Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کبودی دور ناخن کودک
- درباره دارو
سفکسیم صد برای کودک سه ونیم ساله باوز ۱۴کیلو چند سی سی بدم
- خواب
سلام اقای دکتر دخترم یکسال س ماهشه اصلا شبا خوب نمیخابه همش گریه میکنه وغلت میزنه بعد ک چشماشو باز میکنه بیدار میشه خوبه کلا از ۴۰ روزگیش دیگ شبا خوب نمیخابه بعدش باد شکمم هم خیلی میده بیرون
- بادمعده
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 5 ماهه دارم کولیک داشت الان خداروشکر بهتره و دیگه شربت کولیکیز نمیخوره . باد معده اش خیلی زیاده و البته خارج میکنه . یکی دوهفته پیش اسهال داشت آزمایش ادرار و مدفوع و خون هم دادیم دکترش فرمود سالمه . حالا میخوام بدونم باد معده زیاده مشکلی نداره؟ راه حلش چیه؟
- تب شدید و تداخل دارویی
سلام پسرم سه سال و سه ماهشه تب شدید داره و گلو درد و آبریزش، هم ستادین دادن ۴/۵ سی سی ۸ ساعتی، هم استامینوفن شش ساعتی ۷/۵ سی سی. با هم تداخل دارویی ندارند؟
- شربت
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سال و چهار ماه دارد. شربت ویتامین را ایمینیوس میخورد. همچنان به عنوان ویتامین همین را بخورد و یا شربت دیگری معرفی میفرمایید
- سلام وقت بخیر شربت سفکسیم رو چند دوره باید بدیم یه شربت تموم شه دوباره شربت دیگه شروع کنیم با نه
سلام وقت بخیر شربت سفکسیم رو چند دوره باید بدیم یه شربت تموم شه دوباره شربت دیگه شروع کنیم با نه!؟
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
دخترم ۸ماهشه سرماخورده سینوسهاش عفونت داره سرفه خلط دار داره شدید سرفه میکنه شربت آموکسی سیلین میدم برای سرفش چکار کنم
- سلام آقای دکتر خوب هستید دخترم تازه چهارماهش تموم شده وزن دخترم 400 گرم کمه شیرخشک بیومیل پلاس 1بهش میدم اصلا تغییری نکرد نظرتان شیرش عوض کنم میگم نان 1 خوبه نظرتان واسه وزنش چه کارکنم
- سفتی سینه نوزاددختر۵ماهه
باسلام دخترم ۵ماهش هست همچنان سینه هاش سفت هست تورم وقرمزی وعفونت هم نداره فقط کمی سفت وبرجسته هست آیاطبیعی هست وجای نگرانی داردیانه تاچه زمانی این مشکل برطرف میشه وراه درمانش چی هست؟
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام اقای دکتر به پسرم شربت کوآموکسی کلاو میدهم برای خلط پشت گلواگر بعد شربت شیر خشک بخورد اشکال دارد اگه اشکال دارد چندساعت بعد بدهم
- پریدن اب دهان
ایا قرص کواموکسی کلاو375 برای کودک پنج ساله با وزن 20 مناسب است؟
- آ اس آ به جای استامینوفن
با سلام
من پسری ۷ ساله دارم دو روز پیش تب کرد و چون استامینوفن توی خونه نبود بهش آ اس آ دادم فقط یکبار عصر هم که بردنش دکتر گفت آنفلوآنزای فصلی است. حالا من نگرانم که قرص آسپرین هستم که خودسرانه بهش دادم چون توی سایت خوندم نوشته بود باعث سندرم ری میشه الان خیلی ترسیدم و نگرانم
خواهش میکنم راهنمایی کنید
ممنون
- مدت استفاده
سلام و خسته نباشید خواستم بدونم شربتهاو داروها تا چند وقت بعد از باز شدن قابل استفاده هستند!!ممنون از جوابتون
- پماد بی حسی
سلام من پسرم ۴ ماهشه امروز برای واکسن بردمش ولی واکسن نزد قبلش به پاهاش پماد بی حسی زالاپی رو زدم ولی پاهاش قرمز شده و همیجور داره پر رنگ تر میشه. پسرم فاویسم هم داره خیلی نگرانم باید چیکار کنم
- لرزکودک
سلام دخترم ۴سالو۳ماهشه دوشب پیش تب کردشربت پروفن بهش دادم تبش قطع شد ولی باز دیروزصبح وامروز لرزمیکنه بدون اینکه تب بالایی داشته باشه وهیچ علائم دیگه هم نداره مثل سرفه یاابریزش
- پادرد
سلام دکترخسته نباشیدپسرمن ۱۱سالشه بعضی وقتاپاش ودستش دردمیکنه ضعیفه وغذاکم میخوره نمیدونم چکارکنم راهنمایبم کنی ممنون میشم دارویی به من معرفی کنیدمرسی
- شربت
سلام شربت کتوفن وسفکسیم را تا چندروز به کودک بدهیم 13 ماهشه. ممنون
- مقدار زینک برای کودک ۲ساله
سلام وقت بخیر دختر ۲ساله ام در ازمایش خون مقدار زینک ش ۵۷ بود و طبق زنج ازمایشگاه کمبود داره دکتر براش زینک گلکونات نوشته روزی ۸ سی سی حالا سوالم اینه این مارک زینک خوبه و این مقدار زیاد نیست ؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم سرما خورده و ابریزش و مخاط بینی و گلو داره دکتر گفت التهاب داره و سفیکسیم داده ولی سرفه میکنه بعد چند روز هنوزم سرفه داره تو توخواب بیشتر انگار یکم خلطی شده پروسپانم میدم پلارژینم نوشته اشکال نداره همزمان هر دوش ؟ایا اسپری سالباتامول میتونم بزنم

