Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر.دو روز است ک پسزم آبریزش و عطسه داره .۲۲ماهه و ۱۲ کیلو هست.یک هفته است ک آموکسی کلاو رو قطع کردم از سری قبل ک مریض شده بود.الان چی بدم بهش؟
- تب
پسرم دو روزه فقط تب داره هیچ مشکلی ندارن شیاف استامینوفن 125چند بار گذاشتم قطع میشه باز دوباره تب میکنه مشکلش چیه
- قرص ازمپرازول
سلام کودک من 5 ماه و نیمه است از 3تا5ماهگی روزی یک چهارم ازمپرازول بهش دادم به خاطر ریفلاکس و بعد از دوماه قطع کردم. بعد از 10 روز دوباره کمی بالا میاره هر روز. ایا میشود قرص را ادامه بدهم یا ضرر دارد؟
- سرفه
سلام،وقت بخیر بچه چهار سالو نیمه دوهفته پیش ویروس گرفت سرفه های شدید میکرد شربت پلارژین و اسپری استفاده کرد دکتر گفت اگر بیشتر از یک هفته شد سرفه هاش بهش آزیترو بده الان شدت سرفه کم شده ولی گاهی سرفه پشت سر هم میکنه گاهی کم مخصوصا وقتی یه چیزی میخوره تک سرفه میزنه انگار که بخواد گلو صاف کنه سابقه تب و تشنج هم داره خواستم بدونم ایا باید بهش چرک خشک کن بدم یا نه
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
پسرم سرفه خروسکی داره.پنج سال چیه ماهشه۱۸کیلو.تب داره همراه با عفونت گلو.دکتر بهش سغکسیم داده هر دوازده ساعت پنج سی سی،اصلا خوب نمیشه
- چکاپ
- اطفال
بهش آنتی بیوتیک داد آمپول دو تا گفت ۵ شنبه ازمایش بگیرید ببینم تا اون روز سخته شما اگه محبت کنید بگید ایا افونت بالا میبره گلبول سفیدو دقیقا ازمایش گرفتنی ام بالا آورد بعد ازش خون گرفتن تورو خدا بگید
- قطره آهن و مولتي ويتامين و زينک
سلام آقاي دکتر من بچه ي 18 ماهه دارم براي دادن قطره آهن جداگانه و مولتي ويتامين جداگانه و شربت زينک جداگانه چه مدت فواصل زماني بين هر کدام از شربت ها نياز است؟؟؟هرکدام را با چه مدت زمان در روز به کودکم بدهم؟؟با سپاس
- رفلاکس معده
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا رفلاکس معده باعث کم اشتهایی میشود دختر من اصلا میل به غذا نداره. ممنون
- چسبندگی
سلام اقای دکتر علت بروز چسبندگی در واژن نوزاد بیست ماهه چیست؟
- زینک سولفات
زینک سولفات سلام اقا دکتر پسرم یک سال ۳ماهشه دکتر براش زینک سولفات برارشد قدیش تجویز کردن روزی دوبار دوسی سی نیم ایا زیاد نیس روزی دوبار میشه یه بار بدم روزی فقط میترسم مضرباشه براش
- قطره آهن
سلام و عرض خسته نباشید فاصله بین دوشیردهی قبل و بعد هنگام مصرف قطره آهن آیروفیکس برای کودک یک سال و سه ماهه چه قدر باید باشد با تشکر
- مولتی ویتامین
سلام مولتی ویتامین خارجی بهتر است یا ایرانی ؟؟؟
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
- عرق سر کودک
- سرفه کودک 3ساله
سلام دختر من 3 سال و نیم هست اسفند ماه 11 اسفند دماغ کیپ شد چند روز شبانه بردیم درمانگاه چون آخر هفته بود گفتن شاید ویروس باسه قطره بینی دادن.. ولی کم کم سرفه شروع شد و چون مسافرت بودیم دو مدل شربت گیاهی خریدم که هیچ تاثیری نداشت. در حالت عادی سرفه نداره تا آروم میشه بدون حرف نک سرفه داره آخرین شربتی هم که دادم سیموسپان بوده
- بی اشتهایی
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهشه اصلا اشتها غذا خوردن نداره فقط شیر خودمو میخوره شربت اشتها چی خوبه براش بگیرم واینکه چقدر باید بهش بدم ممنون میشم اگه جواب بدید
- عفونت چشم نوزاد
نوزاد سه ماهه یک چشمش عفونت کرده قرمز شده وترشحات زرد و چسبنده داره چکار کنیم خوب بشه
- شیر پاستوریزه
سلام آقای دکتر بچم 20ماهش هست آیا میتونم بجای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم؟کم چرب بهش بدم یا پر چرب ؟پسرم یبوست داره الان بهتر شده مشکلی پیش نمیاد ؟
- جواب آزمایش مدفوع
دختر ۴ سال و نیم دارم برای مهدکودک آرمایش انگل مدفوع داده گلبول سفید بین ۰ تا ۱ بوده و گلبول قرمز بین ۳ تا ۴ خواستم ببینم مشکلی داره

