Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آموزش دستشویی
سلام
کودکی دارم که ۲سال و۶ ماه دارد. در ۲ سالگی هم شیر دهی رو قطع کردم و الان هم شیشه شیرشو قطع کردم و هم زمان می خواهم دستشوییشو هم آموزش بدم ولی از وقتی شیشه نمیدم خیلی لجباز شده. وقتی هم می خوام دستشویی ببرمش نمی ره. آیا دلیلش می تونه ترک این دوتا یعنی شیشه شیر و ما ی بیبی باشه؟
- سرماخوردگی و سرفه
سلام پسرم دوسال و یکماهشه سرفه داره چه دارویی براش استفاده کنم؟
- شربت سفکسیم
من ۷روز طبق تجویز پزشک شربت سفکسیم به پسر سه ساله ام دادم الان بعداز ۶روز پس از قطع دارو علایم تب و سرفه دوباره برگشته میتوان مجدد از سفکسیم استفاده کرد پسرم به ازیترو و اموکسی حساسیت داره
- اسهال کودکان ۱سال ونیم
سلام دکتر ببخشید پسر دوستم ۳روزه اسهال داره اسهالش زرد و آبکی مایل به نارنجی هست پشتش هم به شدت سوخته به خاطر اسهال به خاطر کرونا میترسه ببردش دکتر خواهش میکنم راهنماییش کنید اگر دارو یا درمان خونگی هست ممنون میشم از راهنماییتون
- بوی بد دهان کودک ۹ ساله
پسرم ۹ سالشه بوی بدی میده دهنش میشه بهش قرص سفکسیم۲۰۰ بدم؟
- وزن دختر 9 ماهه
سلام
من دخترم وزن تولدش 2900 بود تا 6 ماه هم وزنش خوب بود الان 9 ماه و 4 روز دارد وزنش 6700 هست. چکارکنم وزن بگیره؟
- پریود
من 1ماه و17روز دیگه تولد12سالگیمه به نظرتون کی پریود میشم جنسیت:دختر
- اسهال
سلام خسته نباشید پسرم ۱۱ ماهه داره چند روزه اسهال داره هنگام مدفوع کردن زور میزنه با اینکه یبوست نداره اسهال داره خطر داره
- حساسیت
سللم اقای دکار پسرم ۱۲سالشه ۵روزه سرماخورده گلوش عفونت کردا دکتر آزیترومایسین ۲۵۰داده با شربت اسماویت که امروز چهارمین روز هست آنتی بیوتیک مصرف میکنه بدنش از دیروز جوش های ریز زده از چی هست چیکار کنم
- سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
- سلام
سلام خسته نباشید کی مطب تشریف داریم حضوری مراجعه کنم
- سرفه خلط دار
با سلام دختر 5سالم که نزدیک 4ماهه سرفه خلط دار داشت ولی مداوم نبود رو امروز بردم دکتر متخصص ایشون گفتن سابقه بیماری سل تو خانواده دارین منم گفتم اصلا نداریم بعد دو تا شربت لوپراکس 100 و klasid250تجویز کردن میشه کمکم کنین که دخترم خوب میشه آیا ممکنه بیماری سل گرفته باشه خطرناکه؟
- درباره شربت سندروس
سلام و خسته نباشید از وقتی کرونا اومده من به دخترم مولتیویتامین دادم الان هم مدتهاست که سندروس، میدم برای کلیه هاش خطرناک نیست ممنون میشم جواب بدین الان سه سال و7ماهشه
- مواد شوینده و فاویسم
سلام آقای دکتر کودک من یک سال و سه ماههشه. و فاویسم داره. امروز از شوینده های نانوسان چربی زداها هست رفته بود رو زمین و پنج دقیقه با دستها و پاهاش با مواد بازی میکرد که من متوجه شدم و سریع دست وپاهاشو شستم. خواستم ببینم به خاطر فاویسمش برلش خطرناک نیست؟ الان من باید چیکار کنم؟
- فاویسم
سلام دخترم ۴سال و۷ ماه هست سرفه داره ایاشربت دکسترومتورفان بخوره ضرره داره
- مولتي ويتامين ها
سلام خسته نباشيد در صورت امكان در مورد مصرف همزمان ايميونس، استئوكر و كيد كر راهنمايي بفرماييد مبشه هر سه تاشو به كودك بديم يا مصرف يكيش كافيه يا دوتاش؟
- خلط بینی
سلام دخترم سه سالشه چند هفتا پیش سرنا تورد نیوتادین و پروسپان بهش دادن دکتر داد.یا مدت توب رود دوبارا از یا هفتا پیش دیدم بینیش خلط داره تو خواب طرفا میکند دکتر بردم قطره بینی با اسپری داد بزنم دهنش خوب شد ولی هنوز دماغش خلط داره انگار بدتر شده چه کنم عفونتی نشه
- مصرف اشتباه شیاف
سلام وقت بخیر دخترم سه سالو یک ماهشه تب داشت خوابالو بودم سریع پاشدم براش شیاف گذاشتم دیدم دیکلوفناک ۱۲۵هستش بعد بردمش بعد از پانزده دقیقه دستشویی شیاف تقریبا بیشترش خارج شد ازش بعد شربت استا دادم هفت میلی به نظرتون چیکار کنم آیا خطرناکه ؟ایا اثر گذاشته شیاف؟
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر پسر دوساله ام از امروز گلودرد داره جوری که خوردن غذا براش سخته وکمی هم تب داره ولی سرفه وآبریزش نداره به نظر شما برای گلودردش چه شربتی خوبه
- سلام میزان مصرف شربت ازیترومایسین برا کودک ۴ سال چقدر است

