- بایستی معاینه گردد احتمالا مشکل خاصی ندا ره
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه و گرفتگی حلق و بینی نوزاد ۵ ماهه
سرفه میکنه بی قراری هاش زیاد شده موقع تنفس هم سینه اش خور خور میکند چی کار باید بکنیم
- نوزاد
سلام من پسر نه ماهه دارم فكر ميكنم يه تاس اندازه يه نوخود قورت زاده ميخواستم ببينم دفع ميشه؟ بايد چيكار كنم البته مطمئن نيستم اگه خورده باشه علائمي داره؟
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام. وقت بخیر. پسرم ۲ماه و۵ روزت با۲و۶۰۰وزن.الان سه روزه که هرچی پوشکش را عوض میکنم.دفع داشته.دیروز بردم دکتر بهش پدیلاکت داده ۱۲ساعت ۵قطره وکپسول لانزوپرازول.که گفتن هر۱۲ساعت نصف کپسول بده بهش.اما کپسول هرکاری میکنم نمیخوره کوبیدیمشم.وحلش کردیم .اما همین که میریزمش دهنش حالت تهوع میگیره وهرچه خورده بالا میاره.چه دارویی جایگزین کپسول بهش بدیم.بعد اسهالشم هنوز کم نشده .تاحالا زرد بود اما الان کمی سبز هم شده.نمیدونیم چیکارش کنیم .میتونم اوآراس هم بهش بدیم؟؟بعدهنوز واکسن ۲ماهگی براش نزدیم.اشکال نداره باوجود اسهال فردابراش واکسن بزنیم؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید.اجرتون با آقا امام حسین.
- درد شکم کودک یک ماهه
- کرونا در نوزادان
سلام اقای دکتر متاسفانه خودم چند روزی هست کرونا گرفتم و فرزند هشت ماهه ام درگیر کرونا شده کتوتیفن هر ۱۲ ساعت ۲cc Plarginهر هشت ساعت۲۰قطره ایبوپروفن هر ۶ ساعتcc۲ مدت ۳روز دادم تبش قطع شد و دو روز هستش ک دارو ایبوپروفن رو قطع کردم و خودمم هم ۶ ساعت پیش دگزا زدم الان پاهای بچم یخ و خیلی بیقراری میکنه نیاز ب مراجعه ب مراکز درمانی داره
- رفلاکس
سلام وخسته نباشیدمیشه لطف کنیدعلایم رفلاکس پنهان بگیدچیه وراه درمانش چجوریه ممنون
- اسهال در نوزاد 12روزه
بانوزادی که اسهال داشته باشد چه باید کرد ایا می شود او ار اس بهش داد
- دانه های ریز دور دهان و چشم
سلام نوزاد من نه ماهشو تموم کرده رفته تو دو ماه الان دوروزه دوره دهنش و یکوچلو زیر چشمش دونه ریخته دونه ها طوری هستن ک از دور معلومه قرمزه ولی دونه ها مشخص نیستن این موضوع جدیه یا ن ممکنه ب چیزی حساسیت داشته باشه
- دور سر نوزاد
سلام..فرزند پسری دارم که الان ۷ماهو۲۴روز داره وقتی بدنیا اومد با وزن۳۳۰۰و دور سر۳۵ وزن الانم هم۷۹۰۰هس پسرم رو بردم بهداشت منطقه میگن دور سر پسرم زیاده۴۶هس..بنظرتون مشکلی هس ایا راهی هس بیشتر رشد نکنه..سر پسرم بزرگتر نشه بد فرمتر نشه خیلی ممنون
- پوآر بینی ( فین گیر)
سلام اقای دکتر. برا نوزاد میشه از پوآر بینی (فین گیر) استفاده کرد؟چون نظرات متفاوته میگن خطرناکه و برا مغز نوزاد خوب نیست
- اگزما
دخترم اگزما دارد چه بزنم برود ۴ ماه دارد
- اگزمای نوزاد
سلام برای اگزمای صورت نوزاد ۴ ماهه چه پمادی مناسب هست؟ کرم ثمین تاثیری روش نداره پماد فلووسینولون زدم خوب بود اما کورتون داره نمیدونم چکار کنم
- وزن کودک
سلام دخترم رفلاکس داره و قرص نکسیوم 20شب و صبح یک چهارم مصرف میکنه و الان در اخرپنج ماهگی 6100است وزن تولدش 3بود که در چندروزاول 2800شد میخواستم ببینم ایا وزنش نرماله
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- بالا اوردن شیر
سلام .دختر ۳ماهه و نیم سن داره هم شبر خودم رو میخوره هم شیر خشک(اپتامیل) .ولی شیر بالا میاره بصورت پنیری و خود شیر.ایا شیر خشکش رو عوض کنم؟
- سوال دارویی
سلام دخترم ۹ ماهشه و وزنش ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم هست دکتر سفکسیم ۱۰۰تجویز کرده ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت درسته؟؟؟؟
- سرلاک برنج
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم یک هفته دیگه ۶ ماهش تموم میشه شیر مادر نمیخوره شیر خشک استفاده میکنه شما فرمودید از ۵ ماهگی سرلاک دادن رو شروع کنم اوایل خوب میخورد الان چند روزه اصلا نمیخوره.بهش ندم؟
- اسهال
سلام آقای دکتر. پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره. الان یازده ماهه است. دوروزه اسهال خفیف داره. تب نداره. پدی لاکت هم شبی ده قطره میدم. لثه ی بالاش هم ورم کرده خیلی همه چیزو میبره دهانش. شربت نئوزینک بدم برای اسهالش؟ چه میزان باید بدم در روز؟
- آقای دکترپسرم سه ماهشه و گلودرد داره سرفه همراه باخلط ودرد میکنه
آقای دکتر پسرم سه ماهشه بیماری خودم گرفته خودم گلوم درد میکردو سرفه همراه بادرد سینه داشتم و تب ولرز اینم همیجور شده نمیدونم چ کنم میخواستم شربت آیورامی بهش بدم؟
- سرماخوردگی نوزاد ۴۰روزه
سلام دخترم ۴۰روزشه و سرما خورده عطسه و سرفه میکنه قطره پلارژین میتونم بهش بدم

