Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیرویید
باسلام خدمت پزشک محترم من خودم کم کاری تیرویید دارم وقرص استفاده میکنم گاهی اوقات قرصهای تیروییدمو یادم میره بخورم این خوردن یا نخوردن قرص ممکنه واسه بچم که شیر خودمو میخوره مشکل داشته باشه نوزادم 6 ماهست ومشکل تیرویید نداره
- ثابت داشتن گردن
سلام وقت بخیراقای دکتر پسرم۵ماه وخوردای داره نمیتونه کامل گردنشوثابت نگرداره گردن میزنه هی میخواستم بدونم طبیعی؟
- غذای کمکی نوزاد
سلام اقای دکتر ی پسر ۶ ماهه دارم ک یکی دو هفته ای هست براش غذای کمکی شروع کردم اما اصلا علاقه ای به خوردن نداره دهنشو باز نمیکنه چیکارش کنم وقتی هم ک با کلک بازی دهنشو باز میکنه میزارم دهنش همش اوقش میگیره یاهم تف میکنه از فرنی نشاسته، بیسکویت مادر و پوره ی سیب و موز بهش دادم، چیکار کنم ک یکم غذا بخوره؟؟؟ ایا بزرگتر ک بشه خوب میشه یان؟؟؟؟ ممنون از پاسخگویی شما
- بیخابی
سلام خسته نباشیناقای دکتر .دلیل کم خواب شدن بچه هفت ماهه چیه فقط خوابس در روز شاید ۳ الی ۴ ساعته بعضی وقتام کمتر دلیلش چیه
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- ایستاد
با سلام ِ دختر 18 ماهه من قادر نیست به تنهایی از زمین بلند شود ِ با کمک من از زمین بلند میشود و راه می رود ِ نه چهار دست و پا رفت نه سینه خیز از 16 ماهگی راه افتادِچه کار کنم
- ميزان خواب نوزاد
سلام وخسته نباشيد دختر ٥ ماهه دارم كه شب ساعت دوازده تا ٩ صبح ميخوابه ولي در طي روز دوسه ساعت ميخوابه آيا اين ميزان خواب كافي مي باشد؟
- گریه کردن دخترم
سلام روزبخیر دخترم۲۱روزه بدنیااومده شیرخودموخوب میخوره ولی زیادگریه میکنه یه ذره میخوابه بیدارمیشه بازم گریه میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟آیاخطری داره یکمی بهش قطره استامینوفن پاراکیدبدم؟
- کپسول امپرازول
سلام آقای دکتر فرمودین که کپسول امپرازول با با زمان شیردهی فاصله داشته باشه میتونم به جای صبح ها، ظهر یا شب بدم و اینکه گلوله های قرص باید حل شوند یا نه؟ خیلی ممنون که سه سوالاتم گاسخ میدن.
- سرماخوردگی نوزاد ۲ماهه
سلام دخترمن از چندروز پیش سرفه و خس خس سینه داره.گلوشم خلط داره.صداش هم عوض شده.دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ و شربت پدی کاف و قطره بینی نوشت.بخار گرم هم براش گزاشتم چندروز.ولی هنوز خوب نشده چکارکنم..
- شیر خوردن
دلیل ول کردن و گرفتن سینه نوزاد ۳ماه و ۱۷ روزه چیست دو هفته وزن نگرفته
- اگزما نوزاد سه ماهه
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم سه ماهشه از بدو تولدش صورتش قرمز میشد یه ساعت شدید هستش یه ساعت کاملا محو میشن چند بار دکتر بردمش از روصورتش تشخیص حساسیت پروتئین گاوی دادن بدون آزمایش البته رژیم گرفتم اصلا لبنیات نخوردم شیرخشک پپتی جونیور میدم اصلا تغییری نکرده دکتر صورت پسرم خیلی اذیتش میکنه همش میخارونه بدتر میشه دکتر ازتون خواهش میکنم یه پماد بگین من بگیرم بلکه اگزماش کمتر بشه بچم کمتر اذیت بشه
- تیرگی پشت چشم
سلام .ببخشید پشت چشمان(پشت پلک بالا ) نوزاد دوماهه ام تیره میشود علت چیست ؟؟
- بالا اودن شیر درنوزاد
نوزادم ۴ ماه ودوهفته اش است خیلی شیر بالا می اورد میخواهم برایش یه دارو تجویزکنید که شیر بالانیاورد
- کراتین مو
سلام خسته نباشید من بچه ۲۴ روزه دارممیخاستم ببینم تو دوران شیردهی میتونم کراتین مو انجام بدم ایا روی شیرم تاثیرداره یا ن
- شربت فکسوفنادین
پسرم چهار ماهشه باقلایی است تب داره دلپیچه داره وسینش است شربت فکسوفنادین براش خوبه
- درمان هموروئید
سلام وقت بخیر .عذر میخوام من دخترم حدود ۱۱ ماهشه و امرورز که پوشکش رو عوض کردم متوجه گوشت اضافه کنار مقعدش شدم.البته با توجه به اینکه غذا میخوره گاهی حالت یبوست هم داره .امکانش هست راهنمایی بفرمایید؟ ممنونم
- قی کردن چشم
با سلام و خسته نباشید من یه پسر دارم 12روز داره و چشمش خیلی قی میکنه و رنگش زرده پیش متخصص بردمش براش قطره باکتی ماید10 براش نوشته حالا میخواستم بپرسم با توجه به سنش این قطره براش مناسب هست یا نه و یا اگه راه دیگه ای است راهنمایی کنید باتشکر
- سرماخوردگی نوزاد 4 ماهه
سلام آقای دکتر نوزادمن ۴ماهشه عطسه وسرفه داره یکم ومتفوع هم سبزتیره راهنمایی کنید ممنون میشم
- قطره آهن
با سلام من نوزاد چهار و نیم ماهه ای دارم که از چهار ماهگی قطره آهن را شروع کرده و گاهی چند ساع؟یا روز بعد از مصرف قطره آهن،همراه پنیرک ترشحات نارنجی یا قهوه ای بالا می آورد،آیا طبیعی است یا قطره آهن باید عوض شود؟

