Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مطب چهارشنبه بازه؟
سلام آقای دکتر ببخشید امروز مطب تشریف دارید؟
- سرفه
سلام آقای دکترپسرم سه ماهشه خیلی سرفه میکنه سینه شم خس خس میکنه
- نوزاد دختر۲ماهه
باسلام نوزاد ۲ماهه دختر دارم شب ها خیلی بی قراری میکنه و نمیخوابه روزها میخوابه و بهتر از شبه وقتی هم تند تند شیر میخوره رودهاش صدا میده و دل درد شدید میگیره کولی کز میدم ولی بازم درد داره دلش خودشو جمع میکنه
- کم وزنی
کم وزنی نوزاد
سلام جناب دکتر نوزاد 28 هفته ای دارم که با وزن 1450 بدنیا اومده و 95 روز به خاطر عفونت بیمارستانی بستری بود از روز اول رفلاکس و عدم تحمل داشت تمام بدنش جوش میزد ورم معده میکرد که میگفتن کولیک و رفلاکس داره تا شش ماهگی خیلی شیرمیخورد و همیشه گرسنه بود و البته جهشی استفراغ میکرد شش ماهگی 10350 بود بعد در 7 ماهگی اعتصاب کرد به طوری یک قطره شیر نمیخورد شیرخشک نان ای آر مصرف میکرد تا آن زمان و نکسیپد بعد دیگه هرکار کردیم شیر نخورد انواع آزمایش هم گرفتیم نهایتا به توصیه پزشک پپتی جونیور را براش شروع کردیم که مثل اینکه حساسیت داشت به پروتیین گاوی و با این شیر خشک که اول در فرنی ریختم بعد با سرنگ دادم کم کم بهتر شد که الان حدود 600 تا 800 سیسی شیر میخوره الان وزنش خیلی پایینه و افت شدید کرد8100 شده و اینکه پپتی جونیور نایاب شده و پپتی هم بزور پیدا میشه دارو شربت ساختنی پنتوپرازول 10 میلی 5 سیسی صبح وشب میدم میخواستم بدونم که دارویی هست که معده بچه من رو خوب کنه و اینکه چه بکنم وزن بگیره و اینکه اگر شیرش پیدا نشد چه شیری جایگزین بدم
و اینکه اصلا و ابدا غذا نمیخوره فقط نهایتاً خودش میاد غذای سفره رو میخوره که حدودا ۴-۵ قاشق غذاخوری باشه البته غذای ما بخاطر بچه دیگه که داریم کاملا رژیمی هست و مواد مضر یا ادویه توش نمیزنم یعنی ایشون اصلا غذای خودشو نمیخوره فقط غذذای ما که اونم مقدارش کمه میخواستم اینم بدونم ۵ قاشق کافیه
چه بکنم اشتهاش بیشتر بشه
۲۷ دی پارسال بدنیا اومده ممنونم - سرماخوردگی
سلام پسرم تقریبا یک ماهه درگیر سرماخوردگی شدیده یه بارم آزمایش دادیم گفتن عفونت شدید خون داره تقریبا ۲۰ روز پیش اول دکتر سفکسیم ۱۰۰ داد خوب شد اما به محض قطع شدن دارو بعد دوروز کلا علائم برگشت دوباره آموکسی کلاو ۴۵۷داد اما هیچ فرقی نکرده میخام سفکسیم بدم بنظرتون مشکلی نداره ؟ پسرم ۴ماهشه و ۸کیلو وزن داره
- لاغري
بإسلام.دخترم تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده.وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٨٠٠.. واكسن ٤ماهگيش رو كه زدم ٨٥٠٠بود.. ٢ماه فقط ٣٠٠گرم اضافه كرده.. دخترم قبلا به شدت يبوست داشت با كمك دفع ميكرد دوهفته پيش سرماخوردكه بعد از مصرف داروهاي سرماخوردگي دوهفته اي ميشه إسهال داره و خيلي كم شير ميخوره.. سفكسيم ١٠٠و ديفن هيدرامين..دايميتين. .إسهال كه ميگم يعني در روز ٣بار بيرون رَوي داره..كم مدفوع ميكنه اما إسهال ميشه شيرخشك إي آر.. الرژي و رفلاكس داره.. براي اشتهاش شربت چي ميتونم بدم؟ هر٤ساعت شيرميخوره ١٢٠سي سي به آرد برنج و سرلاك هم آلرژي نشون داد سيب زميني آب پز هم دادم اندازه نخود اوق زد هرچيزي جز شير وارد دهنش ميشه بالا مياره به غذاي سفره خيلي علاقه نشون ميده دهنشو باز ميكنه تا چيزي بدم بخوره ولي نميتونه قورت بده
- فلش دوربین
سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست تا حالا نا خواسته دو مرتبه بافلش ازش عکس گرفته شده ایا برای بینایش مشکلی پیش میاد من نمی دونستم که فلش برا چشم نوزاد ضرر داره خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید
- ماکروزومی
سلام چند روزی هست که یک نوزاد پسر با وزن ۴/۹۰۰برام متولد شده بدون اضافه وزن مادر و هرگونه دیابت حین بارداری یا قبل از بارداری وفقط پنج روز در بیمارستان نوزاد به علت مشکل تنفسی بستری بود و نوزاد هم هیچ مشکلی از لحاظ قند خون یاهربیماری دیگری مشکلی ندارد حالا من نگران سنین بالا ویا کودکی هستم آیا مشکل ساز میشود؟
- نوزاد
علت ملچوملوچ کردن نوزاد ۳ ماهه
- سلام علت زخم مانند اطراف داخل گوش چی میتونه باشه؟
دختر من هفت ماهشه چند شبه اختلال خواب داره گوش هاشو هم میکشه اطراف داخل گوشش زخمه ماننده خیلی نگرانم
- دارو در شیردهی
سلام. خسته نباشید. من پسر هشت ماهه دارم. شیر ما ر میخوره و به پروتئین گاوی آلرژی داره. چند روز پیش مریض شدم و دکتر رفتم به من کلیدینیوم سی دادن. الان دو روزه پسرم خیلی نق میزنه و بهونه میگیره. ممکنه بخاطر دارویی که من مصرف میکنم باشه؟
- سرفه های مکررکودک 18ماهه ودرمان
سرفه های خشک ومکرر
- باد گلو سمت چپ
سلام بچه من دوازده روزشه احساس میکنم زیر صورت چپش در گلو باد کرده نگران شدم گفتم ببینم دلیلش چیه
- سرفه نوزاد سه ماهه
قبلا تب داشت از چشماش اب می امد موقع بیدار شدن ازخواب چشماش حالت چسبندگی داشت تازه تبش کم شده ولی سرفه نرداره چه پرچبی برایش خوبه ککنون
- عفونت چشم نوزاد۱۰ماهه
سلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ماهشه سرما خورده بردم دکتر شربت آزیترومایسین داده ولی خوب نشده چند روزه چشمش عفونت کرده و خیلی چرک میده قطره باکتی ماید گرفتم خوبه براش استفاده کنم یا نه؟
- فاویسم
سلام آیا مادر شیر ده که نوزاد فاویسم داره میتونه موهاشو رنگ کنه؟
- سرماخوردگی وگلودرد
سلام آقای دکتر من نوزاده تازه داره میره توی دوماه خودم سرما خوردم اشکالی ندارد بخور اکالیپتوس به خودم بدم تاثیر روی شیرم ندارم یا داره؟
- جای واکسن
سلام.نوزادم الان ۵ ماه و نیم هست واکسن چهارماهگی که براش زدن هنوز جای واکسنش سفته.مثل یه گلوله سفت دست میزنم زیر دستم حس میشه به نظرتون مشکلیه؟؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم بعداز واکسن دوماهگی از دیشب تاحالا بینی هاش گرفته وسه چهار باری سرفه کرده موقعه خواب بد نفس میکشهممکن سرماخورده باشه یا ماله واکسن هستش ؟
- کم خونی
سلام دکترپسرم۹ماهشه بستریش کردوجواب آزمایشش کمخونی شدیدداره چه قطره ای بهش بدم؟بنظرتون شیره انگوربراش خوبه ومناسبه بهش بدم

