Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم دوروز حالت تهوع داره بردم دکتر خوب نشده
- شیر خشک
سلام آقای دکتر شیر خشک که درست میکنم اگه نوزادم نخورد بعد از چند ساعت میتونم همون شیر خشک رو بهش بدم.
- مدفوع
بإسلام.٤روزه كه واكسن ٦ماهگي دخترمو زدم.سه شبه كه خيلي بهونه گيرشده براي هرچيزي دوس داره گريه كنه.دختر من بشدت آرام و ساكته..دوشبه شبا تو خواب گريه و جيغ ميزنه..دوشبه كه مدفوع سبز و امروز مدفوع سياه داشت..ميتونه از دندون درد باشه؟ براي نفخ كوليكزميدم دخترمن الرژي و رفلاكس داره كه ب مدت يك هفتست سرلاك برنج ميخوره و مدفوعش هميشه زرد و شُله و يكي از چشماش عفونت كرده
- شیرخشک نان ۳
سلام جناب دکتر عزیز پسرم هجدهم اردیبهشت یازده ماهش تموم شد از شیرخشک نان ۲ تغذیه میکنه سوالم اینه از چه موقع باید تغذیه با نان ۳ براش شروع کنم .ممنون از شما
- اسهال ودلپیچه
سلام دختری4ساله دارم ک 10 روز قبل تب کرد بردم دکتر آنفلوآنزا داشت دارو داد بع دباره بعداز چندروز لوزه هاش عفونت کرد آموکسی سیلین 250 داد سه روز بعدش استفراغ کردم بردم آور انس بهش آمپول دمیترون زد شبش شکمش کارداد اسهال بود روز بعد نه روز بعدش شکمش کارداد سه بار اسهال بود چون تعطیلات بود قرص مترو نیدازول 250 هرهشت ساعت نصفی بهش میدم یه روز خوبه شکمش عادی کار میکنه یه روز اسهال ودلگیچه الان باید چکار کنم
- سلام من 22سالمه وامروز6هسته هلورا قورت دادم چیکارکنم
- باسلام پسرم سه ماه و ۱۵روزش سرماخورده متاسفانه پیش متخصص بردم ولی سرفه هاش قطع نمیشه
پسرم سه ماه و۱۵روزش سرماخورده چندبار بردمش پیش متخصص بهش شربت دادن متاسفانه الان نه روز دارم دارو هارو بهش میدم ولی چرا سرفه هاش قطع نمیشه ،چکارکنم تا سریع خوب بشه ؟؟؟؟
- در مورد مقدار مصرف شربت سفکسیم 100س
دخترم 7سالش هست وتقریبا 27کیلوهستش.روزی چند سی سی شربت باید بهش بدم
- دور سر
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم دور سر بدو تولد 32 برای نوزاد دختر که نارس همنبوده مناسبه ؟
- سرماخوردگی کودک چهارساله
سلام من پسرم ۴سالش هست دو روزه تب کرده امروز تبش خوب شده گلودرد داره هیچی نمیتونه بخوره رو صورت و بدنش جوش زده چیکارکنیم
- آزیترومایسین
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- جوش ناحیه تناسلی دختر۱ساله
سلام وقت بخیراقای دکتر دخترم چن وقت پیش ادارسوختگی داشت ک دکترمتخصص پمادکالاندولا وترکیبی نوشت خوب شد همه علائم عفونت ادراری هم داشت اماازمایش خون وادارارش منفی بود الان هم روی ناحیه تناسلی جوش زده وحالت اگزما خشک شده وداخل ناحیه تناسلی قرمزه ک بادستمال مرطوب ماک میکنم انگاراذیت مبشه علت چیه
- سلام پسر من 14ماهشه دو روزه همش تب داره یهو بالامیره یهو میاد پایین دکتر بردم بهش استا داده با سه سسی سیفکسیم 100داده اونم سه سسی
- روش کم کردن شیر خشک و شروع پاستوریره
آیا میشود به مدت ۴ روز شب ها به کودک یک ساله شیر خشک و هنگام صبح و عصر شیر پایتوریزه
- لرزیدن
سلام آقای دکتر دخترم 3 سالو وپنج ماه هست یکم شلوغ سرش همیشه بدجوری داد میزنم ومیترسونمش یکم هم ضعیف هست وبدغذا 2سالش بود هنگام که داشت میخابید رو پام بعضی وقت ها سرشو تکون میداد بعد نگران میشدم نگا میکردم میدیدم میخنده بازم تکون میده الانم وقتی سرش داد میزنم شروع میکنع به لرزیدن مثل اینکه سردش شده ولی کاملا هوشیار بعد میره بازی میکنه الان براش عادت شده وقتی وارد جای سرد میره اونجوری میلرزه یا یه وقتایی هم خودش ادا درمیاره فقط موقع بیداری بعد بازی میکنه منم گاهی نگران میشم میگم نکنه تشنج هست
- علت شیری شدن ادرار
پسرم ۵ سالشه بعضی وقتا اول ادرارش شیریه ازمایش ادرار یبار بردم عفونت نداشته
- بی اشتهایی
سلام دقت بخیر پسرم ۵ سالشه اقای دکتر چتپند وقته کم غذا میخوره چه شربتی برای اشتها بدم ؟
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دکتر. میشه برا نوزاد بیست روزه هر دوازده ساعت پنج قطره ی پدی لاکت داد؟ یا اینکه باید هر بیست و چهار ساعت باید پنج قطره داد؟ چون دل درد هاش شدیده و نمیشه آرومش کرد حساسیت به پروتیین گاوی هم داره
- فاویسم چیست
گفتن پسرم فاویسم داره۱۹ روزشه هیج اطلاعاتی راجب این بیماری ندارم آیا خطر ناکه ..یعنی خون بچم مشکل داره لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- اسهال
سلام خسته نباشید دخترم پنج ماه ونیمه است از سه ماهگی به بعد اسهال بلغمی داشت شیرخشک نان بهش میدادم دکتر شیر ال۱۱۰ براش تجویز کرد باز هم خوب نشد بعد بیومیل سوی بهش دادم بالا آورد دوباره شیرش رو عوض کرد آپتامیل پپتی جونیور بهش داد از دیروز بعد از ظهر بهش دادم خورد دیشب شکمش سفت کار کرد بدون بلغم درضمن دیشب بهش ۲۵ قطره مولتی ویتامین بیبی جویس دادم امروز بعدازظهر شکمش کارکرد آبکی وسبز تیره میخواستم بدونم شیر روش نمیفته یا از قطره شکمش آبکی وسبز تیره شده با تشکر

