیلی بد شیر میخورد ازدیشب ساعت ۳ که شیر خورده تا ساعت ۱۰ صبح هر کاری کردم شیر نخوردودایم شصتش را میخوردوقتی میخوام شیربهش بدم گریه میکنه مجبورشدم شیر م رابدوشم وداخل شیشه بدم چکار کنم
- تکرر ادرار
سلام دختر من۶ سالشه، الان چن روزی هست ک تکرر ادرار گرفته،ـدیروز قند ناشتا ۱۰۰بود،ـ خیلی میترسم، با اینکه از دیروز خیلی رعایت تغذیشو میکنم ولی الان هر ۱ساعت ی بار میرع دستشویی علت خاصی داره

