Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب نوزاد ۹ ماهه
سلام ببخشید خواب پسر ۹ ماهه من برعکسه روزا تا ۱۲ شب خوابه از ۱۲ شب تا هر ساعتی از صبح که عموما متغیره بیداره چی کار کنم؟
- وزن نوزاد
سلام دکتر خداقوت پسرم با وزن سه کیلو به دنیا اومد ولی روز بعد شد دو کیلو و نهصد الان هفت ماه و بیست و چهار روز هست وزنش هفت کیلو وصد شده متعادل هست یا کمبود وزن داره
- پرخوری و رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسر ۵۳روزه ای دارم که بسیار پرخوری میکنه و رفلاکس پنهان گرفته، خودش دائم احساس گرسنگی وعلاقه به مکیدن داره و شیرخوردن رو متوقف نمیکنه.یشنهادشما برای شیردادن به پسرم چیه؟یعنی هرچند ساعت و چند دقیقه بهش شیربدم کافیه
- ترشح به رنگ خون آبه نوزاد ۵ روزه
باسلام. نوزاد من ترشحی مانند قی مرغ به رنگ خون آبه دارد. آیا مشکلی دارد؟ نوزادم ۵ روزه است و من تا حالا چندین بار این ترشح را دیدم؟
- غذای کمکی
سلام.وقت بخیر.برای غذای کمکی پسر ۹ ماهه میتونم تخم مرغ کامل زرده و سفیده بهش بدم؟ممنوعیت ها چه چیزهایی هست
- پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر برای پشه چ اسپره ای برای بدن بخرم پسرم۹ماه داره خیلی پشه اذیت میکنه قرص پشه هم گفتین ک احتمال الرژی میاره دیگ استفاده نمیکنم
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشین میخواستم سوال کنم دختر 9 ماهگی دارم میخواستم بدونم واکسن انفولانزا میتونم بهش بزنم و اسم واکسن هم بهم معروفی کنین حتی دخترم هم پیش شما پرونده داره
- میکروب سراشیا
سلام خسته نباشی خواهرزاده ای دارم ۱۶ روز بعلت میکروب سر اشیا درربیمارستان بستری در عرض ۴ روز۳۰۰ گرم وزن کم کرده ایا درمان دارد؟؟چطوری خوب میشه
- ميوه
بإسلام براي نوزادي كه وارد ٧ماهگي شده و الرژي و رفلاكس داره چه ميوه اي ميتونم بدم
- #آنتی بیوتیک برای نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۸ ماهه دارم ۱۰ کیلو وزن داره .دکتر آزیترومایسین به جهت سرماخوردگی بهش داده ولی وقتی میخوره بالا میاره عق میزنه و مدفوعشم آبکی میشه میتونم بجاش سفکسیم بدم.دوزش را میفرمایید
- بیقراری در خواب
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت ماهه دارم با الرژی گاوی ورفلاکس پنهان داره تحت درمان. سیرخشک اپتامیل پپتی میخوره. الان یک ماه هست که شبها تو خواب بیدار میشه و گریه میکنه و تا صبح باید تکون بدم بخوابه. یک لحظه که تکون نمیدم بیدار میشه و گریه میکنه. در طول شب هم فقط یک بار اونم مقدار کم شیر میخوره دو الی سه پیمانه.علتش چیه به نظرتون چون واقعا تا صبح بیدار می مونم کم آوردم
- بسته بودن مجاری اشک
سلام آقای دکتر من دخترم پنج ماه و ده روزشه واز بدو تولد الان چشم چپ روزا اشک میاد و شبا هم عفونت میکنه چرک میکنه چند بارم بردم پیش دکتر و خوب نشده چیکار باید کنم ؟؟و قطره باکتی ماید رو چند روز باید استفاده کنم ؟؟؟حدود ده روزه دارم قطره باکتی ماید میریزم تو چشمش
- واکسن ؟
سلام خسته نباشید آنیسا فردا واکسن یک سالگی داره الان ۸/۶۰۰ وزنشه شربت آستامینوفن را ۴/۵ سی سی بدم؟
- مصرف دارو
باسلام بچم هفت ماهشه از پنج ماهگی تغذیه کمکی روشروع کردم ولی لب به فرنی نمیزنه به زور میدمش سبب زمینی آب پز ونرمع نونو میخوره ولی فرنی به هیچ عنوان نمیخوره از دهنش میندازه بیرون بااینکه به سیب زمینی نمک نمیزنم فقط آب پز میکنم اونو میخوره راهنمایی کنید
- عدم وزن گیری
با سلام.من درهفته ۳۶ دخترم به دنیا آمد با وزن ۲کیلو و۷۰۰ گرم.در حال حاضر که ۴ ماهشه وزنش ۴ کیلو و ۶۰۰ گرم میباشد البته پزشک مربوطه هم آزمایش ادرار و هم آزمایش خون درخواست کرد که جوابها خوب بود.فقط ویتامین د بالا بود کهبه دستور پزشک فعلا قطع کردم.هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک هیپ ۱.و از ۲ هفته پیش لعاب برنج.اصلا وزن نگرفته.از ماه پیش تا الان.خیلی نگرانم.خواهشا راهنمایی کنید
- بی اشتهایی
سلام وقت بخیر پسرم ۱۰ ماهش هست خیلی کم اشتها میشه راهنمایی کنید چکار کنم که اشتهاش خوب بشه
- تغذیه و رشد
سلام. دختر هفت ماهه ای دارم که اصلا غذا نمیخوره، خیلی بازیگوشی میکنه. دوماهه که وزن نمیگیره،وزن تولدش، 3،810 پایان هفت ماهگی ام، 6،800 آزمایش عفونت ادراری و کم خونی داده که مشکل خاصی نداره. واقعا نگرانم. چیکار باید کرد؟
- اسهال
سلام دختر من دو ماه و بیست و پنج روزشه دو روزه مدفوعش خیلی آبکی شده تعداد دفعات دفعش هم زیاده شده شیر خودمو بهش میدم ،باید چیکار کنم؟
- مدفوع نوزاد
سلام دخترم شش ماهه هست وتوی مدفوع او دانه های سیاه رنگ هست واین آنها سفت هستن یعنی دفع خون داره شیر خشکی همه هست توروخدا جواب بدی خیلی میترسم
- در آوردن دو دندان در فک پایین تا سیزده ماهگی
باسلام وخسته نباشید پسرم ۱۳ماهش هست تا حالا دودندان از فک پایین درآورده مشکلی ایجاد می کنه لطفا راهنماییم کنید ممنون از شما

