Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اهن
باسلام و وقت بخیر.کودک یک ساله دارم که قطره اهنی که بهداشت داده رو خیلی بد و به زور میخوره و نصفشو میریزه.میشه لطفا یک قطره اهن با طعم خوب که دندون هم سیاه نکنه معرفی کنید.تشکر فراوان
- پادرد
سلام.دخترم چهارسالشه همیشه بعدازخوردن غذا دل درد میگیره ودائم ساق پاش درد میکنه .میخواستم دلیل این دو مشکل ولطف کنید بفرمایید
- لکه نارنجی در پوشک نوزاد
پسر نه ماهه من الان چهار روز هست که داخل پوشکش لکه نارنجی می بینم.چه کاری باید انجام بدم.ممنون
- گرفتن کودک از پوشک
من پسری دام حدود 2سال و 10ماه جیش شو هنوز نمیگه خیلی اذیت میکنه الان 5ماهه هنوز موفق نشدم باهاش ارتباط برقرار کنم که قبل اینکه شلوارشو خیس کنه بهم بگه؟؟؟
- واکسن وسرماخوردگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر ما شهرستانم چطورنوبت بگیریم پسرم سرماخورده بود واکسن سه گانه وفلج اطفال هم هم زمان زدن براش الان چهار روزه تب داره توروخدا کمک کنید خطرناکه .شیش سالشه.امکانش هست هزینه ویزیت رو واریز کنیم لطف کنید براش دارو بنویسید سرفه هم داره خلط دار تبش هم فقط باشیاف دیکلوفناک پایین میاد بخدا از دلواپسی دارم سکته میکنم.
- طریقه استفاده
- سرماخوردگی
سلام، اقای دکتر پسرم 5روزه سرماخورده، دکتر بهش شربت پدی کاف، شربت نئوتادین، وشربت سودوافدرین و اسپره بینی دادن، همچنان بچم خلط، پشت حلق داره شبا نمیتونه بخوابه دماغش کیپ، چی بدم بهش بهتر شه این داروها اصلا کارسازنبودن، 2سالو نیمشه و 18کیلو وزنش
- سلام اقای دکتر پسرم ۱۰ ماهشه و از اول شیر خشک میخورد یه چند هفته درس شیر نمیخورد که بردم دکتر گفتن گلوش التهاب داره یه هفتس الان خوب شده ولی اصن میلی به شیرش نداره دارم دیوونه میشم نمیدونم چشه .سوپرامیل ۲ میخوره توروخدا راهنماییم کنید غذا میخوره ولی شیر اصلن قبلنا خیلی خوب میخورد
آقای دکتر پسر ۱۰ ماهم شیر نمیخوره یه مدتیه اصن میلی نداره سرما خورده بود بردم دکتر دارو داد خوب شده ولی شیر اصلن .غذا میخوره ولی شیر ن .از اولش شیر خشکی بود سوپرامیل ۲ میدم بهش .اولا خیلی خوب میخورد الان اینطور شده
- عدم راه رفتن کودک
سلام ،بچه ام یازده ماه و بیست روزه شه ،با کمک دست راه میره ،به کمک اجسام هم بلند میشه ،،سوال من اینه کی مستقل راه میره ؟؟ ایا دیر نشده راه رفتن؟؟ مرسی
- سلام پسرم ٦ساله ش هست ١٨كيلو سفالكسين١٢٥چطوري مصرف كنم؟؟براي قرمزي پوست اطراف ناف
سلام پسرم ٦ساله ش هست ١٨كيلو سفالكسين ١٢٥چطور استفاده كنم؟ براي التهاب وقرمزي اطراف ناف
- رفلاکس آلرژیک
سلام آقای دکتر دخترم ۳ماه س، دکتر تشخیص دادن رفلاکس آلرژیک داره البته آزمایش ننوشتن بعد از معاینه، وزنش پایینه شیرخشک ای آر رو بالا میاره شیرخشک اچ آ رم همینطور حالا من چیکار کنم خودمم رژیم دارم.خواهشا راهنمایی کنید.ممنون
- لعاب خاکشیر
سلام آقای دکتر لعاب خاکشیر رو میشه به کودک۸ماهه داد؟
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر۹ماهم شبها یک ساعت گریه میکنه تابخوابه دارویی معرفی کنید لطفا تا کمتربی قراری کنه.
- عفونت ادارای
- اسهال خونی
پسرم۱۷ماهشه ازنوزادی رفلکس داره دکترش گفته اگه مدفوعش خونی وچرب باشه خطرناکه.خیلی بهترشده ولی هنوزخوب نشده الان داره دندون فک بالاوپایینش درمیاد دیروز یدفعه تب واسهال گرفت که کمی خونی بودایهال دکتربردم امروزبهتره تبش بنداومده واسهالش خوب شده تقریبا ولی مقدارکمی رگه خونی داخل مدفوعش بود خواستم ببینم مربوط به رفلاکسشه یاعفونییه ربطی به رفلاکس نداره؟مدفوعش چرب نیس دیروز دکترگفت عفونی وربطی به رفلاکس نداره ممنون میشم جواب بدید خیلی نگرانم
- سلام ، دوز ازیترو مایسن ۲۰۰ برا کودک ۹ ساله
کودک ۹ ساله با وزن ۲۳ کیلوگرم ازیترو مایسین ۲۰۰ رو با چه دوزی چند روز استفاده کنه
- ایا ازیترومایسن ایا برای پایین اوردن تب استفاده میشود؟
سلام ایا ازیترومایسین برای پایین اوردم تب موثراست
- یبوست کودک ۱۱ ماهه
سلام میخواستم بدونم کودک یک ساله که دچار یبوست شده چیکار باید بکنیم حتما باید بریم دکتر یا تو خونه هم میشه درمان کرد یا چه چیزهایی میتونیم به بچه بدیم تا شکمش کار کنه
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای نوزاد دوماهه
برای نوزاد دوماهه چ مقدار باید مصرف کرد
- علت گریه کودک ۹ ماهه در خواب حدود ۶ ماه هست که هر نصفه شب در خواب گریه میکند

