Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ورم یکی از سینه های کودک
دختر ۱۸ماهه دارم سینه سمت راستش برجسته تر و سفتر شده ولی هیچ گونه قرمزی یل دردی نداره .دلیلش چی میتونه باشه
- امیکرون
سلام اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم از صبح احساس گلودرد داشتم دوروز پیش هم خواهرم داشت الان هم بچم تب کرده میخوام بدونم بجز پاراکید چی بهش بدم اگه امیکرون باشه؟
- سلام دوز مناسب برای کودک ۶ ساله ۲۵ کیلو برای شربت آزیترومایسن ۲۰۰ رو میفرمایید
- دونه دونه شدن بدن ودست و پاها بچه
سلام یه دختر ده ماهه دارم وپسر هشت ساله پسرم کف دست وپاهاش دونه دپنه خیلی ریز شده با خارش شدید دخترم کل بدنش داخل دهانش هم زده سر بعضی از دونه ها اب داره دلیلش چیه گلودرد هم دترن همراه با یه شب تب
- دلپیچه
- پیدرولاکس
سلام . خسته نباشد،اقای دکتر استفاده طولانی مدت پودر پیدرولاکس برای کودک 4ساله باعث تنبلی روده میشود؟؟پسرم هر روز باید بخوره اگه چند روز قطع کنم دوباره یبوستش بر میگرده،وزنش ۱۷کیلو،هر روز یک قاشق شربت سفیکسیم داخل یک لیوان آب حل میکنم و مقداری بهش میدم،تا یبوست نشه،امتحان کردم اگر قطع کنم دوباره یبوست میگیره
- استفاده از آمپول بتامتازون
باعرض سلام، پسر3ساله من به علت آلرژی که دارد در موقع سرماخوردگی سرفه های شدید میکنه که با اسپریهای استنشاقی مشکل حل نمیشه که دراین صورت مجبور به استفاده آمپول بتامتازون(یکچهارم) میکنیم که سرع خوب میشه خواستم بپرسم هربار این اتفاق افتاد استفاده از آمپول ضررنداره؟
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- ایستادن نوزاد
سلام و عرض ادب، آقای دکتر پسرم رو از سه چهار ماهگی تا الان که شش ماهه هست گاهی زیر کتف هاش رو گرفتم و سرپا نگه داشتم. یا اینکه به همین صورت به حالت تاتی راه بردم. آیا این کار اشکالی داره؟
- سلام آقای دکترخسته نباشید.حدودیک هفته هست که دخترم تب به همراه سرفه های خلط دار داره بهش سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت ۵سی سی میدم به همراه ستادین دی سی هر۸ساعت ۵سی سی.میخستم ازتون راهنمایی بگیرم که چه نوع شربت چرک خشکن رومیتونم جایگزین کنم تادخترم زودترخوب بشه .چون سفکسیم جواب نمیده
- قطره پدی لاکت
سلام و خسته نباشد،اقای دکتر پسرم دو سال داره،اسهال داشت ماه پیش بردم دکتر پدی لاکت داد،روزی ۶ قطره،دکتر گفت اسهالش خوب شد بازم پدی لاکت رو ادامه بدید اما نپرسیدم تا کی؟؟الان یک ماه و سه روزه من دارم پدی لاکت رو میدم حالا دوشنبه و سه شنبه به زور و با گریه مدفوع کرد که خیلی سفت بود،از دیروز یعنی چهارشنبه زور میزنم خیلی اما نمیتونه مدفوع کنه،ایا بازم باید پدی لاکت روزی ۶ قطره بدم یا قطع کنم؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
سلامپسرم۴ماهشه۵روزهکهسرفههایخلطیدارهبهششربتآموکسیسیلینبدمخطریبراشندارهوزنشم۷کیلوعه
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
باسلام و وقت بخیر . ببخشید دخترم ۹ ۶خواستم بپرسم شربت آزیتروماسین رو ۱۰cc هر چند ساعت مصرف کنه
- شربت اموکسی سیلین۱۲۵چقدبه پسر۱۰ماهه بدم
پسرم۱۰ماهشه سرفه شدیدمیکنه شبا چقدبهش بدم دیگه چی براش خوبه
- کم وزنی نوزاد
بچم ۱۱ ماه و ۵ روزیشه هست وزنیش کم هست راه نمیتونه بره چه کار کنم وزن بیگره
- میزان مصرف دارو در 2 سالگی
با سلام دختر من 23 ماهشه که با وزن 1/850 (نارس) به دنیا اومد. الان وزن11/400 و قد 82 رو داره. میخواستم بدونم از نظر قدی و وزنی چطوره. 2- تا الان یک سی سی کیدز پلاس و یک سی سی قطره فروگلوبین میدادیم بهش. از دوسالگی به بعد برای مصرف ویتامین چه توصیه ای دارید. ممنون میشم بفرمایید.
- افتادن
سلام. پسر ۲ و نیم ساله ام روی ماشینش که ارتفاع ۲۰ سانتی داره سرپاموند ماشین راه افتاد پسرم افتاد سرش روی سرامیک کف خونه پایین اومد بالای ابروش قرمز شد من فکر میکردم چیز مهمی نباشه موقع ظهر بود گریه کرد خوابید بعداز یک ساعت بیدار شد خواب الود بود از بقلم پایین نمیومد بردمش دشویی اومد بازم سرحال نشد همینجوری تو بقلم موند بعد نیم ساعت یک دفعه استفراغ کرد بعدش دیگه حالش خوب شد الان بعد از ۴ ساعت دیگه طوری نشد سرحاله.میخواستم بدونم یک بار استفراغ نشونه بدیه. با این اوضاع کرونا واجب بیمارستان ببریمش
- گرفتگی بینی
سلام برا گرفتگی بینی دختر ۹ سالم چه قطره ای استفاده ای کنم شبها از بینی نمیتونه نفس بکشه اسپری سدیم کلراید استفاده میکنم فایده ای نداره
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- سوزش ادرار
سلام شبتون بخیر اقای دکتر دخترم سه سالشه از دیشب وقتی میره ادرار کنه میگه میسوزه و جلو ادرارشو میگیره از ظهر تا الان نرفته دستشویی هر چی بهش میگم برو چیش کن میگه نه میسوزه به دارویی هست موقت سوزش رو قطع کنه تا فردا ببرمش پیش متخصص یا آزمایش بده

