Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد
- سندرم
ایا اینکه سمت چب بدن نوزادم. از سمت راست اون یک سایز بزرگتر است به دلیل سندروم نونان است .برای جلوگیری از شدت ان چه باید کرد.
- حرکت کردن
باسلام وقت بخیر به شما دکتر عزیز یه سوالی داشتم پسرم نزدیک شش ماهشه با کمک من میشینه ولی وقتی روی زمین میزارمش جابه جا میشه باپاهاش تلاش میکنه ولی به جلو نمیره کمی به عقب یا به بغل میره به نظرتون رشد حرکتیش ضعیفه؟
- عفونت چشمی نوزاد
با سلام پسر ۴ ماهه من یک هفته پیش سرماخورده الان ۳ روزه چشم راستش شب ها ازش عفونت میومد قطره باکتی ریختم خیلی بهتر شد الان چشم چپش هم اونطوری شده میخواستم ببینم همین قطره رو من ۸ ساعتی یک قطره میریزم کفایت میکنه؟؟
- زردی
سلام وقت بخیر . ببخشید اقای دکتر فرزند من ۳۵ روزه هست و زردی او ۷/۷ است ایا نیاز به درمان دارد . چیکار کنیم که زردیش پایین بیاد. در ضمن از شیر مادر تغذیه می کند سپاسگزارم
- قطره ادزوفر
سلام اقای دکتر دکتر دخترم برای دخترم که سه ماه ونیم داره ووزنش هفت کیلو وسیصد هست قطره ادزوفر داده هر روز یک سی سی این قطره اهن هم داره میخواستم ببینم که برا بچم ضرر نداره ازالان بهش اهن بدم براش مشکلی پیش نمیاد چون بهداشت گفت از شش ماهگی باید قطره اهن بدیم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید
- قورت دادن اسباب بازی
پسر یک سال ویک ماهم یه کفشدوزک کوچولو که پشتش اهن ربا داشت قورت داد.نگرانم.ایا دفع میشه.باسرنگ بهش روغن زیتون دادم.لطفا جواب یدید
- زبان سبز
نوزادم ۲۵روزش زبانش سبز شده علتش چیه از چ دارویی باید استفاده کرد
- واكسن ٤ماهگي
باسلام.دخترم امروز ٤ماهگي رو پُر كرد.به دليل مرخصي ندادن از محل كار نميتونم واكسن دخترمو تزريق كنم.آيا امكان دارد ٦روز ديگر واكسن بزنم؟چون دخترم سرماخورده و خس خس سينه و خلط گلو هم داره.زدن واكسن ٤ماهگي بعد از ٦روز موردي نداره؟خيلي نگرانم
- واکسن چهارماهگی
نوزاد چهارماهه بخاطر تب واکسن وقتی استامینوفن بهش میدم بالا میاره چی غیراز قطره استامینوفن براش استفاده کنم که تبش پایین بیاد؟
- یبس
دخترم ۳ماه و۲۰روزه ۳هفتس هر۴روزیبارپیی میکنه بادردوبیقراری شبانمیخوابه زورزیاادمیزنه
- استفراق
سلام پسر سه ماهه ای دارم که یک ماهه هر چی شیر میخوره میاره بالا ولی هم وزنش خوبه هم قدش بردیم دکتر گفت از پر خوریه ولی کمم میدم میریزه کمکم کنید
- نوزاد
سلام بانمک واوالک نوزاداحساس دردیاسوزش نمیکند
- دستمال مرطوب
سلام. ایا کلا و همیشه میشه از دستمال مرطوب برای تمیز کردن نوزاد بعد از ادرارومدفوع به جای شستن استفاده کرد ؟ و هفته ای یه بار هم حمومش کرد؟
- بیدارشدن ازخواب باترس
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۵ماه و۲۰روزشه الان۳بارپیش اومده باترس ازخواب بیدارمیشه یبارباجیغ دوبارم باگریه انگار ک خواب بد دیده طبیعی هست؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- اسهال طولانی
دخترم سه ماهه اسهاله همه جور ازمایش دادیم..عفونت داشت روده هاش که برطرف شد..هنوزم اسهاله ..مدفوعش زرد رنگ و داخلش مایع بی رنگ و لزج حالت لخته وجود داره..خیلی عذاب کشیدیم از این بیماریش..لطفا راهنمایی کنید..ممنون
- لک سیاه
سلام اقای دکتر. نوزادم سی و ش روزه هست. قسمت بالای مقعد زیر استخوان دنبالچه یه لک سیاه رنگ هست که روش تعدادی موی سیاه زبر بلند هست. این چه عارضه ای هست ؟
- وزن کودک
سلام اقای دکتر بچه من ده ماهشه وزنش ۶ نیم وقتی هم که دنیا اومده ۳کیلو سیصد مخواستم بدونه وزنش خیلی کم نیست شربت زینگ هم بهش مدم نظر شماچیه
- اسهال نوزاد یک ماهه
آقای دکتر من یه اشتباهی کردم به نوزاد یک ماهه ک یبوست داشت چند قطره روغن تو شیرخشکش ریختم والان امروز ۴ بار مدفوع ابکی داشت نمیدونم چیکار باید بکنم میترسم خیلی یه چیزیش بشه

