Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مشکل دخترم ریه اش عفونت کرده چه داروی باید بهش بدم
زود به زود هم مریض میشه سیستم ایمنیش پایینه
- سلام ببخشید پسر من ۶ماهش تمام شده قطره آهن رو شروع کردم میخواستم ببینم قطره لیپوزوفر خوب هست؟واینکه چند قطره باید داد
ببخشید پسر من ۶ماهش تمام شده مسخواستم ببینم چه قطره آهنی خوب هستش واینکه قطره لیپوزوفر خوب هست؟واینکه از این قطره چند تا باید بدهیم
- خواب
سلام این سوال دومم هست میپرسم پسرم با خواب مقاومت میکنه خوابش میاد ولی نمیتونه به راحتی به خواب بره یعنی علتش چی میتونه باشه آقای دکتر بخدا دیگه واقعا خسته شدیم هشت ماهشه ؟؟
- گوش دردنوزاد
سلام آقاژی دکتربچه هشت ماهم همش به گوش وچشمش دست میزنه آیامشکلی داره
- در خصوص رنگ مدفوع نوزاد شش ماهه
سلام و خسته نباشید نوزاد دختر شش ماهه از روزی که آمپول شش ماهگی زده و قطره اهن و مولتی مصرف میکنه رنگ مدفوعش تیره شده(سبز مایل به سیاه) بنظر شما بخاطر مصرف قطره های آهن و مولتی هستش یا مشکل دیگه ایه؟ ممنون
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر .از دیروز برای پسرم سرلاک برنج گفتید شروع کنم روزی ۲ ۳ قاشق .از ماه بعد هم گفتید سوپ بدم بهش.خواستم ببینم حریره بادوم رو کی شروع کنم براش؟توی خونه درست کنم یا اینم آماده رو تهیه کنم ؟
- سلام آقای دکتر .پسرم ۱۹ روزه به دنیا اومده خیلی خودش کش و قوس میده ممنونم جواب بدید
- سرفه
سلام وقت بخیر نوزاد ۴ماه و شش روزه ای دارم که از برادرش سرما خوردگی گرفت بردم متخصص اطفال برای سرفه هایش سفکسیم ۱۰۰هر ۱۲ساعت۲سی سی و شربت برم هگزین هر۸ساعت۲سی سی تجویز کردن و گفتن ۷۲ساعت بده و دارو رو قطع کن من انجام دادم الان ۲روزه دارو هارو قطع کردم و نوزادم هنوز سرفه خلطی داره اقای دکتر تورو خدا راهنمایی کنید واکسن چهار ماهگیش مونده.خدا بحق علی اجرتون بده
- عدم وزنگیری
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید من دختر ۸ ماهم با اینکه اشتهای خیلی کمی داره و غذا کم میخوره حتی شیر ولی روزی سه بار بیرون روی با حجم زیاد داره دو ماه هست که وزنش ۷ کیلو چیکار کنم
- رفلاکس
سلام اقای دکتر من خانمی هستم ک گفتم نوزاد بشدت بیقراری دارم شما گفتید باید سونوگرافی گرفته بشه میخواستم بدونم سونوگرافی ازچ نظرگرفته بشه ممنونم
- قطره DHA
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم آیا میشه قطره DHA را به نوزاد پنجاه روزه هم داد؟اگر بله روزی چند قطره؟ باتشکر
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام آقای دکتر پسر من تازه سه ماهش کامل شده درچهل روزگی به دلیل پنومونی بستری بوده والان حدود دوهفته سرفه وبعضی اوقات خرخر میکنه وهیچ علایم دیگری نداره هرچی بهش دارومیدم خوب نمیشه به نظر شما چیکارکنم تروخدا راهنماییم کنید
- مولتی ویتامین
سلام. آیا قطره مولتی ویتامین و زینک باعث بی خوابی در نوزادان میشه؟
- وزن کم
باسلام نوزاد دختر ۱۰ماه من باوزن۶۴۰۰و وزن تولد ۲۶۰۰دارم.تمام ازمایشات ادرار ومدفوع خون وتست عرق و...انجام شده مشکل خاصی نداشته اماوزن گیری کتد وپایینی دارد.چ کنم
- غذای کمکی
سلام خسته نباشین پسرم 6 ماه و12 روزشه رفلاکسم داره دکتر ک بردم گف غذای کمکی از 5 ماه شرو کن منتها با اب گوشت و مرغو پوره گف فعلا فرنی نده با همین برنامه پیش رفتم اما الان چن روزی هست فرنیو شرو کردم گفتن بیشتر از س قاشق نباید بدم س و عده غذا در روز هر بار س ق گفتن فعلا حریره ندم میوه ندم گوشت قرمز فقط ابشو بدم تا 9 ماه چون ممکنه رفلاکسش برگرده موندم پس چی بدم اخه بدنش ب همه چی احتیاج داره نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام دخترم 9ماهشه ودکتربرای کمبودوزنش شربت زینک گلوکونات تجویزکرده هر12ساعت2.5سی سی باتوجه به بروشورداخل جعبه که نوشته شربت بایدیه ساعت قبل غذایادوساعت بعدازغذامصرف بشه وچیز کلسیم دارهم نبایدمصرف بشه نمیدونم چه جوری به دخترم بدم نمیشه که به نوزاد9ماهه دوسه ساعت نه شیردادنه غذا که بخوام شربت بدم اگه میشه راهنمایی کنیدچندساعت قبل وبعدازخوردن شربت نبایدشیردادتاجذبش بهترباشه؟
- کاهش اشتها بعد از سرخک
سلام دخترم ۱۱ ماهشه ماه پیش سرخک گرفت..تا قبل از مریضیش همه جور غذایی میخورد..سوپ..زرده تخم مرغ..موز و سیب..بعد از اینکه سرخکش خوب شد دیگه هیچ کدوم از این غذاها رو نمیخوره فقط برنج و ماست و پنیر خامه ایی...دخترم به پروتئین شیر گاو حساسیت داره..لطفا راهنماییم کنید..یک ماه مریض بود الان کاملا خوب شده
- هماهنگی چشم
سلام خسته نباشیداقای دکترپسرمن هشت ماهش تموم شده الان بهداشت گفتن که چشماش یخورده باهم هماهنگ نیست دلیل هماهنگ نبودن چیه
- دردگردن
دلیل سیخ کردن گردن ودست نوزاد4ماهه
- کج شدن لب نوزاد
سلام علیکم اقای دکتر خسته نباشید ببخشید ازموقعی که بچم به دنیا امدیک عدد دندان داشت ویکی هم داخل لثه بود قشنگ دیده میشد الان که 4ماهست دوتا داندان دارد و لبش را موقل خنده و گریه شدید کج میکند ولی موقع لبخند زدن نه ایا مشکلی دارداگر راه درمانی دارد تورو خدا جواب دهید خیلی نگرانم

