Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک
سلام آقای دکتر نوزاد پسر من نزدیک به شش ماهه و کولیک داره اما خوب نشده هر شب بی تابی میکنه کولیکز و روتلفور و دایمیتیکون و حتی پدی لاکت رو امتحان کردیم از بیست روزگی اما هنوز خوب نشده در ضمن فاویسم هم داره ... شما چه دارویی رو صلاح میدونین؟؟؟
- کنژکتیویت
سلام پسرم دوسال نیم داره کنژکتویت کرده واسه دومین بار در طول ده روز قطره سولفاستامید و پماد اریترومایسین استفاده میکنم.موردی ک نداره؟
- عفونت گوشی بچه
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم برای عفونت به دلیل سوراخ کرون گوشواره وجاگیزین گوشواره طلا میشه سفسکیم ۱۰۰ وزنش ۷ونیم و۸ماهشه چقدر بهش بدم باتشکروممنون
- قطره آهن
- اس
- آب
سلام یه پسر نزدیک ۳ سال دارم باوزن ۱۳ کیلو چند روز آبریزش بینی داره چند روز سیتریزن بهش میدم فرقی نکرده چی شربتی بهش بدم آقای دکتر زنده باشید .
- لاغری مفرط
سلام مادر شیرده هستم که انقدر لاغر شدم شیرم کم شده وحوصله رسیدگی به بچمم ندارم لاغریم شدید شده توصیه آقای دکتر ممنونم حالم اصلا خوب نیس ...چی بخورم چاق وسر حال بشم وبچمم مشکل پیدا نکنه
- وزن
سلام من دخترم نوه ماهشه ولی وزنش هفت کیلو وقتی به دنیا آمد سه کیلو بود لطفاً کمکم کنید
- دست خوردن
سلام آقای دکتر نوزاد چهارماهه ای دارم که بعضی وقتا وقتی از خواب بیدار میشم وحشت زده است و وقتی میخواد بخوابه حتما باید یا دستش رو بخوره یا بالشت هرچیزی که زبونش بهش برسه و اگه نتونه چیزی بخوره آروم نمیشه من باید چیکارکنم؟میتونم این مواقع پستانک بدم؟چون واقعا کلافه ام میکنه واروم نمیشه.ممنون
- سلام دوز مناسب برای کودک ۶ ساله ۲۵ کیلو برای شربت آزیترومایسن ۲۰۰ رو میفرمایید
- سوزش ناحیه تناسلی
سلام دختر من ۳ و نیم سالشه حدود ۲ هفته میشه که ناحیه تناسلی سوزش داره و هی دست میزنه البته این سوزش موقع ادرار نیستش و بیشتر شبا اذیتش میکنه هفته گذشته پیش پزشک بردمش و ازش چکاب کامل گرفت و گفت هیچ عفونتی دیده نشده و چیز خاصی نیست ولی همچنان دخترم سوزش داره میخواستم بدونم دلیلش چیه و آیا بازم نیاز هست پزشک دیگه ای ببرم؟
- چند روز شربت سفکسیم برای نوزاد ۳ ماهه استفاده شود
- چرک خشک کن
دختر ۳ ماهم ۵و نیم کیلو، سرفه داشت دکتر آزیترومایسین ۱۰۰ روزی ۲و نیم سیسی تجویز کردن حالا سرفه ش خلط دار شده،میزانش رو زیاد نکنم؟
- پوشش سر نوزاد
سلام اقای دکتر . من تو شهرمون از یه دکتر در مورد مدت زمان استفاده از کلاه نخی برای نوزاد داخل خانه پرسیذم گفت اگه دمای خانه تا۲۶ درجه باشه نیازی به استفاده از کلاه داخل خانه نیست . ولی بعضی ها میگن تا چهارماهگی باید استفاده کرد.کدوم نظر درسته؟
- شیر خشک
دادن شیر خشک شماره 1ب کودک یک ساله ظرر داره یا نه
- ببخشید بچهی من 13 روزه به دنیا اومده بیش از هد میخوابه و تکونش هر چی میدم گریه میکنه بعد میخوابه و افت قند خونم داره باید چیکار کنم خیلی نگرانشم 😭😭
- رفلاکس
سلام.وققتون بخیر. دخترم دوماهشه و بعد شیر خوردن بالا میاره.یک ماهگیش ۴۱۰۰بود این ماه ۴۷۰۰شده بنطرتون وزن گیریش خوبه؟از بس بالا میاره میگم نکنه وزن نگیره.و اینکه چیکار کنم کمتر بشه چون روزی چن بار لباساشو عوض میکنم .سونو انجام دادیم گفتن مشکلی نداره.پودر اس امپرازول دادم تاثیر نداشت
- یبوست
سلام خسته نباشین آقایی دکتر دخترم ده ماهشه سه روزه دستشویی نرفته خیلی لج هم میگیره من باید چیکار کنم میشه راهنمایی کنین
- تب
برا بچه ۱۱ ساله ۳۴ کیلو چه مقدار استامینوفن برا پایین آوردن تب لازمه ؟
- بچه نمیتونه بشینه وحرکتی کنه
سلام دخترم ۱۵ماهشه وزن الانش ۶کیلوونیمه زمانیکه دنیااومد۳۴هفته بودوقد۴۴باوزن یک کیلوهفتصد الان نمیتونه بشینه وچهاردست وپانمیره خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

