Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفخ
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نفخ نوزاد ۷ ماهه چه چیزی بدهیم؟ عرق نعنا بدهیم یا پدی لاکت؟
- مصرف دارو در شیردهی
سلام وقت بخیر من بچه ام 7ماهشه و من قرصی به اسم ملوکسیکام۷/۵ مصرف میکنم میخواستم بدونم روی شیرم که به بچه ام میدم تاثیر داره؟؟
- گریپ میکسچر
سلام آقای دکتر برای نوزاد 5 ماهه با وزن 7.200 برای رفع دلدرد و بیقراری چه دارویی استفاده کنیم؟ و چقدر شربت گریپ میکسچر بدیم؟
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم بدو تولد توی بیمارستان که اندازه گرفته بودن۳۷بود اما وقتی بهداشت بردم۳۴بود الان نه ماهگی بردم بهداشت گفتن۴۳هست ورشدش کند هست،قد۷۳ وزن۱۱ چکارکنم رشدش خوب بشه
- سرماخوردگی
سلام، بچه من شش ماهشه امروز ابریزش بینی گرفته عطسه میزنه و سرفه خشک داره، چی دارو باید برای این ابریزش بینی عطسه و سرفه بدهم؟ وزن تولد 3100گرم بود و الان فکرکنم نزدیک ۷کیلو هست
- مدفوع سبز
سلام اقای دکتر دختر من ۵ ماهه هست ده روزه بهش شربت ویتامیکس میدم و از اون موقع مدفوعش سبز رنگ شده ممکنه بخاطر شربت باشه یا مشکل دیگه ای داره و اینکه شیر خشک بهش میدم
- مصرف دارو
سلام دکتر نوزاد ۵ ماهه باید چقدر شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ با وزن ۸ کیلو چه مقدار مصرف کند
- واکسن پنجگانه
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. نوزادم به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره. واکسن دوماهگی رو میتونه بزنه براش مشکلی نداره؟
- زور زدن هنگام ادرار
سلام پسرم الان۶ ماهشه وفتی مبخاد ادرار کنه زور میزنه بعد ادرارش خیلی گرمه میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- مصرف کیدی لاکت در نوزاد دو ماه
با سلام نوزاد من اسهال شده و مد فوعش ابکی است و سرما هم خورده. مشکوک شدید به امیکرون هستیم. آیا می توانم بهش کیدی لاکت بدم؟ مرسی
- قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن به پسر۸ماهم قطره آدزیرمیدم دیگه قطره مولتی ویتامین ندم؟
- شقاق
سلام آقای دکتر برای درمان شقاق سینه در دوران شیردهی چه درمانی میشه استفاده کرد ممنون
- استفراغ پنیری
سلام خسته نباشیدعلت استفراغ پنیری چیست نوزادمن الان دوماه 17روزشه چندروزی هست بعضی وقت هاخیلی کم استفراغ پنیری داردهم شیرخشک میخوره هم شیرخودم
- سلام به دشتباه به نوزاد تازه بدنیا اومدم روزی ۶۰ قطره ویتامین آد دادم، به مدت ۵ روز… الان باید چیکار کنم؟ عوارصش زیاده؟
- سندروم دان
سلام من دوتا دوقلو دارم که خطوط دست یکی از اون ها یه خط صاف بدون بریدگی هستش و بغل شصت یه خط داره و گوشش یه حالت نرمی داره آیا احتمال سندروم دان وجود داره توی بارداری هم سلفری انجام دادم نرمال بوده ولی الان خیلی استرس دارم بخاطر این حالت ها احتمال سندروم دان خفیف هست !!
- وزن گیری نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۷ ماهشه با وزن ۷/۹۶۰. وزن ۶ ماهگیش ۷/۷۰۰ بود. وزن تولد هم ۳/۷۶۰. شیرمادر میخوره و آلرژی به پروتئین گاوی و رفلاکس داره. وزن گیریش کمه؟ وزنش خوبه یا کمه؟
- آلرژی
سلام ایا خوردن باقلوا برای نوزادی که به پروتیین گاوی آلرژی داره ضرر داره
- گرفته گی صدا
سلام خسته نباشید پسرم ۴ماهو ۱۰روزه اس از دیشب تابه الان صداش گرفته علائم سرما خوردگیو نداره
- گوش درد
داروی مناسب برای گوش درد نوزاد ۵ ماهه
- مصرف شیر خشک
سلام آقای دکتر من بچه م وارد چهار ماهگی شده و خودم شاغلم.شیر خشک نان ،ببلاک رو بهش دادم که اصلا دوست نداشت و نخورد.جدیدا آپتامیل گرفتم که با خوردنش جوش میزنم که با زور و بی میلی میخوره ممنون میشم کمکم کنید

