Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت امگا۳
سلام دختر۵ساله و ۲ساله دارم؛ شربت امگا۳همراه ویتامین دی و ای را لازمه بهشون بدم یا نیاز نیست؟؟ ممنون میشم پاسخ دهید
- پسرم تب داره شربت ستادین دی سی هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره پسرم ۴ سالشه
پسرم ۴ سالشه شربت ستادین دی سی برای اینکه تب داره هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره
- بی اشتها
برای پسر یک ساله ام که کم اشتها و فعالیتش زیاد هست راسیپ بدم بد نیست براش
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه
سلام جناب دکتر فرزندم فابیسم داره هفت سالشه قدش کوتاه شربت ارژی پلاس گرفتم براش میترسم بخوره لطفا راهنمایم کنید
- زردی کف دست و پای پسرم
با سلام پسر من دو سال و هشت ماه است،کف دست و پاش زرد.علتش رو میخواستم بپرسم
- اسهال کودک
سلام دکتر جان وقت بخیر پسرم دو سال و نیم و یازده و نیم کیلو هست از بعدازظهر اسهال داره پنج شش بار شکمش کار کرده و انگار رفلکس داره با بوی بد لثه هاش سفید شده جای دندان اسیاب ایا دلیل دراوردن دندان هست؟چیکار کنم نگران شدم
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر من الان سوال پرسیدم اما متسفانه جوابتون نصفه اومده. به بچم شیر خشک معمولی دادم گریه و بی قراری کرد پدی لاکت بهش بدم یا سیتریزین؟
- سرماخوردگی
اگریکی ازاعضای خانواده سرماخورده باشدنوزادهم سرمامیخوره؟ برای پیشگیری چه بایدکرد؟
- اسهال
سلام کودکم 17 ماهشه که 7 روزه اسهال خیلیرشدید دادره مانند تب سرد رنک وداخل اسهلسم خیلی که خط خطای سفید دیده میشه باید چه کار کنم به دکتر گفتم گفت اگر ادرار نکنه باید بستری شه اما ادرار کرد پودر کردی لاکتم براش نوشت اما جواب نمیده
- یبوست
سلام یک کودک ۳ساله دارم وتقریبا یک ساله یبوست داره مدام دکتر وازمایش ولی تعییری نکرده وقتی مدفوع داره از صبح اون روز شکم دردومقعد درد داره تاوقتی میره توالت مقعدش قرمز میشه وبه سختی مدفوع می کنه علتش چی می تونه باشه باسپاس
سلام وقتتون بخیر بچم پنچ ماه 20روزشه کمک شیر خودم شیر خشک بهش میدم این چند روز شیر خشک نمیخوره فقط شیر خودم میخوره چیکارکنم چی بهش بدم
- سلام علیکم
دکتر به دختر۱۱ماهم علاوه بر آموکسی سیلین و پلارژین و دوتا آمپول هیدروکورتیزون و یه قرص ۴قسمت کردیم روزی یک چهارم،اسپری سالباتامولم دادن داروهاشم دادم تموم شده چند روزیه ولی سرفه داره که سینه اش صدامیده سرفه خشک نیست چی بدم بهش؟
- قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم
سلامکودک ۹ماهه دختردارم که فاویسم هستش..ایامیتونم بهش شربت کوریزان یاسرماخوردگی اطفال بدم؟؟انتی بیوتیک ها خطرندارن براش؟؟
- پماد سوختگی و کرم
با سلام. آیا اگر بعد از اینکه کرم ضد آفتاب یا ترمیم کننده یا مرطوب کننده یا پماد سوختگی رو استفاده کردیم، دست هامون که ازشون جهت مالیدن کرم و پماد بر روی موضع استفاده کردیم رو نشوریم برای خوردن غذا و خوراکی ها و سایر فعالیت ها مشکلی برای ما پیش نمیاد؟ حالا چه کودک باشه چه بزرگسال
- ایاشربت ستادین برای فاویسم ضرردارد
- نفس
تعداد تنفس طبیعی کودک ۳ساله درخواب و بیداری چندتاس بچم مریض شده تعداد نفسش توخواب قبلا۲۰بود الا شده ۲۲ نگرانم نکنه برونشیت باشه یا نفسش بگیره
- سلام خسته نباشید دکتر برای پسرچهارساله من شربت سفیکسیم نوشته ولی نمیخوره طعمش ودوست نداره جایگزینش چه شربتی میتونم بدم گلوش چرک داره
- سرما خوردگی و تب
سلام وقت بخیر پسر۲۱ماهه رو بردم دکتر همراه تب سرفه خلط دار دکتربهش سفکسیم ۱۰۰ وآموکسی سیلین ۱۲۵داده آیا لازم این آنتیبیوتیک ها رو باهم مصرف کنه ؟برای تبش هم شیاف ۳۲۵تجویز کرده
- قطره باکتی ماید
سلام . پسرم ۵ ماهشه ، چشمش از امروز وقتی بیدار میشه از خواب قی میکنه . دکتر قطره باکتی ماید رو نوشتن براش میخواستم بپرسم چند ساعت یکبار براش بریزم.
- جواب آزمایش مدفوع
سلام خسته نباشید مدفوع پسرم یه مدت لزج بود آزمایش دادم،میشه لطف کنید ببینید آزمایشی چه طوره؟ممنونم تشکر از شما

