Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغییرشیرخشک
سلام آقای دگتر پسر سه ماهه دارم . شیر ببلاک1 استفاده میکنه شیرخشک رو چندروزه سخت میخوره و اینکه مقعدش کمی زبر شده و سفیدک زده دکتر پوست بردم گفت درماتیت پوشته میخوام بدونم بنظرتون شیرخشکش رو تغییر بدم؟چه شیری بخرم؟
- دارو
فرق مصرف سوسپانسيون ازيترومايسين و قرصش براي كودكان زير ١٢ سال چيست
- مقدارمصرف دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳سالشه باوزن ۱۴ کیلو واسش شربت امگا ۳یوروویتال المانی گرفتم واسه تقویت هوش و بدنش ،،فقط میزان مصرفش نمیدونم ، چه مقدارباید مصرف بشه اقای دکتر،، ممنون
- غذا
سلام واحترام.اقای دکتر مولتی ویتامین واهن کمبود بچه ها رو جبران میکنه؟ما ازنظرمالی وضع مناسبی نداریم.وتنوع غذایی نداریم که به دردبچه بخوره..ولی همیشه مولتی واهن خارجی میدم ب بچم..که کمبوداش جبران بشه..دراینده برای هوش ورشدو ...مشکلی بوجودنمیاد؟
- خرخر بینی،
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه به تازگی سرما خورده ودارو قرص ازیترمایسن میخوره ولی آقای دکتر وقتی جیغ یا گریه میکنه صداش یکمی میگیره و و گاهی بینی اش خر خر میکنه البته موقعه خواب اونم گاهی هست با بینی نفس میکشه علت اش چیه میشه برام توضیح بدید چکار کنم که گرفتگی بینی را چگونه خوب کنم ممنون از لطفتون
- زردی کف دست
با سلام خسته نباشید .دختر پنج ساله نیمی دارم که الان حدود ی هفته است کف دستش زرد شده هیچ چیز قابل ملاحظه ای که بگم بیشتر خورده نخورده و هیچ جای دیگه از بدنش هم زرد نیست البته صورتش کمی زرد شده ولی به شدن دستش نیست آیا ممکنه آز آهن باشه؟برا رفعش باید چه کار کنم ؟دخترم کاملا سرحاله و اشتها و خواب کافی داره.
- اسفراغ بعدازواکسن۶ماهگی
سلام دخترمن امروز واکسن ۶ماهگی براش زدیم چندبار بالا آورده چیکاربایدکنم
- سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
- یبوستکودک
باسلاموخستهنباشیددختریکونیمسالهایدارمکهنزدیکیکماهاستکهیبوستدارددرواقعدراینمدتبهزورروغنزیتونوتزریقروغنگرچکبهرودهبهسختیدفعمدفوعداردحدودایکهفتهشربتمنیزیمهیدرواکسایددادمروزانهدوباربعدازقطعدارودوبارهمدفوعخشکوسختداشتتوروخداراهنماییمکنیدخیلیاسترسدارمطوریشدهکهمصرفمیوجاتوسیزیجاتدرشاثرنداره
- نخوردن شیر مادر
سلام. دخترم هفده ماهشه. چهار روزه شیر نمیخوره باید, شیرما بدوشم با لیوان بهش بدم شیشه هم نمیگیره. بردم دکتر گفت گوشش ی مقدار التهاب داره .همش, بهانه میگیره ولی, شیر ک میخام بهش بدم گریه میکنه و بیقراری.. بنظرت چ کنم ک بتونه, سینه را بگیره
- افونت
سلام اقای دکترمن یک دختر۳ساله دارم ده روزه که شکمش درد میکرد دکتربراش ازمایش خون ادرارنوشت جواب ازمایش افونت ریه نشانداده بود بستری کردتوبیمارستان ازمایش متفوع وسونوگرافی دادجواب سونوگرافی کبددارایابعادمختصری بزرگ ترازحدنرمال واکوژنیسیته پارانشیمال هموژن ویکنواخت می باشد بقیه نرمال بودن الان من به خاطراین کبد نگرانم چکارکنم خواهش می کنم زود جواب بده
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
سلام خدمت شما دکتر عزیز میخواستم بپرسم دخترم چن ماهه روی یه وزن مونده و خیلی کم اشتها الان دوسال و نیم ده کیلو خورده وزنشه چه کار باید بکنم وزنش بیشتر شه ؟
- پرنوشی
سلام آقای دکتر پسری دوسال ونیم دارم ،درشبانه روزنامه دفعات ادرارش 3تا4بار باشه ،ولی گرمایی هست جاهای سرد رو دوست داره دوروزه احساس میکنم اب زیاد میخوره ولی ادرارش کمتره،اشتهاش هم خوبه وسرحاله ،به نظرتون اب خوردن زیاد میتونه دلیل بیماری باشه؟
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۴سال و یک ماهشه از جمعه شب ساعت ۳شب تب کرده و شنبه بردمش دکتر هنوز وقتی دارو زمانش میگذره تب میکنه چیکار باید بکنم امروز سومین روز مصرف آزیترو مایسین هم هست
- شربت ستادین دی فاویسم
شربت ستادین دی برای فاویسم ضرر داره
- شیرخشک
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- لکه پوستی
سلام اقای دکتر دختر من ۲ سال و ۹ ماههشه الان ۳ هفتس ۳تا لک سفید کوچیک افتاده روی صورتش بردم پیش متخصص پوست گفت یه چیزی شبیه شوره سر بعد پماد ساختگی کلوتریمازول و گلیسیرین و تریامسینولون داد ۲ هفته زدم ولی تغییری نکرده
- علت خورده قطره استامینوفن
سلام ببخشید دخترم قطره استامینوفن کامل خورده لطفا راهنمایی کنید ممنون
- ضربه خوردن سر و بینی کودک
سلام خسته نباشید بچه خاهر شوهرم امروز افتاد روی سنگ با شدت ب سر و بینیش ضربه خورد خون اومد از دماغ سمت چپ خطری دارد؟؟؟
- کوبیدن پا به زمین
سلام وقت بخییر، من یه دختر ۱۱ ساله دارم، که هر وقت ایستاده مدام یکی از پاهاش رو به زمین میکوبد، و میگه پاش یه جوری میشه و دست خودش نیست، و این کارش واقعا اعصاب خورد کنی شده و منم نگران که نکنه مشکلی داره، لطفا منو راهنمایی کنید که برای درمانش چه کنم، لازم پیش پزشک ببرم؟ و چه پزشکی باید ببرمش.

