Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دکتر اطفال
با سلام بچه من ۵ ماه داره بعضی وقت پاهایش را بهم میماله و چند ثانیه بعضی اوقات پاهایش را در حالت کشیده رو هوا نگه میداره خدایی نکرده مشکلی نداره
- سینه خیز
سلام آقای دکتر آیابچه شش ماه وده روزه که البته نارس دنیا آمدغلت میزنداماسینه خیز نمیرود البته تلاش میکند ولی انگاراذیت شده وگریه میکند ودر نشستن بهکمک دستهایش مدت چندثانیه بیشتر نمی تواند بی حمایت بنشیندآیا شما مشکلی در این کودک میبینید
- مدفوع نکردن
- شیر
نوزاد ۴ ماهه هر چندساعت باید شیر بخورد؟نوزاد گاهی اوقات تا ۴ ساعت شیر نمیخورد
- سلام نوزادم سه ماهه نیم داره نمیتونه مدفوع کنه
- خارش بینی
باسلام نوزاد ۷۵ روزه ای دارم که خیلی اوقات بینی وچشمهاشو میماله وبعدش گریه میکنه علت چی میتونه باشه؟درمانش چیه؟
- شیرخشک
باسلام دختریک ماه ونیمه ام رفلاکس شدیدداره شیرببلاک ساده وآپتامیل وآپتامیل پپتی دادم بالامیاوردببلاک ای آردادم بالامیاورددکترگفت ببلاک ای آروکمفورت به میزان مساوی ترکیب کن بده بازهم بعضی اوقات بالامیاره شربت امپرازول وبیبی کردادکه آمپرازول رودوروزدادم چون بچه نمیخوردوبیرون میریخت ودهانش کامل برفک شددیگه ندادم آیابایدشیرشوعوض کنم وآیامیشه اس ام اپروبدم وشربت امپرازول روبایدبدم یاخیرباتشکر
- خاروندن
سلام پسر ۴ ماهم سرشو میخارونه حتا وقتی از حموم میارم
- شیردهی
سلام اقای دکتر. نوزاد یک ماهه ای دارم که گاهی چهار ساعت میخوابه و برای شیر بیدار نمیشه. در این مواقع لازمه خودم نوزاد رو برای شیر دهی بیدار کنم؟
- عوارض واکسن
سلام آقای دکتر دخترم ۱۶ واکسن ۶ ماهگی زده کمپرس سرد و گرم انجام دادم اما الان محل تزریق سفت شده قرمز نیست درد نداره اما دست میزنم زیر انگشت قلمبه شده چیکار کنم
- برفک
سلام دکتر سفیدک روی لوپش از داخله برفک نیست
- شیرخشک
سلام دخترم یک سال و بیست روزشه شیرخشک سیمیلاک توتال کامعورت میخوره ولی دیگه پیدا نمیشه چه شیرخشکی جایگزینش کنم؟
- سرماخوردگی
دخترم الان دوماه و ده روزشه سرماخورگی گرفت بردم دکتر از یک ماهگی تا الان بهش آزیترومایسین ۱۰۰ بهش دادم بعد بهش سفیکسیم ۱۰۰ دادم بازم هنوز گلوش چرکی دیگه نمیدونم چکارش کنم
- وزن گیری نوزاد ۸ ماهه
سلام دخترمن الان ۸ماه و ۲۰ روزه است و وزنش ۷ وچهارصد است .برای وزنگیری دکتر گفت سیب زمینی را آبپز کنم وبا کره به او بدهم وقتی این کار را کردم رنگ مدفوع او زرد و سفت و چسپناک شد و اشتهاش خیلی کمنر شد حالا شیر هم درست نمیخورد و رنگ ادرار او هم زرد شده آیا این نشانه بیماری خواصی است؟
- داروی مورد نیاز نوزاد 4ماهه
با سلام و احترام وتبریک سال نو اقای دکتر دختر چهار ماهه ی من که الان ۵۲۰۰وزنش( چون نارس بود در بدو تولد ۱۷۳۰بود ) در حال بایدحاضر کلا باید چه داروهایی مصرف کنه و چه مقدار ؟ایا اهن هم لازمه ؟
- شیر خوردن نوزاد
نوزاد چهل روزه من شب ها ب محض خوردن شیر من گریه می کنه و خودشو جمع می کنه....وقتی کمرشو مالش می دم آروم تر میشه وزن گیریش خوبه ...نمی دونم مشکلش چیه
- قرص لووتیروکسین
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم آیا امکان داره که یه نوزاد با کم کاری خفیف تیروئید با یک ماه حوردن قرص لووتیروکسین تیروییدش نرمال بشه و قرصشرا قطع کنن؟یا حتما باید مدت طولانی قرص بخوره؟
- مدفوع سبز رنگ نوزاد سه ماهه
- واکسن چهارماهگی
سلاماقای دکترنوزاد من یازده بهمن ماه به دنیا اومده ، واکسن دوماهگی شو چهارده فروردین زدیم. الان واکسن چهارماهگی شو یازد خرداد باید بزنیم یا چهارده خرداد؟
- تشنج بدون تب
سلام خدمت شمااقای دکترببخشیدپسرمن توهشت ماه است دوماه پیش دوسه بارتشنح زدبدون تب الان بعدازمصرف داروبعدازدوماه دوروزپیش یهوبی حال شددوباره یه روزبعدش خیره شدکه یکی ازعلایم تشنجه خواستم بدونم که ممکنه دوباره تشنجش بامصرف دارواوج بگیره؟؟

