Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب شدید
سلام دختر دو و نیم ساله ام تب شدید داره به طوری که شیاف و پروفن استفاده میکنم سر دو ساعت تبش بالا میره تا ۳۹ و نیم چه تجویز میکنید
- ترک شیر مادر
سلام . آقای دکتر بچه من 2 ناهشه شیر خشک میخوره شیر مادر هم میخوره ولی میخوام از شیر مادر بگیرمش چون شاعلم . میخواستم بمرسم راه حلی داره؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیرآقای دکتر.ی بچه 15ماهه دارم .الان حدود دوماهه همش سرماخوردگی میگیره.دوره داروهاش که تمام میشه بعد سه چهارروز دوباره سرفه وآبریزش بینی شروع میشه.الان براش شربت سفیکسیم آوردم .خواستم ببینم چندساعته بهش بدم وچه مقدار؟ممنون
- سلام خسته نباشید
سلام خسته نباشید من یه پسر 28ماهه دارم از دیشب تب کرده هر6ساعت یه قاشق مربا خوری ایبوپروفن دادم تا2ساعت تبش پایین میاد ،دوباره بالا میاره به ندرت هم سرفه میکنه ضربان قلبش تنده چکار کنم
- تب و اسهال
سلام بچم ۳سال و ۷ماهشه از دیروز اسهال شده امروز تب هم داره چکار کنم
- حرف زدن کودک
سلام اقای دکتر پسرم ۱۹ماهشه هنوز کلمه نمیگه خیلی باهاش حرف میزنیم بعضی وقت میگه بابا، دد،اااا،ببب، اصلا کلمات و مثل مامان، ممه، اب نمیگه، ۹ماهگی راه رفت خیلی هم شیطونه و باهوش هر چی میگیم بیار میاره اسمارو بلده
- جایگزین آموکسی کلاو ۶۴۳
سلام خسته نباشید. به پسرم که ۵ سالشه با وزن ۱۵ آموکسی کلاو ۶۴۳ دادن هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی. بهش دادم تنش خارش گرفت هیدروکسی زین هم دادم. فرمودید دیگه اموکسی کلاو رو بهش ندم چون حساسیت داره. بجای اموکسی کلاو چه انتی بیوتیکی به چه مقدار بدم؟ چون گلوش عفونت داره هنوز و قبل از مصرف انتی بیوتیک تب ۴۰ درجه داشت
- لرزکودک
سلام دخترم ۴سالو۳ماهشه دوشب پیش تب کردشربت پروفن بهش دادم تبش قطع شد ولی باز دیروزصبح وامروز لرزمیکنه بدون اینکه تب بالایی داشته باشه وهیچ علائم دیگه هم نداره مثل سرفه یاابریزش
- تب کودک یک ساله
سلام خسته نباشید دخترم یک سالشه و هنوز دندون در نیاورده الان سه روزه که تب داره بهش استامینوفون دادیم قطع نشد ایبو پروفون دادیم الان تبش قطع شده اما اصلا لب به هیچ چیز نمیزنه و خیلی بی قراری میکنه در ضمن جوش های ریز قرمز رنگ هم روی شکم و پشتش ظاهر شده میتونم دلیلشو بپرسم
- стриптиз бар невский
Хотите провести вечер в атмосфере страсти, роскоши и ярких впечатлений? Посетите [url=https://chicago-x.ru]топ стриптиз клубов[/url] в Санкт-Петербурге — место, где изысканная обстановка сочетается с профессиональным шоу и высоким уровнем сервиса. Приватные залы, завораживающие танцы и особая энергетика ждут вас! Может быть полезным: [url=https://chicago-x.ru]стриптиз клубы петербурга[/url] Хороший вариант: [url=https://chicago-x.ru/striptiz/]стриптиз санкт[/url]
- چشم
- دلپیچهه؟
سلام آقای دکتر دخترم یکسال و یک ماهشه. از اول همیشه دل درد داره شبا گریه میکنه نمیخابه فقط ی دو ماه خوب بود الان باز دوباره شبا نمیخابه و شکمش خیلی باد تخلیه میکنه علتش چیه ؟؟چ چیزی بهش بدم خوبه؟؟وقتی عرق نعنا میدم خوبه میخابه
- خوردن مدفوع مارمولک
سلام پسرم 11 ماهشه و مدفوع مارمولک خورده ، مشکلی براش پیش نمیاد ؟
- آیا در تجویز ۶ ساعت یک با ر زمانی که کودک خواب هست هم این ۶ ساعت رعایت میشود ؟
یافقط در بیداری محاسبه میشود
- خون مردگی آلت
سلام امروز تو حمام یه اتفاقی،افتاد آلت پسر دو سالم خون مرده شده نگران شدم ایا احتیاجه دارویی مصرف کنه یا خودش خوب میشه
- واکسن آنفولانزا و آلرژی
سلام. بچم کوچیک که بود آلرژی به شیر مادر و پروتئین گاو داشت و شیر خشک اپتامیل پپتی میخورد. الانم ۵ سالش هست و به آموکسی کلاو آلرژی داره. میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ تا حالا نزدیم چون کوچک تر که بود تخم مرغ هم الرژی داشت
- انگل
سلام مدتیه که پسر بزرگم در ناحیه مقعد خارش گرفته ولی کم و بعضی شبها اذیت میشه. با قرص مشکلش حل میشه و یا راسته که میگن تمر هندی میتونه برطرفش کنه؟؟ممنون
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر دخترم ۷ سالشه اشتهاش کم شده واسش شربت سانستول زینک پلاس خریدم واسش خوبه؟ این شربت بهتره یا شربت سندروس؟
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۹۹۲۰۰
دخترم ۸ و نیم ساله با وزن ۳۰ کیلوگرمه مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر و به چه نحوه؟ سپاسگزارم
- آبله مرغان
باسلام بعدازگذشت ۱۴ روز ازابتلابه آبله مرغان نصف دانه ها هم ریخته آباهنوزامکان سرایت به دیگران وجود دارد؟

