Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد هجدهماهه
سلام دکتر جان دختر من سه ماه یبوست داره بردم دکتر بهش شیاف دادن و شربت انجیر و اینکه میوه نمیخوره فقط سیب میخوره چکار کنم
- انگل در کودکان ۲ونیم سال به بالا
سلام دکترجان خسته نباشید دختر بنده علائم انگل رو داره خیلی در شب دندون قروچه میکنه فکر میکنم شدیدم هسته .چه شربتی بهش بدم؟ممنون میشم جواب بدین
- پشت
سلام آقای دکتر چندوقت پیش ارشماسوال کردم پشت بچم قوزداره شمافرموديدببرمش رومالوتوژي سوالم ازشمااينه تاچندماهگي بشه ياچندسالگي بشه دیگه درست نمیشه الان 17ماهشه چندماهگي ببرمش بهتره بچه هم خوب بشه هم اذیت نشه ممنون
- لرزش سر و دستها
سلام و خسته نباشید دخترم بعد از بیدار شدن بلافاصله داییش که تازه اومده بود دید شروع به لرزش دست ها و سر کرد این حرکت تقریبا دو سه بار بعد از دیدن غریبه ها بلافاصله بعد از بیدارشدن از خواب تکرار شده مشکل آیا جدی هست چه باید کرد ممنون از راهنمایی هاتون.
- شربت گریپ واتر
نوزاد بیست روزه دارم . دل درد شدید داره. ایا شربت گریپ واتر دینه میتونم بهش بدم؟ در صورت تایید مصرف میزان مصرفش در شبانه روز چقدر میتونه باشه؟
- اضافه وزن کودک
دختری دارم چهارسال و ۴ماهه با وزن تولد۴۱۰۰ الان قدش و وزنش ۲۴کیلو هست فعالیتش بسیار زیاد ولی خوراکش هم نرماله چه مشکلی میتونه باشه و چ آزمایشی باید بدم و چکار باید بکنم
- زردی کودک ۷ساله
دخترم ۷ سال داره وپاهای زردی داره آیا نیازی هست به پزشک مراجعه کنیم؟
- تيك عصبي
باسلام.نوزاد هشت ماهه دارم كه از ديروز گردنشو به سمت شونه هي كج ميكنه انگار گوشش رو ميخواد بچسبونه به شونه دستشو هم كج ميكنه هر دو ساعت يه بار انجام ميده يعني تيك گرفته؟
- سرفه نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکتردخترپنج ماهه دارم دوروژه سرفه مبکنه و خیلی گریه میکنه دکترم بردم فایدی نداشت میشه راهنمایی کنید
- سرفه نوزاد
سلام دکترخسته نباشین نوزاد نه ماهه ای دارم که سرفه زیادمیکنه چ کارکنم؟ممنون از راهنماییتون
- دورسر
سلام.دختر من ۷ماهش تموم و دورسرش۴۱هست بهداشت گفته دورسرش کمه ولی ملاجش باز هست. آیا نگران کننده هست؟
- جراحی
- نحوه مصرف شربت آزیترومایسین
سلام وعرض ادب: میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۱۰۰ برای کودک ۲۰ ماهه باوزن ۱۱ کیلو چقدر است؟؟
- سوال در رابطه با موزاد سه ماهه
سلام بچه ی من یه ماهه هین و ۵ روزه شکمش گار نکرده شیرم هم کمه چه کنم لطفا راهنمایی کنید
- درمان هموروئید
سلام وقت بخیر .عذر میخوام من دخترم حدود ۱۱ ماهشه و امرورز که پوشکش رو عوض کردم متوجه گوشت اضافه کنار مقعدش شدم.البته با توجه به اینکه غذا میخوره گاهی حالت یبوست هم داره .امکانش هست راهنمایی بفرمایید؟ ممنونم
- خرخر گلو
سلام خسته نباشید دختر من۲سالشه دوسه شبی هس ی دفعه نصف شب تو خاب حالت اینکه خلط داشته باشه پشت گلوش از خاب میپره و میترسه و گریه میکنه واینکه سرما خورده و بیماری خاصی هم نداره فقطانگشت شصتشو میخوره میخلستم بدونم چیز خاصیه؟ممکنه از شصتش باشه
- شربت سفکسیم
به نوزاد ۴ ماهه با ۸ کیلو وزن چند سیسی شربت سفکسیم میشه داد
- ریفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر..من از آلمان براتون مینویسم..من یک نوزاد چهارماهه دارم که کلافه شدم..بخاطر آروغ بیش از اندازه نمیتونه بخوابه با وجود اینکه بعد از هر وعده غذایی دو بار بادگلوش رو میگیرم اما باز هم اروم و قرار نداره و فقط میخواد تو بغل باشه..موقع خواب هم تا وعده اول شیرش خوبه اما به محض خوردن وعده اول معده ش اجازه خوابیدن نمیده و یا بالا میاره یا باد گلو داره و تقریبا دو ساعت طول میکشه تا بخوابه و بعد از خواب هم هر یکساعت گریه میکنه که باید بلندش کنیم تا آروغ بزنه و کمی آروم شه..دکترای اینجا اعتقادی به دارو ندارن و من هر راهی رو که گفتن مثل چای بابونه و ...امتحان کردم اما خسته و کلافه م خواهش میکنم کمکم کنید. پسرم شیر خشک هیپ مخصوص بچه های دلدردی رو میخوره و وزن گیریش هم خیلی خوبه..۸ کیلو با قد ۶۲
- استفراغ
سلام اقا دکتر. دیروز واکسن 4 ماهگی دخترم رو زدیم هر 4 ساعت بهش استامینوفن دادیم و امروز چون بی تابیش خیلی زیادتر بود بهداشت گفتن بجای 6 ساعت هر 4 ساعت بهش استامینوفن بده ما هم این کار کردیم؛امروز صبح تو دهنش ی حالت پنیری شکل بود و هی میخواست بالا بیاره.دوباره ک شیر خورد کل شیر استفراغ کرد.ظهر خولست شیر بخوره یکم ک خورد اونم رو بالا اورد.میخواستم بدونم مشکل بچم چیه
- زمان قطره
سلام آقای دکتر بهترین زمان قطره آهن و مولتی ویتامین در طول شبانه روز کی میباشد؟

