Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه آبریزش بینی داره وتب وسرفه کم داره و بی حال و بی قراری میکنه.آب دهانش رو ب زور میخوره به ماگفتن شربت پلارژین و سفکسیم 100 بدم ولی میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- لکه قهوه ای کم رنگ
سلام وقتتون بخیر.من پسر هشت ماهه ای دارم که حدود دوماهی میشه روی پوستش و اکثرا روی گردنش لکه های با رنگ روشن و بدون برجستگی زده.تعدادشون زیاده و داره بیشتر میشه.سوالم اینه میشه از روی عکس تشخیص داد چیه؟چون به خاطر اوضاع کرونا میترسم جایی ببرمش دکتر و توی شهر خودمونم دکتر متخصص نیست
- قطره آکیدو
سلام میخواستم بپرسم برای بچه بیست روزه با وزن سه کیلو چن قطره بدم
- راه درمان سرفه شدید
سلام اقای دکترنوزاد یکماهه ام سرفه شدید _گرفتگی بینی _خس خس سینه وخلط داره _داروی گیاهی بهش دادم اثرنکردچکارکنم
- بی قراری و گریه نوزاد
سلام. نوزاد پسر ۹۵ روزه ای دارم که در ۳۸ روزه گی بعلت کولیک و بی قراری شبانه و رفلاکس دکتر براش دومتیدون و دامتیکون تجویز کرد. خیلی وقت بود که دیگه گریه نمیکرد اما الان دو روزه سر ساعت معینی از ساعت ۱۲ تا ۲ بعد از ظهر گریه میکنه و فقط در گهواره ساکت میشه و در این دو ساعت اصلا شیر نمیخوره؟میشه راهنمایی کنید ؟
- بند امدن نفس
سلام نوزاد یک ماهه دارم ک بعضی وقتا انگار گلو ش خشک میشه سرفه میکنه بعد نفسش بند میاد انگار چیزی توی گلوش گیر کرده میخواستم بدونم علتش چیست ایا رفلکس معده داره
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام. امروز غروب که نوزاد ۱۱ ماهه ام رو خوابانده بودم وقتی بیدار شد پشت پلکش سرتا سری ورم کرده بود و قرمز شده و چشمش کوچیک شده بود . انگار بینیش هم پره پر شده بود میخواستم لطفا بفرمایید چه اتفاقی براش افتاده و چه باید کرد؟
- نوزاد
ایا نوزاد هفت ماه ناخنای دستش تیرگی داشته باشه مشکلی داره یا ن
- جدا کردن جای خواب
سلام. نوزاد یازده ماهه دارم. خیلی به من میچسبه همش. هر جا میرم دنبالم میاد. آشپزخونا برم میاد دنبالم و نمیشینه بازی کنه برا خودش. همش تو فکر اینه من کجام. چشماش دنبال منه. آیا اضطراب جدایی داره؟ برای این بچه ها از چه سنی اتاق خوابش رو جدا کنیم؟
- فلش گوشی موبایل
سلام آقای دکتر.اگه یه بار اتفاقی موقع عکس گرفتن از بچه ۳۵ روزه فلش دوربین گوشی بخوره توچشمش اشکالی داره؟ نابینا یا کم بینا نمیشه؟
- خوردن گوجه
سلام اقای دکتر وقت شمابخیرپسرم۹ماهشو تموم کرد میتونم بهش املت بدم؟یازوده؟
- زردی
زردی دارد و شیر نمیخورد
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد 45 روزه ای تقریبا 6 روزه که مدفوع نکرده ؟آیا نگران کننده است؟
- رشد و قطره آهن
با سلام و عرض ادب خدمت دکتر محترم ..خواهر زاده ام یازده ماهشه هر وقت قطره آهن بهش میده میره تو ملاجش ..تا حالا چند بار به مرز خفگی رفته ...آیا میتوان قطره آهن رو با آب رقیق کرد و بهش داد یا به صورت قرص حل کرده به کودک یازده ماهه داد؟؟؟با تشکر
- سلام پسرم سه ماه ونیمه دوهفته اسهال داره دکتر ازیترومایسینـن هفته پیش نوشت همراه ازمایش جواب ازمابش که گرفتم عفونت نداشت ـازیترومتبسین ندادمش ولی خوب نشد الان ازیترومایسین بدمش بخوره
- خوردن مکنیوم
من خواهرم زایمان کرده ولی بچه رو بردن دستگاه معده شستشو دادن به خاطر خوردن مدفوع خطرناکه
- کولیک
سلام اقای دکتر خسته نباشید.داخل سایت فرمودید کولیک نباید سبزیجات حبوبات خورد این روند باید تا کی ادامه داشته باشه من نوزادم ۳ ماه و ۲۰ روزشه تا کی نباید بخورم؟اینم بگم هنوز دل درد داره و خیلی غذاها حذف کردم .و سوال دومم اینکه میتونم نبات داغ بدم.یعنی میشه تو این سن داد چون مادرم میگه بهش بده
- شيرخوردن در شب
سلام سوال ديكم اينه كه تو شب لازمه بچه رو بيدار كني شير بخوره چون خودش بيدار نميشه ٥ ماهشه
- برفک دهان
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه و کنار لپش فکر کنم برفک زده سفید شده بهش چه دارویی بدم؟
- زردی نوازد
یک ماهشه زردی دخترم برطرف نشده قطره بیلی ناستر هم میدم

