Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری شبانه نوزاد
سلام دخترم هفت ماهشه وزن زمان تولد سه و چهارصد و دور سر سی و چهار الان وزنش هشت و هفتصد و دور سرش چهل و دو نیم از پنج ماهگی ملاجش درحال بسته شدن بوده زیر نظر متخصص مغز و اعصابه و مشکلی خاصی تا به حال نداشته کاراش و حرکاتش خوبه اما الان سه روزه شبا بی قرار شده موقع خواب گریه میکنه و به سختی میخوابه نصف شبم که بیدار میشه برای شیر خوردن به شدت گریه میکنه و شیر نمیخوره اینقد گریه میکنه و نق میزنه که صداش میگیره خیلی نگرانم ممکنه تشنج موقع خواب باشه؟
- تب و استفراغ
سلام دخترم دو هفته است استفراغ شدید وتب شدید داره سه دفعه بردمش دکتر براش دارو نوشت اصلا فرقی نکرده خواهشا کمکم کنید
- بیماری مقعدی نوزاد
سلام بنده نوازاد ۳ ماهه دختر دارم امروز متوجه شدیدم تکه های شفاف بسیار زیاد بدون مدفوع دور باسن را احاطه کرده.خیلی نگرانیم ممنون میشم راهنمایی کنید
- زردی نوزاد
با سلام نوزاد ۶ روزه با وزن هنگام تولد ۳۴۵۰ و وزن کنونی ۳۶۵۰ گروه خونی مادر o+ با ازمایش از کغ پا دارای زردی ۱۱.۳ ایا نیاز به فتوتراپی هست؟
- آموکسی سیلین
سلام نوزاد هشت ماهه داریم ، که کمی صداش گرفته خلط هم داره و سرفه هم کم داره . تب نداره و بینی هم گرفته نیست. بعضی وقتا دست به گوشش میبره بردیمش دکتر ، بهش آموکسیسیلین ۱۲۵ و شربت کوفکس داد . آیا این داروها مناسب این سن هستند؟! و مقدار مصرف چطور هستش؟ (منطقه ما پزشک اطفال نداره) ممنون میشم پاسخ بدین
- پیروسوال قبلی پدی لاکت
ممنون اقای دکتر بابت پاسهخگویی تون در مورد پودر کیدی لاکت. شما فرمودین قطره پدی لاکت بدم. خواستم بدونماگه پودر پدی لاکت برای نوزاد سیزده ماهه بخوام بدم یه ساشه رو یه جا میتونم بدم؟
- سرماخوردگی
باسلام دخترم یک ساله ست آبریزش بینی داره باسرفه کمی هم خلط داره چی میتونم بهش بدم
- مصرف شربت سیتروزین
دوز مصرف شربت سیتروزین
- کولیک
نوزادم۵ماه و۸روزشه کولیک داره باشیرشک نان۱تغذیه میشه ایاشیرخشک قطع کنم وغذا کمکی شروع کنم یاخیر
- سلام دکتر جان دختردوماهه دارم کلا شب تا صب بیداره شبا تا صب بیداره چن دکتر نشونش دادم میگن کولیک داره اینهمه دارو دادن اثر نداشته خاهش میکنم بهم بگین چکار کنم خوب بشه میگن ی چن ماهی طول میکشه حداقل ی شربت آرام بخشی یا دارویی ک دردش رو کم کنه ممنون میشم
- داغ بودن سر
سلام پسرم چهار ماهش هست سرش خیلی داغه بعضی وقتا بدنش هم داغ میشه ولی سرش همیشه داغه آیا مشکلی داره یا نه عادیه
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- کودک يک ساله
سلام آقاي دکتر دخترم 4روزه رفته داخل يک سال،وزنش کمه ميتونم بهش معجون گردو و عسل و شير و موز بدم؟؟
- جوش سفید زیر سینه کودک
سلام وقت بخیر دخترم ۵ ماهشه از همون اول دوتا جوش سفید ریز، زیر سینه هاش داشت جایی ک دوتا جوش قرار داشتن عین هم بود و این جوش ها سفت بودن امروز بعد حموم به بدنش لوسیون میزدم دیدم یکی از جوشا کنده شده و خون اومده خیلی نگران شدم...آیا خطر داره؟
- آموزش شیردهی سالم
سلام خسته نباشید خدمت شما یه پسر 6ماهه دارم هفته ای یه بار شکمش کارمیکنه بعدم خیلی باد داره بدبو خاستم ببینم تجویز شما دراین مورد چیه ممنونم
- واکسن ۴ ماهگی
سلام وقت بخیر ،پسرم ۵ماه وهفت روزش هست،بخاطر تب بالایی که ۴روز طول کشیدهنوز واکسن 4ماهگیش رو نزده چون واکسن دوماهگیش هم بخاطر سرماخوردگیش ،باتاخیرزده گفتن باید دوماه بعداز واکسن 4ماهگیش روبزنیم ، که تاخیرش تاالان طول کشید هنوز کمی آبریزش داره سیتیریزن هم 5روز خورده دوباره آبریزش داره لطفا راهنمایی کنید واکسن 4ماهگیش روبزنه یاصبرکنم خوب بشه وچه دارویی بهش بدم،بینهایت سپاسگزارم
- دونه های قرمز روی صورت
سلاماقای دکتر. نوازد چهل روزه دارم که روی لپهاش دونه های قرمز هست. این مشکل خاصی هست؟
- گرفتگی بینی بی قراری
الان دوروز بی قرار شیر نمیخوره بینی هم گرفته
- سفیدی دهان نوزاد
بایادخدا.باسلام و اخترام.نوزاد ۴۵ روزه که امروز متوجه شدیم داخل دهان قسمت انتها فک ها و زیر زبان و قسمتی از داخل لب پایین به رنگ سفید شده و اول فکر کردیم شیر هست بعد بردیم پزشک قطره نیستانین دادن هر ۶ ساعت ۱۵ قطره. اقای دکتر این چیه ؟ایا خطرناکه؟ درمانش چیه. لطفا راهنمایی کنید باتشکر
- قطره
باسلام خدمت شمااقای دکتر محترم میخواستم بدونم به نوزاد ۳ماهم که هم شیرخودمو میخوره هم شیرخشک میتونم به جای قطره اد قطره مولتی ویتامین بدم؟عوارض نداره؟ آیا قطره مولتی ویتامین نوزادو چاق میکنه؟

