Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه بیشتر مواقع یوبوست میگیره و شکمش نفخ هم داره کلا هروقت مریض میشه همیشه میزنه به گوارشش اسهال میشه و یکم اسید معدش زیاده دکتر امپرازول تجویز کرده و آیا میتونم برا تقویت سیستم گوارشش قطره پدی لاکت بهش بدم؟؟
- درد اطراف ناف
من پسرم ۸ سالشه .و یک ماه است که اطراف نافش درد میکند..و مدفوع حالت چسبنده دارد .علت چه میتواند باشد؟
- مصرف قرص اشتباهی
بجای قرص ایروکاست ، قرص روپیکسون ۱۰ به دخترم دادم خورد ۷ سالش هست و اشتباه کردم بخاطر شباهت بسته بندی و به اسمقرص توجه نکردم
- آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Tsh۶/10میخواستم بدونم تیروئیدداره یانه؟
آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Ths6/10خولستم بدونم داره یانه؟
- دیر به راه افتادن کودک
السلام علیکم. دختر دو و نیم ساله ای دارم که بعد از تولد با تشخیص دکتر مشخص شد که رگ اضافه ای از قلبش بازه و در 6 ماهگی فکر کنم عمل شد و خوب وزن نمیگرفت بعد از یکسال دوباره بردیم زاهدان برای چک کردن قلبش خوشبختانه خوب بود اما نه بخوبی چار دست و پا می رفت و نه راه میره الان که دو ونیم سالش هست هنوز راه نمیره خیلی نگرانیم لطفا راهنمایی کنید.
- رفلاکس معده
سلام ببخشید پسرم ۲ سالشه و خیلی مدت طولانی هست که مدام سرفه میکنه بعضی وقتام بالا میاره چندبار دکتر بردیم و چرک خشک کن و شربت سرفه و شربت آلرژی خورده ولی اصلا خوب نشده بعضی وقتام عطسه و سرفه باهم داره بعضی غذاها که چرب یا تند باشه سرفه هاشو خیلی شدیدتر میکنه گاهی بهش دمنوش اویشن میدم ولی زیاد تاثیر نداره فرداش دوباره همون جوری میشه
- قطره آهن
سلام خدا قوت دخترم 17ماهشه با تجویز شما قطره آدزیر میدم ولی میلی به غذا خوردن نداره قد و وزنش نرماله از شیر خودم تغذیه میکنه میخواستم یه قطره دیگه که اشتهاشم خوب کنه هم آهن داشته باشه بهم معرفی کنید
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم چهار سال دارد سرما خوردگی گرفته وسرفه شدیدی دارد سه دفعه هم دکتر بردم ولی سرفش درست نشد می تونم شربت تئوفیلین جی رابهش بدم ایا هیچ خطری براش نداره
- ضربه به سر
پسرم از ۴پله باسر افتاده ظهری چکار کنم از شبش تب میکنه دلیلش از افتادنع
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام خسته نباشید مجرای اشکی پسرم از موقعی که به دنیا آمده بسته ای الان 5ماهشه دکتر چشم بردم اول قطره آزیترومایسین داد خوب نشد دوباره بردم باکتری ماید دادمیریزم گفت اگه خوب نشد بیار میل بزنم زیاد قی نداره فقط یکم اشک داخل چشمش جمع میشه راهنمایی کنید چکار کنم ماساژ هم میدم
- شربت کيدي کر
سلام آقاي دکتر بچم يک سالشه اگر شربت کيدي کر بهش بدهم ديگر نيازي به دادن قطره آهن جداگلنه و قطره آد جداگانه نيست؟؟مقدار آهن و آد شربت کيدي کر کافيه؟؟
- تب واکسن ۱۸ماهگی
سلام وقت به خیر پسرم واکس 18ماهگی را زدم تب شروع شد من استامینوفن دادم نبش بالا میرفت با پاشویی چون استامینوفن دادم گفتم حداقل نیم ساعت بعد خوب نشد شیاف بزنم نزدیک 30چهل دقیقه طول کشید تبش 38خورده ایبود پایین آمد تبش خوابید حدودا نزدیک چهل دقیقه بعد من من اتاق دیگری بودم شوهرم میگفت قبل تو من کنترل کردم دیدم پیشانی سرد من رسیدم سرش دیدم خوابیده بود ولی دستاشو از بالش برده کمی بالا ولی میلرزد صداش کردم خواب بود بغلش کردم دیدم بدنش هم میلرزد آیا تشنج کرده و سوال دوم اینکه بعد از حدودا یک ساعت بغلم بود شیر میخوردتبش37وخور های بود چند ثانیه لرزد صداش کردم با یه صدای جواب داد آیا تشنج کرده ممنونم جواب دهید
- ازیترو
سلام دکتر من مقدار اب جوشیدهرسردشده رو داخل پودر چرک خشک کن حدود یک یا یک و نیم سیسی بیشتر ریختم ایا دیگه تاثیر نداره؟
- پیدرولاکس
سلام خسته نباشید من اولین بارمه دارم از این پودر برای پسر ۲ سال و ۹ ماهه ام استفاده میکنم ، درسته ک تنبلی روده میاره؟
- تب
سلام کودک یک سال وهفت ماهه دارم شربت آزیترو مایسین ۲۰۰سه و نیم سی سی بهش دادم طبق نظر پزشک بعد ازچند ثانیه بالا اورد همراه غذایی کهخورده بودالان باید بازبهش بدم دارو رو یانه تا فردا
- سلام وقت بخیر پسرم ۱۰سالش دچارقرمزی چشم همراه ترشحات ویه کمی ورم شده قطره چشمی رو بایدچندساعت یه باراستفادهکنه
- شربت سندروس
سلام کودک 5 ماهه ای دارم که تازه شروع کردم بهش فرنی میدم آیا میشه بجای قطره آهن و مولتی و آ د شربت سندروس بهش بدم اگه میشه روزانه چند قطره؟ ممنون از پاسخ شما
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- حالت تهوع صبحگاهی
سلام آقای دکتر برای حالت تهوع صبحگاهی دخترم یک هفته پیش ازتون پرسیدم گفتین باید آزمایش بده چه آزمایشی آقای دکتر ؟؟؟؟ من نصف قرص فاموتیدن ۲۰بهش میدم شب تا شب دیگه نمیگه حالت تهوع دارم!آیا بخاطر معدش تهوع صبحگاهیش
- آمپول دگزا برای کودک 7ساله
با عرض سلام وخسته نباشید با علائم آنفولانزا دکتر 2عدد آمپول دگزا تجویز کرده با این توضیح که پسرم سابقه تشنج با تب داره 3بار والان دارو ضد تشنج مصرف میکنه آیا مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون

