Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- سلام دختر چهار ساله دارم آیا میشه بهش قرص ویتامین دDپنجاه هزار داد؟ اگر جویدش اشکالی ندارد؟
- آب آوردن بیضه کودک
سلام پسر من فردا عمل بیضه داره دیروز آزمایش ها رو انجام داده بهدش افتاد رو آبریزش بینی بهش داروی سرما خوردگی و ستیریزن دادم و یه قاشق آزیترو مایسین میخواستم بدونم برا فردا که میخواد عمل کنه ضرری داره یا نه برا بیهوشی ممنون میشم زودتر جوابمو بدبدش
- انفلوانزا
دختر ۶ سااه ای دادم با ۲۳ کیلو وزن ، وچار انفلانزا شده دکنر براش کپسول آموکسی کلاو ۶۲۵ هر هشت ساعت تجویز کرده، آیا این دوز براش مناسبه؟ و کپسول اسلتامیویر هر ۱۲ ساعت ۸ سیسی، که هر وقت میخوره دچار تهوع و استفراغ میشه، تا الان ۵ عدد خورده آیا ادامه بدم؟
- شربت اشتها اور
سلام پسر من هفت ساله اس و مشکل اسم و الرژی داره و اشتهاش خیلی ضعیفه به زور غذا میخوره به نظر شما جه شربتی براش بهتره ممنون
- انتی بیوتیک
سلام دخترم ۳ سالشه سرما خورده بود الان هیچ مشکلی نداره بجز سرفه های خلط اورک شربت مشابه پروسپان میدم بهش بینیش هم پرمخاطه یه چرک خشک کن میگین ک سرفه و بینی و بعضی وقتا گوش دردشو خوب کنه ممنون
- قرمزی چشم
سلام پسرم ۳/۵ساله است امروز چشمش قرمزشده وقی میکنه آیا قطره باکتی ماید استفاده کنم ضررنداره؟؟؟؟طریقه مصرف به چه صورت؟؟؟؟؟
- تب واکسن ۱۸ماهگی
سلام وقت به خیر پسرم واکس 18ماهگی را زدم تب شروع شد من استامینوفن دادم نبش بالا میرفت با پاشویی چون استامینوفن دادم گفتم حداقل نیم ساعت بعد خوب نشد شیاف بزنم نزدیک 30چهل دقیقه طول کشید تبش 38خورده ایبود پایین آمد تبش خوابید حدودا نزدیک چهل دقیقه بعد من من اتاق دیگری بودم شوهرم میگفت قبل تو من کنترل کردم دیدم پیشانی سرد من رسیدم سرش دیدم خوابیده بود ولی دستاشو از بالش برده کمی بالا ولی میلرزد صداش کردم خواب بود بغلش کردم دیدم بدنش هم میلرزد آیا تشنج کرده و سوال دوم اینکه بعد از حدودا یک ساعت بغلم بود شیر میخوردتبش37وخور های بود چند ثانیه لرزد صداش کردم با یه صدای جواب داد آیا تشنج کرده ممنونم جواب دهید
- دختر ۵ ساله با وزن ۲۴ کیلو شربت آموکسی ۱۲۵
- قیمت دارو
سلام ببخشید قیمت دارو متوکلوپرامید۴ میلی ومترونیدازول ۱۲۰میلی و دی سیکلومین چنده
- ورم سینه مادرزاد
سلام دخترم از بدو تولد سینه هاش ورم داشت به مرور سمت چپ خوب شد ولی سمت راست بزرگتر میشد تا الان که 4ساله ست و کاملا مشخصه سونوگرافی گرفتم گفتن غده چربی ولی هر روز بزرگتر میشه نمیدونم چیکار کنم؟
- پلک زدن زیاد کودک
سلام.وقت بخیر پسرم پنج سال و چهارماهشه شب ها خیلی پلک میزنه و وقتی میخاد صحبت کنه سرعت پلک زدنش زیاد میشه ولی صبح ها که از خواب بیدار میشه این اتفاق نمیوفته.از بعد از ظهر زیاد میشه
- میزان خوردن شربت سفیکسیم
میزان خوردن شربت سفیکسیم ۱۰۰ در کودک سه سال و نیمه با وزن ۱۵ کیلو چه قدر است ؟
- کودکان
سلام آقای دکتر دخترم یکسال و هشت ماهشه نزدیک دده روزه استفراغ داره اولاش بیحالم بود الان بازی میکنه روال عادیه فقط یهو استفراغ میکنه دلیلش چیه
- یبوست کودک
دخترم یک ماه است دچار یبوستaشده دکتر بر دم ملین استفاده میکنه ولی بازم یک رپز در میون شکمش کار میکنت
- اسهال بی رنگ بچه دو ساله
سلام وقت بخیر ..دخترم از دیروز اسهال گرفته و امروز هر بار بی رنگ تر شد تقریبا کرم رنگ خطرناکه
- ایا ازیترومایسن ایا برای پایین اوردن تب استفاده میشود؟
سلام ایا ازیترومایسین برای پایین اوردم تب موثراست
- خون دماغ کردن کودک
سلام خواهر زاده من حدود چهار سال ونیمش هست چند ماه پیش داخل سرسره بادی سرش به دیواره سرسره خورد وبعدش پرت شد پایین صب که از خواب پاشد خون دماغ شد .از اون موقع تقریبا ماهی یکبار یا دوبار رو خون دماغ میشه بدون اینکه دست به دماغش بزنه یا اینکه ضربه بخوره .میخواستم ببینم باید چیکار کنیم
- مولتی ویتامین پدیا بست
سلام آقای دکتر دخترمن ۷ماهشه از ۶ماهگی پدیا بست بهش میدم ، میتونن قطره آد بجاش بدم ؟
- سلام وقتتون بخیر دختر من کف دستش و روی انگشت شصتش و کف پا و پشت زانو راستش دونه دونه شده قرمز رنگه دکتر گفت اگزماست پماد بتامتازون برای بچه سنگین نییست
سلام وقتتون بخیر دختر من کف دستش و روی انگشت شصتش و کف پا و پشت زانو راستش دونه دونه شده قرمز رنگه و بیشتر هم میشه روی ساعت دستشم زده دکتر گفت اگزماست پماد بتامتازون برای بچه سنگین نییست اصلا آیا اگزماست یا بیماری دست و پا دهانه آخه سرما خورده بود و ته گلوش دونه زده بود

