Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست کودک
ازروزی که شیرمادرقطع کردیم.شکمش سفت شده
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسر13ماهی دارم که تب میکنه وبینیش هم کیپ شده تنفسش 40تاست اموکسی 125براش خوبه چه جوری باید بهش بدم
- استفراغ و اسهال
سلام اقای دکتر .پسر 14 ماه ام 4 روز ه روز اول استفراغ بسیار بد بود بعدش تا الان هم اسهال زرد ابکی همراه تک های شیر داره دکتر بردم مترونیدازول و او ار اس داده .ولی تغییری نکرده اشتها نداره .قبلا ضعیف بوده الان دیگه خیلی ضعیف تره شده .چکار کنم .ممنون
- سرماخوردگی کودک
سلام و خسته نباشید پسر ۱۰ساله ام از دیروز سرماخورده ابریزش شدید بینی همرا ه عطسه داره گلوشم میسوزه فقط شربت کوریزان بهش دادم ولی بهتر نشده تب نداره فقط ابریزش بینی و گلودرد داره و بی حاله چه شربتی یا قرصی حالشو خوب میکنه ؟ممنون میشم راهنماییم کنید سرفه هم نداره
- توتون سیگار
سلام دکتر جان توروخدا کمکی میتونی کنی بهم دخترع ۱۰ماهم از زمین سیگار و برداشت و خورد اندازه یک سوم از سیگارو الان چیکار کنم من
- غدد لنفاوی در گردن
پسر من ۴ساله است در گردنش یک برامدی اندازه بادام است دکتر گفت غدد لنفاوی والان ۴ماه هیچ تغییری نکرده ایا خطر ناک است
- غده سرکودک
سلام امروز متوجه شدم پشت سر دخترم پایینتراز گوشش.یکم بالاتراز گردنش یه غده کوچیک اندازه یه نخود در اومده.این چیه؟نگرانم
- تزریق آمپول بتامتازون در سرفه های خشک کرونایی
آقای دکتر دختر من مبتلا به کرونا شده و الان سرفه های خشک خیلی زیاد داره و حتی شبا موقع خواب مانع خوابش میشه شربت های مختلف روش امتحان شده جواب نداده میخواستم بدونم اگه آمپول بتامتازون براش تزریق بشه خطری نداره با وجود درگیر بودن به کرونا؟ واینکه شما چه دارو یا اسپری رو تجویز می کنید؟
- فاویسم
با سلام ایا وازلین برای کودک فاویسم مجازه؟
- تیروئید
سلام آقای دکتر
شما فرمودین که تست تیروئید سه ماه بعد انجام بشه. که تی اس اچ پسرم ۵.۹ بود و t4۱۷.۵ . میخواستم بدونم چقد احتمال داره پسرم به کم کاری مبتلا بشه؟ آیا الان مبتلا هست یا نه؟
خواهش میکنم جواب بدین
ممنون - پسر من ۳سال است تب داره ۱۲ کیلو وزن دارد عفونت گلو داره روزی چند بار چند سی سی بهش بدم
- شربت چرک خشک کن سفکسیم
سلام خسته نباشید ببخشید پسرم 7سالشه ازکوچیکی ازشربت چرک خشک کن بدش میومدتامیخوادبخوره میاره بالاآیاراهی هست بتونم شربتوبهش بدم که طعمش احساس نشه یاچیزی جایگزینش کنم. ممنون میشم جوابموبدین
- درمان اسهال شدید چقد سفکسیم بدم
وزن یازده ونیم اسهال شدید استفراغ کمتر چقدر سفکسیم
- سلام پسرمن یک سالو ۵ماهشه
سلام پسر من یک سالو ۵ماهشه چند سی سی آزیترومایسین۲۰۰بدم۹۸
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- کمبود هورمون رشد کودکان
سلام دکتر دکتر برای دخترم آزمایش هورمون رشد نوشته جوابش رو گفت که هورمون رشدش کمه ولی قدش مثل بقیه بچه هاست ولی من نگرانم درصد هورمون رشدش رو تو آزمایشش نوشته 166آیا این درصد یعنی کمبود هورمون داره
- شربت
سلام دخترم نزدیک دوسالشه با وزن ۱۱کیلو چقد شربت آزیترومایسین ۱۰۰بهش بدم.ممنون
- سرماخوردگی
- باسلام،پسرمن یکسال سه ماهشه یه شبانه روز تب داشت و گلو درد ک نمیتونست شیر بخوره اب دهنش میریخت بعد قط شدن تب جوشهای تاولی بیشتر روی پا و دست و باسنش زد علتش چیست ممنون از پاسختون
- وزوز گوش
دخترم دوسالشه و وزنش ۹ کیلو ونیم. گوش سمت راستش صدای وزوز میده البته اون کوچیکه ازش میپرسم چیزی نمیگه گریه هم نمیکنه گوشمو گزاشتم رو گوشش شنیدم. . میشه لطفا جواب بدید خیلی نگرانم.. این صدا ازچیه. شنوایی شم خیلی خوبه. همه جوره امتحان کردم خوبه فقط اون صدا مخام بفهمم ازچیه

