Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دونه زدن بدن کودک و تب
سلام آقای دکتر پسرم سه روزه دونه های قرمز زده و تب کرده،دونه هاش خارش دارن و بیشتر رو دست و پاهاشه،دکتر دارو سفکسیم 100،لوراتادین و استامینوفن داد،ولی دونه هاش هنوز خوب نشده چیکار کنم ؟؟؟
- خس خس
سلام اقای دگتر دوهفته پیش پسر 18ماهه ام سرماخورد شربت ازینرومایسین . گایافنزین خورد . الان چهارروزه شربت گایافنزین رو قطع کردم سینش خلط داره و خس خس میکنه بعصی مواقع چه دارویی بدم بابت رفع خس خس؟
- آب
با سلام نوزاد من ۶ ماه و نیم است و وزن آن ۸ کیلو گرم است روزی چند لیوان آب باید بخورد یا چند میلی لیتر؟
- تب
دخترم از صبح تب داره متاسفانه تا ساعت ١٢ شب هنوز پایین نیومده و خیلی نگرانیم از سه تا شیاف هم تا الان استفاده کردیم دستور چیست باید چیکار کنیم دخترم حدود دو سالشه
- دیکلوفناک برای فاویسم
سلام پسرم سه سالشه فاویسم داره امابخاطر تب شدید دکتربراش شیاف دیکلوناک تجویز کرد ضرردارد؟
- سلام علیکم دکتر پسر چهار ماه دارم مریض بود رفتیم دکتر برایش قطر پدی لاکت تجویز کرده الان بدنش نقطه های قرمز زیادی دارد
- سلام
سلام دکتر من یک دختر۸ساله دارم ویک بار بردمش متخصص اطفال کم خون بود ویتامین دی کم بود والحمدولله خوب شد اما ازنظر رشد اصلا رشد نمیکنه الان چند ساله که وزنش بالا نمیره بین ۱۸ و۲۰کیلو هست شما چه درمانی را پیشنهاد میکنید.
- شیرخشک
سلام دکتر دلیل اینکه هرشیرخشکی به نوزاد ۳ماه و ۱۵روز میدیم شکمش سفت میشه اپتامیل نان ببلاک چیه واینکه میشه هرروز بهش اب قند بدیم
- مولتی ویتامین
سلام وقت بخیر مولتی ویتامین ایموتیس خوبه به بچه بدم پاییز و زمستان تاثیری در سرماخوردگی داره
- ادرار نکردن کودک 4ساله
سلام کودک من4سالشه از صبح دستشویی نمیرود وقتی میخواهد برود که درحال ریختن است راه حل چیست
- عفونت ادرار
حس میکنم دخترم دچار عفونت ادراری شده ۱۹ماهشه و ۱۲ونیم کیلوئه هرکار میکنم اجازه نمیده ادرارشو بگیرم وفقط توپوشکش ادرار میکنه و نمیذاره کیسه ام بذارم براش اینقد گریه میکنه بی حال میشه هرکار میکنم نمیتونم آزمایش ادرار ازش بگیرم واسه همون میخوام ببینم میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰بدم
- شیر شب
سلام . آقای دکتر فرزند من نوزده ماهشه. شب ساعت نه شام و شیرش رومیدم تا ده میخوابه. صبح هم حدود ساعت نه صبحانه میخوره ایا لازم هست پر طول شب یه وعده شیربدم؟
- سوزش ادرار
سلام اقای دکتر.پسرم سه سالو نیم داره از دیروز سوزش ادرار داره.در حدی که نمیتونه ادرار کنه و گریه میکنه.ازمایش داده یکشنبه جوابش میاد تا دکتر دارو بده خوب بشه.ایا راهی هست که سوزشش بره زودتر چون خیلی گریه میکنه و نگه میداره
- سرماخوردگی نوزاد۹ماه
شربت ازیتروماسین۲۰۰ برای نوزاد ۹ ماهه و وزن ۱۰کیلو در روز اول چند سی سی بعد تا پنج روز روزی چند سی سی و چند بار در روز بدم .ممنون
- شیر کودوک
با سلام و خسته نباشید.من دخترم ۱۳ ماهشه چن روزی هست که شیر گاو و گاومیش بهش میدم شیر رو هم ۶ دقیقه میجوشونم.تا یه هفته که بهش میدادم هیچ تغیری نداشت بدنش اما بعد از یک هفته آبریزش بینی و صرفه خلت دار داشت بردمش دکتر گفت ویروسه اما فراموش کردم به دکتر بگم که شیر گاو و گاومیش بهش میدم.حالا بعضیا میگن ممکنه از شیر باشه بهش نیوفته.اما من میگم یک هفته شیرو خورد خوب بود بعدش مریض شد.حالا به نظر شما ممکنه از شیر باشه؟
- بیماری اطفال
برای درمان اسهال میشه ازقطره پدی لاکت استفاده کرد
- در مورد پایین آوردن تب کودک
سلام من پسرم دو روزه تب داره شربت استامینوفن بهش می دهم ولی فایده ای در پایین اوردن تبش نداشته پسر من ۴ سالش است می خواستم بپرسم شیاف استامینوفن ۱۲۵ خوبه بگیرم و استفاده کنم
- درد شکمی کودک ۹ساله
باسلام،پسرم ۹سالشه حدودا ۶روزه حالت استفراغ و درد از ناحیه شکم داره اسهال هم داره،بردیم درمانگاه اول گفتن احتمالا آپاندیس باشه ازمایش خون و ادرار گرفتیم ازش سالم بود سونوگرافی گرفتیم گفتن لنف نود داره دو تا امپول زدن اومدیم خونه اسهال شدید و درد شکمی و مختصر تب هم داره هر چی هم میخوره بالا میاره دوباره بردیمش متخصص کودکان گفت کرونا هست حالا موندیم چیکار کنیم خواهشا یکی جواب بده
- بافت نرم کشاله ران
سلام و خسته نباشید کشاله ران سمت راست دختر دو ساله ام یک مقدار بافت نرم مثل گوشت زیادی دارد البته خیلی نرم که سمت چب ندارد و چین خوردگی دو کشاله قرینه نیستند گوشت یک طرف بیشتر است نگرانم راهنمایی کنید وقتی دست میزنم مثل حبابهای ریز زیر دستم حرکت میکنن
- سرماخوردگی
سلام وخسته نباشید آقای دکترپسرم ۵سال ونیمشه ووزنش۳۰هستش سرفه های شدیدوتب داشت بردم دکترآمپول زد،شربت کتوتیفن وسفکسیم دادمنتها چون دستور رومنشیش نوشت فقط ساعت رو زده ومقدارروننوشته می خواستم بدونم چقدربایدبهش بدم؟

