Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسمی
کودکم هفت ماهش فاویسم داره دادن سرلاک برنج nestle براش خوبه
- داغ بودن سر
سلام پسرم چهار ماهش هست سرش خیلی داغه بعضی وقتا بدنش هم داغ میشه ولی سرش همیشه داغه آیا مشکلی داره یا نه عادیه
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
باسلام دخترم شش ماهو نیمه و از امروز بینی هاش کیپ شده آبریزش هم داره و دماغش هم رنگه سبز روشنه کمی هم سرفه میکنه،تقریبا یکماه پیش هم اینجور شد بردم دکتر گفت آلرژیه،الان چکار کنم؟میتونم کمی ویکس بمالم روی دستمال و بذارم بالای سرش تا بینیش باز بشه؟آخه نمیتونه شیر بخوره قطره سدیم هم فایده نداشته
- کم کاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم کم کاری تیروئید نوزاد اگر تا چندماهگی تحت درمان قرار نگیرد باعث آسیب میشود؟
- یبوست نوزاد
پسرم ۴ماه و چند روز داره از تقریبا دوماهگی تا الان هفته ایی یا ده روزی یکبار مدفوع میکنه.مدفوع نرم ولی به شدت غلیظ و چسبناکه ب زور پاک میشه..کنار شیر خودم دو الی سه بار شیرخشک کمکی میخوره.چه راه حلی هست؟
- بی تابی کودک
سلام پسرم 3ماهه هس از ساعت 4صبح تب میکنه و روی سینش خیلی خس خس میکنه صداش خروسکی شده خیلی بیرتابی میکنه
- رفلاکس نوزاد
با عرض سلام نوزاده ۵۵ روزه ای دارم از روزای اول شیر مادرو با شیر خشک تروییتال میخورد تا ماه اول مشکلی نداشت رفلاکس نداشت درد شکم یا کولیک داشت ولی الان دو هفتس رفلاکش داره اول زیاد نبود یکم بالا میاورد دکتر پدی لاک ایزی کول با شیر خشک گیکوز داد بعد گفت اول ببلاک ای آر بدید مشکله رفلاکسش رفع شه بعد گیگوزو شروع کنید ۱ هفته ببلاک ای ار دادیم بعد تموم شدن گیگوز دادیم زیاد بالا اورد ترویتتال شیر خودشو دادیم بالا اورد مجبور شدیم ببلاک ای ار دوباره بدیم مشکلی نداره زیاد بالا نمیاره ببلاکه آی ارو میخوره فقط مشکلش اینه بچه رو سیر نمیکنه هر ۱ ساعت یا یک ساعت نیم بیدار میشه شیر میخواد راهکارتون چیه میشه ببلاک ۱ با ببلاکه ای ار مخلوط کرد یا برنده دیگه ایی بدم ای ار یا نوعه شیر دادنو عوض کنم راهکارتونو لطفا بگید ؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام پسرم ۳ماهش هست چند روزه گاهی سرف وعطسه میکنه حس میکنم شیر هم کم می خوره ازشیر خشک نان می خوره مشکل
- مصرف عسل برای نوزاد
سلام آقای دکترمن عسل طبیعی خوردم و بعد حواسم نبودبزاق دانم ب آبهای نوزادان خورد آیا خطرناک است؟
- واکسن آنفولانزا
سلام دکتر دختر من یکسالشه تقریبا یک ماهونیم پیش واکسن آنفولانزا اینفلوواک رو نصفش رو برای دخترم زدم حالا از یک نفر تو مرکز بهداشت شنیدم که باید دوبار هر دوبار نصفش روبزنی که تاثیر بهتری داشته باشه الان من یکی دیگه بخرم نصفش رو بزنم لطفا راهنماییم کنید مرسی
- شیرخشک pdf
پسرم۳۶ هفته با وزن ۲۳۵۰ متولد شد یه بار برای کمبود برای کمبود کلسیم رفت ان ای سیو یه بار برای کمبود آهن رفت و ۴۵ سی سی خون گرفت میشه شیر خشک pdf بهش بدم؟؟ الان دو ماهشه قطره آهن از کی بدم و چند قطره؟
- نفخ
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نفخ نوزاد ۷ ماهه چه چیزی بدهیم؟ عرق نعنا بدهیم یا پدی لاکت؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید میخواستم بپرسم شربت سیتریزین واسه آلرژی شیرخوار ۷ماهه با عطسه و آبریزش و گرفتگی بینی قابل استفاده هستش واینکه چند cc؟؟؟؟
- ریزش مو
سلام. دختر ۴ ماه و ۷ روزه ام از زمان تولد موهای سرزش کم پشت و نازک بود و جدیدا خیلی زیاد موهای سرزش میریزه و رشد هم تا به حال نکرده آیا مشکلی هست ؟
- جوش ابدار
باسلام وخسته نباشید من بچم 10روزه هستش از روزی که به دنیا اومده روی بدنش جوش ابدار و چرک زردمیده باید چکارش کنم خطری که واس بچه دارید یاخیر
- تب نوزاد
سلام دکتر خداقوت پسرم یازده ماهش هست از غروب یهو تب کرد هیچ علامتی از سرما خوردگی هم نداره بهش استامینوفن دادم یکم بهتر شد ولی سرش هنوز داغ هست باید چیکار کنم
- لرزش سر نوزاد
سلام ...من ی دختر پنج ماهه دارم ک از سهدماهگی متوجه شدم طول روز یکی دوبار ی حرکت لرزش از ناحیه سر داره انکر ک ای سرد روش بریزی و چندشش بشه...الان کپنج ماهه شده اونوحرکات بیشتر شده وب چهار پنج مرتبه رسیده...من نگرانم خدایی نکرده مشکلی داره...لطفا راهنمایی کنید
- مولتی ویتامین
سلام پسر ۴ ماهم یه هفته است که مولتی ویتامین نخورده . البته بیشتر وقتا که بهش میدم نمیخوره و بیرون میاره . ایا حتما باید بخوره نخوره ضرر داره براش
- آب دهن
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۲۰روزشه خیلی آب دهنش میادهمش لباساش خیس میشه منظورم جلوسینشه چکارکنم
- قطره
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۴ ماهشه من باید همچنان قطره های ویتو کید و لیپوزوفررو ادامه بدم؟؟ یا یه قطره دیگه باید جایگزین کرد ایا بایددازمایش کلی بده تا اگه نیازی نیس دیگه نخوره قطره هاشو

