Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز چرک خشکن ۲۲۸ برای نوزاد ۱۲ ماهه
بچم آبریزش بینی داره وتازه دندوناش جوانه زده بیرون ولی آبریزش بینی شدید سرش وبدنش گرمه رفتم داروخانه براش اموکسی کلاو ۲۲۸ولوراتادین دادن میخوام بدونم چقدر بهش بدم
- متخصص اطفال
باسلام پسر من ۵۴ روزس وزن موقع تولدش ۳۴۰۰ وزن الانش ۴۶۰۰ از روز اول بهش شیرخشک اپتامیل۱ میدم هر دو سه ساعت یک شیشه ۹۰ml، البته سینمم در بین میدم بهش، ولی خوب وزن نگرفته لاغر و ضعیفه مرکز بهداشت گفتن ک کاهش وزن داره میتونم بهش شیر خشک نان بدم شنیدم ک وزن گیری شیرخشک نان بهتره؟ خودم شیرم ب شدت کمه قطره قطره ب زور درمیاد؟ چیکار کنم ک وزن گیریش خوب بشه
- بستری
اقای دکتر سلام مامان امیرعباسم اقای دکتر خسته نباشین الان امیر از ۱۰/۳ که بستری شد تا الان بستری دکتر گل شکن میخواس مرخص کنه اما امیر همچنان اسهال داره اینچامعفونیه شدید میترسم بدتر بشه اینجا عفونت بگیره اقای دکتر بنظرتون بچه رو ببرم بیمارستان دیگه
- سرفه
سلام اقای دکتر دختر ۸ماه و ۶ روزشه دو روزه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا تو خواب چه شربتی بدم خوب بشه ممنون
- واکسن ۵ گانه در شرایط کرونا
سلام وخسته نباشید خدمت دکتر.
خواستم بپرسم نوزاد شش ماهه دارم باید واکسن پنج گانه بزنم با این شرایط کرونا باید چکار کنم. میترسم به درمانگاهها و بیمارستانها مراجعه کنم.
راهنمایی کنید ممنون میشم.
- وزن نوزاد ۶ ماهه
با سلام دخترم ۶ ماهش رو تموم کرده.وزن تولدش ۳/۴۰۰بود الان هم ۷/۵۰۰هس ایا وزنش خوبه.
- خواب نوزاد
سلام ببخشید نوزاد سه ماهه ای دارم .روزها خیلی کم در حد یک ساعت می خوابد ولی شب ها را هشت نه ساعت می وابد ایا این کم خوابی اش مشکلی دارد ؟؟
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور
سلام برای نوزاد 4 ماهه جایگزین شیرخشک پپتی جونیور چه شیرخشکی توصیه می کنید که کاملا مشابه باشه ؟ مشکل نوزاد مشاهده نقاط ریز خون تو مدفوع ش بود پس از مصرف شیر مادر و شیرخشک نان که با تعویض به این شیرخشک مشکلش حل شد ممنون
- خس خس قلب نوزاد
سلام وقت بخیر پسرم الان 4ماهشه یک ماهگی بردمش دکتر اطفال گفتش که سینه ش خس خس داره و ی صدای اضافه تو قلبشه دو ماهگی بردمش اکو گفت مشکلی نداره و هم چنان خس خس رو داره آقای دکتر بنظرتون مشکل از چیه و خوب میشه
- پرخوری و رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسر ۵۳روزه ای دارم که بسیار پرخوری میکنه و رفلاکس پنهان گرفته، خودش دائم احساس گرسنگی وعلاقه به مکیدن داره و شیرخوردن رو متوقف نمیکنه.یشنهادشما برای شیردادن به پسرم چیه؟یعنی هرچند ساعت و چند دقیقه بهش شیربدم کافیه
- علت برجستگی روی دنده چپ نوزاد
سلام پسرم ۴ ماهشه روی دنده سمت چپ سینش یه برجستگی هست درد نداره، علت چیه؟
- شیر نخوردن نوزاد 4ماهه
- مدفوع نکردن
سلام دخترم یه ماه پیش ک ۴ ماهه بود دوبار مدفوع کرد حالت اسهال بعد از اون ن وزن گرفت ن مدفوع کرد فقط با شیاف و قطره بی بی کر مدفوع میکرد ک الان با وجود قطره هم مدفوع نمیکنه وزنشم اصلا ی گرمم اضافه نشده اینم بگم ک شیر مادر میخوره
- تغذیه
سلام جناب دکتر.وقت بخیر شرمنده یه سوال داشتم ممنون میشم که لطف کنین و پاسخ بدین.🌹 من پسر ۷ ماهه دارم بهش موز دادم رگه های ریز نخ مانند سیاه توی مدفوعش دیدم.آیا دیگه بهش موز ندم؟یا طبیعی هست؟
- بالااوردن نوزاد
سلام وقت بخیر دخترم ۵ماهشه خیلی خیلی ناجور بالا میاره و شیر نمیخوره و داره لاغر میشه. وزنش ۶کیلو و۵۰۰گرم هست
- دیر درامدن دندان نوزاد
سلام خسته نباشید دختر من ۱۵ ماهشه ولی هنوز دندان در نیاورد میخواستم بدون علتش چیست و تا چ زمانی دندان درنیاور مشکل ساز نیست .البته رفلکس داشت دارو مصرف میکرد و الان حدود سه ماه ک دیگه دارو نمیخوره و درمان شده
- ملاج سر
سلام دکتر جان من دخترم اول پنج ماهگی است ملاج پشت سرش هنوز بسته نشده چکار کنم
- سرفه
سلام دختر چهار ماهه ای دارم دو روزه واکسن چهار ماهگیش رو زدم الان بالا تنش داغه و دمای بدنش 37.2سرفه هم میکنه پایین تنه اش یخ ولی بالا تنه اش خیلی داغه چکارش کنم شیاف 125بهش زدم استامینوفن نمیخوره استفراغش میکنه
- رفلاکس پنهان
باسلام خسته نباشید نوزاد هفت ماهه ای دارم سه ماهگی دکتر براش تشخیص رفلاکس پنهان دادن و شربت رانیتدین تجویز کردن گفتن تا نه ماهگی هردوازده ساعت یک سی سی بدم بخوره.میخواسم بدونم مصرف طولانی رانیتدین مشکلی ایجاد نمیکنه الان دخترم چهارماه داره شربت رانتیدین میخوره ایا درمان ادامه بدم مشکلی پیش نمیاد.خوااهش میکنم دراسرع وقت پاسخ بدید خیلی نگرانشم
- خواب آلودگی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد من چهل روزشع غروبها به بعد خیلی خواب آلود میشه و فقط برای شیر بیدار میشه ک اونم موقع خوردن خوابش میبره. صبحا کاملا بیدار و هوشیارع از وقتی امپرازول برای رفلاکس بهش میدم اینجوری شده خطرناکه؟

