Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش و سه ماهه بهش شیر خشک نام میدم ولی نه تپل شد نه زیاد وزنی اضافه کرد میشه شیر خشکشو عوض کنم و بهش بیومیل بدم
- دخترم ثسالش تموم شده تو چهار ساله دیروز تا حالا تب کردن داره سفکسیم چند باید بدم وزنش ۱۲کیلو
- عرق سرد …
سلام آقای دکتر پسرم سیزده ماهی دارم شب وقتی میخوابه تمام بدنش سرد میشه و بعدش عرق میکنه اونم عرق سرد علتش چی میتونه باشه ؟ بعدش وزنش هم ۸۹۰۰ هست بنظرم خیلی وزنش کمه چی کار کنم وزن بگیره .؟
- سلام خسته نباشید پسرم زیرابروش وچشمش د رد میکنه بردمش اروژانس دوتا قطره بهش دادن ولی درد ساکت نشده اسم قطره باکتی ماید واون یکی دکسون ولی هیچ خوب نشده
- پا نگرفتن نوزاد
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت
کودک من شش ماهه است گردن میگیره غلت میزنه اشیا را با دست میگیره دستشو بطرف اشیا دراز میکنه مادرش رو می شناسه میخنده غریبی مسکنه تعقیب بینایی داره قد و وزن و دور سرش خوبه،
ولی هنوز خوب پا نمیگیره
بنظر شما چیکار کنم و آیا مشکلی ممکنه داشته باشه؟؟دارویی برای بهبود وجود داره؟ (در ضمن موقع تولد خفگی نداشته.نارس نبوده.اکسیژن نگرفته.ازدواج فامیلی نداشتیم.از نظر بیماریهای تورچ سالمه.غربالگری تیروئید هم نرمال بوده) - سرماخوردگی
ابریزش بینی ۲۰ روزه.پسرم ۱۹ ماهشه
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر ایا بچه هنگام دندان دراورن تب میکند ایا تب میتواند دلیل دندان دراوردن باشد
- قطره
سلام واحترام.اسپری بینی اکسی نوز گرفتگی بینی؟یا ابریزش ؟واینکه کودک زیردوسال میشه استفاده کرد ؟تشکر
- جوش ریز
سلام خسته نباشید دخترم حدود دوهفته ای میشه ک یه پاش جوش ریز زده بود چنتا دونه بود بعد چند روز زیاد تر شدن الان حدود ۳۰،۴۰ تا جوش ریز اندازه سرسوزن کنار همن و بیرنگ خارش درد و سوزش هیچی هم نداره ، اون یکی پاش هم چنتا دونه حدود ۵،۴ روزه افتاده از چیه ، چی بزنم خوب شه فقط پاهاشه ک یه پاش کمه یکی زیاد ۲۱ ماهه هست
- شربت ايميونس و مولتي ويتامين
با سلام و احترام به دليل كم اشتهايي و وزن پايين ، شربت ايميوني توسط پزشك براي دختر 16ماهه ام تجويز شده است كه روزي 2سي سي بعد از صبحانه به او داده شود.در برخي منابع خوانده ام كه در دوره مصرف شربت ايميونس ، مي بايست از دادن قطره مولتي ويتامين پرهيز كرد.در اين خصوص راهنمايي بفرماييد.براساس توضيحات هر دو مكمل ، متوجه شدم كه ويتامين هاي دي ، بي1،بي6 و بي 12 در هر دو وجود دارد و نگران هستم ك همصرف همزمان آنها باعث تجمع ويتامين ها در بدن كودك گردد كمااينكه درخصوص مسموميت ويتامين دي خوانده و شنيده ام.ليكن ويتامين هاي بي2 ، آ ، اي و سي در شربت ايميونس وجود ندارد و بنابراين عدم مصرف مولتي ويتامين مي تواند كودك را با كمبود اين ويتامين ها مواجه كند.نظر شما پزشك محترم چيست ؟
- به دخترم واکسن ۱۸ماهگی زدم به پای چپ الان دو هفته است پای راست رو میکشم
- تب سر کودک
سلام دخترم 21ماهه تبش بالا رفتم داروخانه شربت ستادین دی گرفتم ولی نپرسیدم چقدر بدم الان میبینم روبروشور زده زیر6سال بامشورت پزشک الان چقدر بدم وهرچند ساعت
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۶ سالشه و ۲۴ کیلو وزن داره سرفه های خطی شدیده دکترش گفتن سفکسیم ۱۰۰ بدم حالا نمیدونم چه میزان بدم بهش
- سرفه
سلام ببخشید پسرم دوروز هستش ک سرفه میکته مشکلی نیس پودر مونته لوکاست را بهش بدهم
- سلام اقای دکتر دست پسرم ۴ سالشه زیاد اب پرتقال و میوه میخوره زرد شده چه کنم
- قطره آذووفر
سلام آقای دکتر پسر چهل و هفت روزه ام رو قطره آذوفر دکتر داده بهش میدم شکم درد شدید میشه و اصلا نمیخوابه چه قطره ایی میتونم بجاش بدم حالت تهوع هم میگیره ممنون
- وزن کودک
وزن کودک یکساله چقدر باشه طبیعی است؟منظورم اینه وزن کودک یکساله باید چقدر باشه؟بدون در نظر گرفتن وزن تولدش
- علت دونه هایی که روی صورت وبدن نوزاد میزنه چیه
سلام دختر من 1سال و2 ماه داره چند ماه پیش از این دونه ها زده مثل تاول ریز شفاف هستن خودشون خوب شدن الان دوباره روی یکی از پاش زده علتش چیه
- زخم و بخیه
سلام وقت بخیر. پسر دوساله ام موقع بازی لیز خورد و گوشه ی چشمش به گوشه میز چوبی برخورد کردزخم خیلی سطحی نیست و خیلی عمیق هم نیس. برای اینکه عفونت نکند و جای زخم نماند چ پیشنهادی دارید از چسب بخیه استفاده کنم ؟
- عفونت
من دخترم یه ونیم سالشه این یک هفته ده روز درست جیش نمی کنه قبلن خوب بود الان اینجوری شد آزمایش خون وادرار کردمش گفت که عفونت داره بهم فقط شربت سفیکسیم داد این دو سه روز دار م بهش میدیم ولی هیچ تغییری نکرد روزی دو سه بار جیش می کنه

