Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم بیست ماهه هستند خس خس سینه دارند و تنفس شون مشکل هست و ابریزش هم دارند چه شربتی به ایشان بدم
- درباره قرص چاقی
با سلام من پسر ۹ماهه دارم که شیرخودمو میخوره به شدت لاغر شدم از کدوم قرص استفاده کنم تا چاق بشم
- آمپول بتا متازون
باعرض سلام وخسته نباشید دکتر جان دختر ۸ ساله دارم که به علت درد گوش دکتر آمپول بتامتازون تجویز کردن حدود ۱۰ ساعت بعد از تزریق آمپول به چطور اتفاقی قند دخترم گرفتم حدود ۲۰۰ بود می خواستم بدونم این از عوارض بتامتازنه؟ممنون میشم پاسخ بدین
- نوزاده ۶ماهه
پسرم ۶ماهشه موقعی که میذارم رو پاهام تا بخابه سرشو حالت دراز کش میبره جلو و کمرشو قوس میده ب بالا لطفا بگید باید چکار بکنیم واضع تر بگید تا متوجه بشیم 🙏🏼
- سرماخورگی
اقای دکترسلام خسته نباشین پسرم سرما خورده که براش ازیترومایسین گذاشین گفتین اگه بد شد تبش زیاد بود الان تب نداره اما سینش خیلی چرکی شده سرفه میکنه انگار پرچرکه ازیترومایسین بدم
- لرزش ناکهانی در نوزاد سه ماه
- شیرخشک وممنوعتات غذایی
سلام پسر من فاویسم داره میخواستم ببینم شیر خشک که برای این مریضی هست معرفی کنید وممنوعات غذایی چیزهایی که میتونم بخورم شیر خوار هست پسرم
- وزن
سلام خسته نباشید دختر ۵ ماهه دارم تازگی ها زبانش را بیرون میآورد آیا مشکلی هست خیلی اینکارا انجام نمیدهد ولی مرا ترسانده ؟ و اینکه بعضی مواقع صورتش رامیمالد و پاهای کوچولوشو به هم میمالد به نظر شما مشکلی دارد ؟ وزن تولد ۲۴۰۰والان ۶۴۰۰آیا وزن مطلوبی دارد؟
- استفراغ در کودکان
سلام پسرم ۳سالشه دوروز پیش استفراغ کرد ولی حالش بد نیست میدوئه بازی میکنه حالت تهوع هم نداره بردینش دکتر یک سوم امپولش زد گفت خوب میشه یه شربتم داد گفت اگه اورد بالا بدیدش حالا بعد دوروز امروز صبح زود اورد بالا البته دوروزه دسشویی هم نمیکنه
- نوزادپنج ماهه
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزادم شش ماهشه وزنش ۵۷۰۰هست وزن بدوتولدش ۲۶۰۰خیلی لاغره فرنی هم بهش میدم ولی اصلا رشد نمیکنه شربت زینگ گلوکونات وقطره میم هم بهش میدم شیرخودمو میخوره احساس میکنم شیرم اصلا بدرد نمیخوره یعنی از دوماهگی به بعدرشدش متوقف شد دوماهگی ۴۴۰۰بود به نظرتون شیرخشک چی بهش بدم
- اااسهال
سلام دكتردخترم اسهاله شديده ك سوخته هربلافاصله بعد شير خوردنش اسهال ميشه چيزيم ندادم بهش فقط داروهاي سرفش از ديروز ك دارو دادم اسهالشم شروع شده داروهاش دكسترومترفان چرك خشك كن و زاتيدن قبلش به مدت ٣هفته اسهال بود ٥روز ميشد ك بهتر شده بود ديشب نان ال اف قطع كردم شيرsmaدادم امروز صب اسهالش شديدترشد
- دارویی
طریقه مصرف شربت سفکسیم واسه کودک ۴ سال چگونه هستش
- شیرخشک
سلام دکتر ،دختر من سه ماه و چهارروزشه الان دوروزه اصلا درست شیر نمیخوره ینی هر سه ساعت ۳۰ تا بیشتر نمیخوره اونم بالا میاره شیرخشکی کلا،چیکار کنم از بس گشنشه نمیتونه ام بخوابه میگمطغم شیر و فک کنم دوس ندارع وگرنه گشنشه شیشه رو میگیره شیر ک میاد دهنش پس میزنه
- مسرف آموکسی سیلین برای کودک ۹ ماه
با سلام وقت بخیر ببخشید خاستم ببینم سرعت آموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کودک ۹ ماه چطوری مصرف کنم من خودم سرما خوردم گلودرد داشتم فقط با التهاب گلو الان بچه ام ازم گرفته و تب داره ،استامینوفن میدم تبش تا ۵ ساعت میاد پایین و دوباره شروع به تب میکنه خاستم شربت آموکسی سیلین بهش بدم چطوری مصرف کنم چند سی سی چند ساعتی بهش بدم؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام ببخشیدپسرمیکسالشه سرفه داره چی بدمبهش خوب بشه ...پودر مونته لوکاست خریدم بهش با شربت کوریزان و آموکسیلین۱۲۵ و کتوتیفن
- سلام علت زردی کف پا درکودکان چیه؟
سلام پسرم هفت سالشه وکف پاهاش خیلی زرده میگن از کمخونیه بعضیا میگن از کبدشه میشه لطفاً شما راهنماییم کنین
- اسهال
سلام وقت بخیر. فرزند بیست ماهه دارم که آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیرخشک آپتامیل پپتی مصرف میکنه. یک هفته پیش تو مدفوعش خون بود بعد از اون رزیم غذایی رو رعایت کردیم و الان مدتیه هر روز حدود چهار بار مدفوع میکنه. مدفوعش کمی شله اولین بار و دفعات بعدی آبکی تره. اما دیگه خون نداره. چکار کنم؟ پدی لاکت هم میدم. اما خوب نشد
- شیر دهی
سلام پسرم یک ساله ونیمه دکتر واسه معده قرص دومپریدون۱۰ داده میخواستم بدونم از طریق شیرم بهش منتقل نمیشه نمیدونم به دکتر گفتم شیر میدم یانه واسه بچم ضرر نداشته باشه؟لطفا راهنماییم کنید
- سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش و دهانش دونه ریزه ریخته حساسیت چکارکنم
سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش دونه ریزه ریخته و لب ودهانش چکارکنم
- میکروسفالی
سلام ایادرمان جدید برای مبتلا به میکروسفالی در دنیا آمده کودک ۶ساله ام مبتلاشد درصورتی که تمام آزمایشات خوب بود حتی غربالگریهای بارداری وحتی سونوگرافی ها همه خوب بود بعد از به دنیا اومدن از یک ونیم ماهگی رشد مغزش متوقف شد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

