Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن دست
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 5ماهه دادم تازگیا خیلی بچم دستش بخصوص شصتش رو میخوره میخواستم بپرسم مشکلی نداره؟چه جوری ترکش بدم ؟
- آبله مرغان
سلامپسرم ۱۱سالشه آبله مرغان گرفته دهنش روی لبهاش هم تاول زدا و درد داره و نمیتونه جیزی بخوره دکتر بردم شربت پروپتازین با قرص استامینوفن و پماد الوویر داد برای تاول های دهنش چیکار کنم واینکه امروز چهارمین روزه تا چندروز انتقالش هست
- سرفه های خلطی شدید
سلام آقای دکتر بچم 10ماهششه سرماخورده شدید و سرفه های خلطی زیادی داره چی بهش بدم باید سریع خوب بشه تا یک هفته دیگ عمل داره توروخدا
- سرماخوردگی
سلام حدودیک ماه هست پسرم۷ونیم سالشه خلط گلو وگاهی سرفه و دوروزی هست ترشح بینی سبز.ممنون ازراهنماییتون
- دل درد
فرزند ۴ ساله بنده در مسافرت با توجه به نتایج آزمایشات ویدال عفونت شبه حصبه پیدا کرده بود بعد از چند روز بستری مترونیدازول و سفیکسیم مصرف میکرد الان چند روز مصرف دارو تمام شد ولی هنوز بعد از ۲۰ روز موقع اجابت مزاج یه مقدار خفیف از ناحیه شکم میگه درد دارم میخاستم بدونم این درد به خاطر عوارض دارو هاست یا هنوز ویروس کامل دفع نشده از بدن یا باید باز هم دارو مصرف کنه با تشکر
- تکرر و سوزش ادرار
سلام پسرم ۳ سالشه بعد ازینکه از حمام دراومدیم چند ساعت بعد تکرر ادرار گرفت اولین روز ۱۰ دقیقه یکبار دستشویی میرفتیم ولی روز دوم کمی کمتر شده ولی همچنان پسرم خودشو فشار میده و میگه دستشویی دارم تقریبا نیم ساعت یکبار آیا پسرم عفونت گرفته ؟ چه راهکاری باید انجام بدم؟
- سلام. دخترم یکسالشه سه ماه رفلاکسش تموم شده. ولی چندروز پیش متخصص بردم وگفتم شب تا صبح خیلی بیدار میشه براش یه هفته سیتریزین هر 12ساعت 2/5سیسی وبعد یه هفته شبها فقط 2/5سسی سی تجویز کردن این دوشب دوسه ساعت زمان میبره برخلاف همیشه تا بخوابه. آیا طبیعیه
- نحوه مصرف شربت پیروی ساید برای کودک سه ساله
زرپنز
- شربت آزیترومایسین 200،برای کودک 6ساله 24کیلو چند سی سی چند ساعت یک بار هستش
شربت آزیترمایسین 200,برای کودک 6ساله و 24کیلو چند سی سیو چند ساعت یک بار می توان داد ؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر بعد از چند ماه رژیم سخت خودم به همه آلرژن ها ازمایش مدفوع دخترم نشون میده آلرژی به پروتئین گاوی داره، حالا میتونم آجیل و سویا و ...بخورم؟؟
- شلی عضله بدون هیچ نوع مشکل مغزی
- قطره روتفلور
سلام آقای دکتر برای یبوست بچه ۷ماهه قطره روتفلور موثره؟ چقدر باید بخوره؟ و اینکه شیاف گلیسیرین میشه استفاده کرد؟ ببخشید مقالات وبسایت کجاست من پیدا نمیکنم
- درمان بی حالی و بی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سال و نمیشه سه شب پیش ماکارونی خورد و یه دفعه ۵ صبح شروع به استفراغ کرد ۴ بار بالا آورد شربت دمیترون دادم تا قطع شد الان سه روزه که خیلی بی حال و کم اشتهاس اصلا میلی به غذا نداره و هیچی نمیخوره دکتر بهش شربت سانستول و دی سیکلومین داد به نظر شما برای اشتها و بی حالیش من چیکار کنم
- سلام آقاب دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین برای عفونت گلو و چرک گلو چه مقدار است ، با تشکر
سلام آقای دکتر.پسرمن ۲۱کیلوعه و ۳ونیم سالشه گلوش چرک داره ازیترومایسین دادن اول هرروز۵سیسی خوب نشد.بعد الان هر۸ساعت ۷ونیم سیسی اموکسی کلاو۶۴۳میدم اولش گفتن ۱۰سیسی ک متخصص گفت زیاده.۱هفته اس داره این دارورو میخوره ولی باز گلوش دون دون های سفیدداره وچرکیه چ دارویی بدم بهش؟تقریباابان اینا بستری شدبخاطرسرفه و بیمارستان انتی بیوتیک قوی میگرفت ممکنه ک بدنش ب انتی بیوتیک های دوزپایین جواب نده و کار به بستری بکشه باز؟میشه ی داروی قوی معرفی کنید ممنون میشم
- تب و دل درد و اسهلال
- زرد شدن کف پا دخترم
سلام اقای دکتر من دخترم ۵سالشه ۳یا۴روزه کف پاهاش زردشده چرا منو راهنمایی کنید لطفا اینم شماره تماس ۰۹۱۹۹۱۱۹۴۵۳
- نفخ کودک
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماه و نیمشه، چند وقته ببخشید نفخ داره. غذای خاصی بهش ندادم غذاهایی قبلا میخورد خودمم همینطور. ممنون از وقتی که میذارین
- دادن عسل به 19ماهه
سلام آقای دکترخسته نباشید.میخواستم بدونم دادن عسل به دختر19ماهه مشکلی داره ? چون عسل خیلی دوست داره.ممنون
- سلام دکتر دختر من چهار ماهه باوزن دو کیلو شصد به دنیا وزآمده الان پنج کیلو هست وزنش خوبه
- استفراغ
سلام پسر دو سال و نیم دارم هنگام فعالیت زیاد و دویدن دچار استفراغ می شه بنظرتون مساله مهم و نیاز به پیگیری داره ؟ آتروزی یک طرفه داره و مجرای گوش بسته می باشد . ممکنه بخاطر آتروزی باشه

