Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام کودک من ۵ماهه هست وکمبود وزن داره فاویسم هم داره سرلاک می تونم بدم چون ویتامین کا داره؟
- آهن
سلام آقای دکتر. آیا بچه های ۴ساله و ۱۴ساله در زمستان باید مکمل آهن استفاده کنند؟در صورتیکه ازمایش همه چی نرمال باشد؟ممنون
- زردی کف پاوکف دست پسرم
یک مدت است که کف پاوکف دستهاش زرد دوروز یک بار دستشویی داره وزنش هم کمی کم
- آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Tsh۶/10میخواستم بدونم تیروئیدداره یانه؟
آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Ths6/10خولستم بدونم داره یانه؟
- عدم رشد قد وموو وزن
سلام ببخشید دخترم چهار سالش هست خیلی لاغر و رشد موهاشم کمه شربت زینک پلاس خارجی دارم بهش میدم چه نوع شربت کلسیم یا شربت شربت امگا3 بهش بدم ممنون میشم
- تب بالا
دختر ۶سالش هست و با وجود تزریق دگزا و شیافت تبش پایین نمیاد فقط دلریم پاشویه میکنیم و شربت سرماخوردگی
- خوردن کپسول
- ضربه به سر کودک
سلام . پسر بنده در حین بازی به زمین میخوره و روی پیشانیش متورم و کبود شده . در زمانی که اتفاق افتاد سعی کردم ازش سوالاتی رو بپرسم تا ببینم از نظر حافظه مشکلی داره یا خیر که خوشبختانه موردی نبود و همچنین گفتم که بلند بشه و راه بره تا تعادلش رو چک کنم و موارد دیگه . حتی شب هم هر دو ساعت یک بار بیدارش کردم و هیچ مشکلی نبود خدا رو شکر. این اتفاق دو روز پیش افتاد ولی از امروز بالای چشمش و دقیقا میشه گفت روی ابروش داره کبود میشه آیا مشکلی داره یا عادی هست ؟ ممنون از پاسخی که خواهید داد
- جوش های زیر پوستی
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم شدم دخترم ۴روز تب شدید میکرد الان ۳ روز تبش قطع شده ولی امروز متوجه جوش های ریز مانند جوش های نورادی روی صورتش و گردنش و شکمش شدم ممکنه از تب باشه
- دخترم ۶ سالشه از دیروز بعدظهر اسهال داره کیدی لاکت وسابولار هم دادم همراه ماست پروبیوتیک اما خوب نشده چکار کنم ممنون
- حساسیت غذایی
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و نیمشه یک سال پیش فکر کنم سیر تو غذاش بود بدنش کهیر زد اما زیاد اذیت نشد الان هم نمیدونم از هندونه یا چی بود باز بدنش و صورتش همه قرمز شده و کهیر زده چشماش و پاهاش هم یه کم ورم داشت بدنش حرارت داره بتامتازون زدیم خوب شد دوباره اونجوری شد بیحاله چکار کنم؟من خودم سلیاک دارم تست سلیاک از بچم نگرفتم به نظر شما میتونه سلیاک باشه؟نگرانم
- مکمل در دوران بیماری
سلام اقای دکتر ابت در دوره بیماری کودک باید مکمل ها رو قط کرد ،ک ؟ مشکلی ایجاد می کنه دادنش ؟
- لوزه
با سلام . پسرم ۶سال و ۱۰ ماه است و لوزه سوم است درجایی مطالعه کردم که شربت روغن کبد ماهی میتواند لوزه را کوچک کنه .پسرم مشکل کم خونی و چیز دیگه ای نداره آزمایشات همه نرمال است میتوانم از این شربت استفاده کنم؟و اینکه داروی دیگری معرفی میکنید که لوزه خودش کوچک شود و نیازی به جراحی پیدا نکند. چون پسرم زود به زود سرما میخوره و حالت اپنه خواب پیدا میکنه و سرفه شدید میگیره از دهنش حباب جمع میشه و با دهن نفس میکشه( بیشتر در مواقع سرماخوردگی) انواع اسپری ها و قطره های بینی و شربت پلارژین کیدز هانی تیم برونوکلد شستشو بینی با سرم نمکی همه را امتحان کردیم.
- مقدار مصرف شربت ازیترمایسین۲۰۰برای کودکان ۵سال
- استامینفن
سلام دکترپسرم۳روزه دیگه واکسن۱۸ماهگی داره قطره یاشربت استامینفن بخرم؟قبل اززدن واکسن استامینفن بهش بدم؟ممنونم ازراهنماییتون
- سلام آقای دکتر بچه ده ماه من همش بالا میاره دکتر هم بردیم حتی کار به جای رسید که نیاز به سیروم شد متخصص هم براش سیروم خوردنی داد بعد دو روز دوباره همون حالت شده هر چی میخوره بعد نیم ساعت همه رو به رنگ زرد بالا میاره لطفاً راهنمای کنین
بچم همش به رنگ زرد بالا میاره ده ماه است یک هفته میشه حتی متخصص اطفال بردیم بعد سیروم گرفتن از رگ و خوردن سروم میوهای دوباره شروع شده بالا میاره الان یک هفته شد تب نداره اسهال نیست فقط میخوره بعد نیم ساعت بالا میاره
- شربت آزیترومایسین 200،برای کودک 6ساله 24کیلو چند سی سی چند ساعت یک بار هستش
شربت آزیترمایسین 200,برای کودک 6ساله و 24کیلو چند سی سیو چند ساعت یک بار می توان داد ؟
- کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دیروز دوسالش تموم شد طبق دستور شما فقط قطره آدزیر بهش میدم روزی یک سی سی شیر خشک نان میخوره دستور شما چیه همین روند ادامه بدم قطره آدزیر و شیرخشک ممنون
- عفونت ریه
بچه ام سینه اش همش خس خس میکنه دلیلش چیه
- اختلال خواب
با سلام و احترام دخترم سیزده ماهشه اصلا نمیتونیم خوابشو تنظیم کنیم ما چون شب بیدار هستیم اونم مثل ما شده چیکار باید بکنیم مثلا اگه دوازده بخوابه چهار بیدار میشه دیگه نمیخوابه یا اکثرا دو سه میخوابه

