Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
با سلام دختر ٨ ساله ام سرماخوردگي خفيف داشت چند روز بعد سرفه و تب شروع شد بعد از دو روز دكتر رفتيم كفتن تبش بالاي ٤٠ درجه است و ويروسي امروز روز ششم هست هنوز تب داره فقط دو روزه يكم شدتش كم شده بسيار نگرانم بايد چيكار كنم لطفا كمكم كنيد سپاسگزارم
- خوابببب
سلام اقای دکتر پسرم ۲۷ ماهه هستش و خواب بشدت بهم ریخته اس هرکار کنم بازم همونه قبلا باز ساعت ۱،۲ میخوابید الان شده ۳،۴ نمیدونم از دندون دراوردنه کلافس یا چی بلند میشه چراغارو روشن میکنه یا یجوری نمیزاره مام بخوابیم چیزی هس من بدم بهش ک خوابش تنظیم شه خسته شدم دیگ
- قورت دادن هسته گوجه سبز
سلام دخترم دوساله وهفت ماهشه امروز هسته گوجه سبز قورت داد میگه رفته از گلوش پایین حال عمومیش خوبه ولی خیلی میترسم مشکلی پیش بیاد
- دیابت نوع یک
آقای دکترخواهرزاده من الان نه ماه به دیابت مبتلاشدن سه سالش خواهرم شب روزش شده گریه آیادرمان قعطی. داره
- در مورد سرماخوردگی
با سلام دختر نه ماه دارم یک هفته آبریزش داشت و بعد آبریزشش خوب شد و دچار کرفتگی صدا و سرفه میباشد لطفا راهنمایی کنید چه دارویی خوبه؟؟
- ویتامین دی
سلام دکتر جان دخترم ۱۸ماهگی ازمایش داد و ویتامین دی مرز بود، دکتر قطره D3fort ماهی یک سی سی داد که گفتن ادامه بده، الان دخترم سه سال و پنج ماهشه که تا به الان این قطره هرماه میدادم،هنوز چکاپ نبردمش، لازمه ببرمش چکاپ؟ و اینکه ویتامین دی چه میزان و چقدر بدم؟ ممنون
- مشکل بیضه هاش
سلام دکتر برادر ۱۲ونیم ساله دارم که فقط روی بیضه هایش رویش دوسانتی مو داشته وهیچ جای دیگه مثل زیربغل و شرمگاهی وصورت مویی نداره وعلائم بلوغ رو هم نداره احتلام هم نشده بنظرتون بلوغ زودرس داره یا بیماری داره؟
- فاویسم
سلام دخترم ۴سال و۷ ماه هست سرفه داره ایاشربت دکسترومتورفان بخوره ضرره داره
- شیر خشک
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وهشت ماهشه شیر خشک ببلاک میخوره میخواستم شیر خشک راقطع کنم شیر پاکتی بهش بدم ایا قطع شیر خشک زود نیست چنوع شیر پاکتی بدم
- پنتو پرازول در شیردهی
سلام،من معده درد شدید دارم وپسرم ده ماهش موردی نداره پنتو پرازول بخورم
- دخترم وزنش کمه
آقای دکتر دخترم ۲سالشه وزنش ۸کیلو هست قل دوم بوده ۳ماه زودتر از تاریخ زایمان به دنیا اومده اشتها نداره چه دارو یا مکمل براش بدم ممنون......
- یبوست
سلام دخترم 2سال و2ماه داره.الان چند وقته هرروز ،روزی یبار مدفوع میکنه ولی مدفوعش تکه تکه میاد آخراش.مثل گوسفند.نمیدونم حالا یبوسته یا دلیل دیگه ای داره.بعد دخترم شیرخشک میخوره.وشربت زینک سولفات ایرانیم میخوره.میتونه از اون باشه؟
- سلام دوروزه شربت میدادم به دخترم ۷ سالشه بخاطرشکم درد دیگه ندادم عفونت داره گلوش وسرفه میکنم حالا چی کنم بدم یا ندم
دخترم عفونت داره گلوش خلت داره وسرفه میکنه بردم دکتر شربت سفیلکسم داد دو روز دادم دل درد گرفت دیگه ندادم الان یه روزه ندادم ولی عفونتش خوب نشده آیا باز بدم یا ندم
- سیتریزین
سلام اقای دکتر برای بچه ی ۳ سال و سه ماه و وزن ۱۴ کیلو شربت سیتریزین چند سی سی باید بدم ؟؟ ممنونم
- مدفوع سفید
ببخشید کودک 2 سال و 1 ماهه من یک بار مدفوع سفید کرد، قبل و بعد اون مدفوع طبیعی دارد، یک بار دیدن مدفوع سفید نیاز به پیگیری دارد؟
- عطسه زیاد
سلام وقت بخیر ،ببخشید دختر من نوزاد ۵ ماهشه درطول روز زیاد عطسه میکنه ولی ابریزش با علایم سرماخوردگی نداره ،علتش چی میتونه باشه؟!ایانیاز به درمان داره؟
- سفکسیم۲۰۰
پسر۹ساله ام تب،سرفه وبدن درد دارد،دکتر آموکسی کلاو۴۵۷ تجویزکرد که متاسفانه دربازار موجودنیست جایگزین سفکسیم۲۰۰ پیشنهاد داده ،نظر شماچیست
- دوز مصرف و دفعات آن در روز
دوز مصرف سفیکسیم 100برا کودک دو سال و پنج ماه با وزن 12کیلو
- معده درد
با سلام پسرم ۱۱ساله هست ۳۵کیلو وزنش هست معده درد با حالت تهوع داره و موقع غذا خوردن این اتفاق میفته همیشه میگه معدم ورم کرده ممنون میشم راهنماییم کنین.
- کوریزان
سلام وقت بخیر پسرم گلو درد و ابریزش بینی شدید داره و سرفه خشک ۸ ماهه هست آیا شربت کوریزان هر ۸ ساعت ۲ سی سی می اونم بدم یا اینکه واسه ۸ ماهه نمیشه ممنون

