Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ا میکرون
سلام وقت بخیر دختر هشت ماهه ای دارم که دمای بدنش تا ۳۸ بالا میره شیاف۱۲۵زدم براش امروز بردم دکتر گفت ا میکرون داره شربت آموکسی سلین نوشت براش ولی مقدارش و چند. بار بهش بدم رو نگفته الان چقدر بهش بدم و تا چند روز ادامه بدم
- سلام بچه من الان ٥ ماهشه لكهاي شير قهوهاي داره البته خانواده شوهرم همشون دارن ولي تعداد لكهاي دخترم خيلي زياد شده آيا درماني هس كه ازبين برن يا نه.؟ خيلي ميترسم
- سوختگی پای بچه
سلام پسرمن یکسال ودوماهه وپاهش چندماهه دچارسوختگی ادار شده هرکارمیکنم خوب نمیشه ومن باردارم وشیرگاومصرف میکنه
- مدفوع ابکی
سلام نوزاد دوماهه ای دارم چندروزه مدفوعش شل وابکی هست وروده هاش صدا میده خودم هم قرص مترونیدازول مصرف میکنم که از عوارضش اسهال هست ممکنه دخترم اسهال شده باشه؟
- غذا
سلامآقای دکتر فرمودید سرلاک برنج با موز جدا جدا بدم اما نمیخوره جدا.اما ترکیب میکنم میخوره.حتما باید جدا بدم؟
- یبوست
سلام نوزاد دو ماهه من سه روز ه که مدفوع نمی کنه یعنی بعد از واکسن دو ماهگی چه باید بکنم ممنون
- سرماخردگی نوزاد
سلام خدا قوت اقای دکتر من پسرم یک ماهی هست هی سرما میخوره خوب میشه ودوباره همین حالت الان ۴ماهو ۲۸روزشه واکسنشو هم نزده الان سرفه ابریزش و بیحاله و اسهاله که ازمایش دادیم برای اسهال جوابش را نیومده پلارژین دادم دو روز الان سیتیرزین میدم دکتر میتونم جفتشو باهم بدم یا باید یکی از دارو هارو بدم ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. بچه ای که به پروتئین گاوی آلرژی داره بعد از یکسالگی بازهم باید شیرخشک آلرژیک بدیم بهش؟ فعلا آپتامیل پپتی میخوره. شماره ۲
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد۳ماهه من ۸روزه که شکمش کار نکرده بردم دکترپودراُمپرازول داده ۳روزه دارم استفاده میکنم هیچ اتفاقی نیافتاده میشه راهنمایی کنید
- اسهال
سلام آقای دکتر کودک پمج ماهه من اسهال شده و بهش شیرخشک lfدکترش تجویز کرده تا چه مدت میتونم لهش این شیر خشک رو بدم
- يبوست
سلام اقاي دكتر دخترم سي روزشه و پنج روزه يبوست داره تمام كارايي كه تو توضيحاتتون نوشته انجام دادم ولي نشد كم غذا هم شده و زور ميزنه واز طرفي شير خشك نان ١ ميخوره ميخواستم بپرسم شيرخشك ببلاك يا آبتاميل بدم براش خوبه ؟كدومش بهتره
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت شمابخیر پسر یک روزک سرماخورده عطسه ابریزش وکمی سرفه داره دوشنبه واکسن یکسالگیشه چیکارکنم بمونم کامل خوب بشه یامشگلی نیس؟
- علت خونابه در ادرار نوزاد
با سلام. من یک نوزاد پسر دارم که الان روز سوم تولدش هست.امروز از صبح دو نوبت در پوشک خونابه همراه ادرار بود.نگران شدم که این مشکل از چیست.آیا مشکل سیستم تناسلی داخلی است یا عفونت ؟ سپاس
- مدفوع کردن نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر دکتر پسرم حدود سه ماه سن داره چند وقته ک مدفوعش ابکی و سبز رنگ هست کاملا ابکیه بوی نامطبوعی هم داره حالا جدیدا سرفه هم میکنه یکی دو روزه ..برای درمانش چی استفاده کنم
- یبوست کودک ۴ماهه
سلام پسر من یبوست داره الان 10روز هست مدفوع نکرده شربت لاکترز دادم شیافت زدیم هنوز جوابی نگرفتیم
- اسهال
با سلام.پسر من سه ماه و ۱۲ روزه هستش. دو هفتس اسهال میره که تقریبا ده روز رگه های خون توش بود بعد اون دیگه ندیدم.ولی اسهال خوب نمیشه.از کیدی لاکت و شربت زینک سولفات هم بهش دادم. در دهمین روز ۱۱crpبود.میخواستم بپرسم داروی دیکه ای نمیشه بهش داد؟
- دستگاه تناسلی نوزاد
دختر یک ساله دارم که دستگاه تناسلیش بسته شده دکتر بردم پماد داد اما باعث سوختگی و تاول شد لطفا راهنمایی کنید
- رشد و نمو
با عرض سلام و ادب ..پسرم با وزن تولد ۳۸۵۰دور سر ۳۴/۵و قد ۵۳به دنیا اومد در دو ماهگی از شیر خوردن امتنا کرد و بسیار کم شیر میخورد که دکتر داروی امپرازول تجویز کرد با خپردن دارو بعد از دو هفته اروم شد و شیر خوردنش بهتر ولی به تجویز دکتر دیگری دارو رو قطع کردم دوباره در ۴ماهکی لانسو پرازول به مدت دو ماه بهش دادم که بازم بهتر شد ولی با قطعش وزن گیری کم شد در ده ماهگی وزنش ۸۶۰۰دور سر ۴۵/۵هس علایم زیادی از رفلاکس نداره فقط گاهی دوباره کم شیر میخوره و خیلی خیلی هم لاغر و رنگ زرده اشکال داره دوباره امپرازول رو شروع کنم؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- علت سرفه نوزادچهار ماهه
با سلام ببخشید خواستم ببینم دلیل سرفه پسرم چیه البته گرفتگی بینی با خس خس سینه هم داره وممنون میشم که راهنمایی کنین که درمان بشه

