Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت یبوست
سلام دکتر دخترم یازده ماهشه قطره آهن liposomal ومولتی ویتامین vitane آلمانی میخوره آهن 1cc و ویتامین2cc ممکنه که یبوستش بخاطر این دوتا باشه مدفوع میکنه ولی یکم سفت وسخت ممنونم بابت پاسخگویی
- شیر خشک
سلام بچه ام شیر خشک اچتامیل میخوره بعدش دست شها کهیر شد ..البته یه ماه بود میخورد دکتر اپتامیل اچ آ داد نمی خوره ..البته دستهاش خوب شد اما شیر خوب نمیخوره عرق کاسنی خودم پزشک گیاهی گفت ..اخه هم شیر خشک می دم هم مال خودمو ...میشه شیر خشک عوض کنم ببلاک یک بدم اکثرا نوزادها دوربمان این مارک میدن راضی هست این نوزاد من میانی با آپتامیل نداره چه رژمی چه معمولی الان 100 روز هست 60 سی سی را خوب نمیخوره ...به زور وزنش 5600..قدش 61
- آیا پودر حشره کش دراز مدت باعث بیماری خطرناک مثل سرطان میشه؟
سلام، آیا استفاده از پودر حشره کش در دراز مدت ودر آینده تاثیر میزاره؟ آیا پودر حشره کش در دراز مدت باعث بیماری خطرناک مثل سرطان میشه؟ ایا استفاده از پودر حشره کش در منزل و برخورد آن با دست و پا خطرناک؟ خیلی نگرانم چون نوزاد ۳۸ روزه دارم و متاسفانه همسرم نسبت به رعایت نکات ایمنی بی خیال و من حساس شدم چون چند روز پیش تو آشپزخونه کنار آبچکان روی سینک و روی سرامیک پودر حشره کش ریخت ی بخشی از پذیرایی هم پودر حشره کش ریخت و ناخودآگاه با پوست در تماس بود و من میترسم خطرناک باشه چون موقع پاک کردنشون هم با دستم و پاهام برخورد داشت و حدود یک هفته میشد که پودر حشره کش در محیط مونده بود چون همسرم نمیزاشت حشره کش پودری رو پاک کنم و حتی موقع پاشیدن پودر دستش رو به گوشیم زد و دقیق نمیدونم دیگه دستش با کجاها برخورد داشت من نگران شدم ممکنه در آینده تاثیر بزاره رو بدنمون؟ نوزاد شیرخوار دارم شیر خودمو میخوره میترسم خطرناک باشه و خیلی نگرانم.
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
پسر من 7 ماهشه میتونه اموکسی مصرف کنه و چقدر
- سلام وقت بخیر دخترم 7 ماهه است و چند روزی است که دچار اسهال با رنگ سبز کاهویی است نگران شدیم
- خوردن مدفون
سلام اقای دکتر بچه من سه شب پیش ب دنیا اومده گفتن مدفون خودشو خورده اول نفس کم میاورد بعد بهش شیر میدن بالا میاره حتی ۲سی سی بعد کترش دستور داده شیر قطع کردن بازم میگن بالا میاره و رودهاش خیلی باد داره بنظرتون چیکار کنم الان تو دستگاه نگهش میدارن
- سلام یبوست نوزاد۸ماهه که تقریبا یک ماهه اینطوری شده
سلام خسته نباشید دختر ۸ماهه دارم که یبوست گرفته توی غذاهاش کره میریزم روغن زیتون میریزم لعاب خاکشیر میدم زیاد فایده ای نداره خیلی موقع مدفوع زور میزنه وسه روزی ار دفعه کم کم مدفوع میکنه وباد معده اش که خالی میشه خیلی بو میده مدفوع هاشم بو داره
- سلام اقای دکتر دخترم ده ماهه است کاغذی دستمال کاغذی میخوره تازگیا هم علاقه پیدا کرده به خاک خاکهای گلدون میخوره از چی میتونه باشه؟
- کمک غذایی
سلام دخترم ۶ماهونیمشه رفلاکس داره شیرخشک نان ای ار میدم میتونم بهش بیسکویت مادر خیس کنم بدم
- واکسن 4ماهگی
سلام پسرم الان وارد 6 ماه شده اما هنوز واکسن 4 ماهگی شو نزدم همش سرماخوردگی داره الان یک ماه هست نمیدونم کروناست یا آنفولانزا چیکار کنم واکسن شو بزنم یا نه آخه نگرانم چون هم مریضه هم خیلی عقب افتاده؟
- اسهال نوزاد هفت ماهه
پسر هفت ماهه یک هفته هست که مدفوع شل و آبکی بدون دل درد و یا کاهش اشتها یا حالت تهوع داره روزی دو یا سه بار مدفوع می کنه خیلی کم اما آبکی و شل ، جای نگرانی هست ؟
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه از بدو تولد هر دو مجرای اشکیش بسته بودن دو ماهی میشه یکیش باز شده ولی یکی دیگه همچنان قی میکنه و بستس در واقع دکتر تشخیص دادن نیمه باز ه من قطره های جنتامایسین و کلوبیوتیک ویک قطره دیگه استفاده کردم جواب نداده میخواستم این دوماه هم تلاشمو کنم اگه باز نشد ببرم دکتر چشم میخواستم شما یک قطره دیگه معرفی کتید واینکه شنیدم همزمان با قطره چشم قطره بینی هم ریخته بشه درسته ؟آیا در آینده پولیپ نمیاره واون رو هم چی بگیرم ؟سپاس فراوان بابت پاسخگویی شما
- عرق کردن
سلام خسته نباشید پسرم هشت ماهشه موقع خواب خیس عرق میشه هرچند لباس نازک بپوشه .خیلی ام بیقراره همش گریه میکنه از چی میتونه باشه
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید اقای دکتر پسر من پنچ ماهشه هم از شیر مادر تغذیه میکرد هم از شیر خشک اما چند روزه فقط تو خواب شیر میخوره اینم یک یا دو درجه دکتر عمومی هم دهن و گوششو چک کرده گفت سالمه
- دخترم تازه ۴ ماهش شده سرما خورده سطنش چرکیه سرفه زیاد میکنه چه شربتی بدم بهش
- تغذیه ی نوزاد
سلام جناب دکتر من تغذیه کمکی نوزادم را ۳ روز بعد از پایان ۵ماهگی شروع کردم و الان ۳روزه است که به نوزادم روزی یک قاشق فرنی میدهم و پشیمانم که چرا تا پایان ۶ماهگی صبر نکردم خواستم بپرسم میشود دیگر از امروز به بعد تغذیه اش را ادامه ندهم ؟ و فقط شیر خودم را تا پایان ۶ماهگی بدهم؟؟مشکلی برایش نیست؟؟ چون ۳روز یک قاشق مرباخوری فرنی دادم و یک قطره چکان آبیاری جوشیده سرد آیا دیگر ندهم ایرادی ندارد؟؟
- مدفوع سبز و اسهال
باسلام بچه ۵ ماه دارم ۲ روز اسهال بود حالا هم مدفوعش سبز شده و همچنان اسهال،چکار کنم؟
- کش و قوس های نوزاد
سلام پسرم سه ماه است شبا روز هاهم بدن خودشو کش و قوس میده دلیلش چیه ببخشید باد معده هم زیاد میده بیرون
- ایا برای اسهال کودک ۲۰ماهه باوزن ده کیلو شربت سفیکسیم ۱۰۰ ومترونیدازول باهم میشه استفاده کرد؟
- بیقراری بعد ختنه نوزاد
سلام ببخشید پسرم 3 ماهشه ختنه با حلقه انجام داده و بعد 5 روز حلقه افتاد الان 2 روز میشه که حلقه افتاده، از وقتی ختنه کرده تا الان بینهایت بیقرار وکم اشتها شده گاهی چنان گریه و جیغ میزنه لباش کبود میشه خیلی میترسم، ینی بخاطر جای ختنه است یا ممکن مشکل دیگه ای داشته باشه لطفا راهنمایی کنین

