Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام دختر من پنج ماهشه از بدو تولد براش اسپری بینی استفاده می کنم چشم سمت چپش از دوسه ماهگی اشک جمع میشه و چندروز پیش هم که سرماخورده بود ترشحات زرد رنگ داشت که مژه هاش به هم می چسبید و دکتر بهش قطره چشم و پماد داد ترشحات زرد رنگش خوب شد ولی باز بعضی وقتها یک چشمش آب جمع میشه و ماساژ هم می دم
- پوسته سر نوزاد
- یبوست نوزاد سه ماهه
نوزادسه ماهه.که هر۵یا۶روزشکمش کارمیده وسفتی مدفوع مثل خمیردندان هست شربت کولیکیدهم بهش میدم
- قرمزی بندناف نوزاد تازه به دنیا امده
باسلام ببخشید من پسرم تازه به دنیا امدبند نافش قرمز و ورم کرده دلیلش چیه
- یبوست نوزاد۴۵ روزه
الان سه روزه نوزادم دفع نداشته درصورتی که خیلی زور میزنه و هروز روزی چنبار دفع شل داشته و براش شیاف گلیسیرین گذاشتم کار کرد اصلا سفت نبود ولی کامل مدفوع تخلیه نشده ،و انگار عادت کرده ب شیاف تا نزارم دفع نداره چکار کنم.در ضمن شیرخشک ببلاک کامفورت میخوره و گاهی بالا میاورد شربت دومتیدون هر ۸ س میدادم ۵ روز دادم خیلی خوب بود اصلا بالا نمیاورد ولی امروز دو نوبت ندادم بالا اورد بنظرتون چکار کنم
- سرما
سلام و خسته نباشید آقای دکتر من سرماخوردم و بچم 20 روزشه و شیرمادر میدم چه دارویی میتونم استفاده کنم که برای شیردادن مشکلی نداشته باشه؟
- قطره استامینوفن پاراکید
سلام آقای دکتر قطره استامینوفن پاراکید تا چه مدت بعد از باز شدن تاریخ انقضا دارد؟؟چون روی جعبه اش مانند جعبه قطره آد نوشته شده نیست که تا یک ماه مصرف شود.
- دارو
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم گه تازه وارد دوازده ماهگی شده چند روزی است که سرما خورده وازیترومایسین صد استفاده میکند وسه روز هم سیتریزین به او دادم واز قطره ی بینی هم استفاده میکند ولی هنوز گرفتگی بینی دارد ایا میتوانم تا سه روز به او سرما خوردگی کودکان به او بدهم یا نه وایا هیچ قطره ی بدنی بهتری وجود دارد که خلطها را دفع کند ممنون
- بهترین شیر خشک
سلام وقت بخیر من قبل رفتن به بیمارستان میخوام شیر خشک بخرم کدوم شیر خشک برای نوزاد که زردی داره بهتره چند نفر بهم گفتن ببلاک خوبه لطفاً راهنماییم کنید
- قرمزی خروجی مقعد در نوزاد دو ماهه
نوزادی 70روزه دارم موقع دفع مدفوع زور میزنه به شدت خروجی مقعدش قرمز شده و گاهی اوقات زمانی که به شکمش دست میزنی شکمش سفته و صدای طبل میده و نفخ داره علت چیه و درمانش چی هست
- شربت ایمونس
سلام مجاز هستم به بچه ۱۰ ماهه با ۱۱ کیلو وزن شربت ایمونس بدم؟ چند سی سی باید بدم؟ برای بچه ۸ ساله چقدر مجاز هستم بدم؟
- سیاه شدن ناخن نوزاد سی روزه
نوزاد خواهرم سی روزشه ناخناش سیاه شده مشکل ش چیه
- بدخوابي نوزاد
سلام پسرم ٣ماه و ٢٠ روزشه و اين علائم رو داره لطفا راهنمايي كنيد،خوابش مياد اما نميتونه بخوابه اگرم يكم بخوابه به سختي بايد خوابش كرد-خواب خوب و عميق نداره اصلا وقتي خوابش مياد چند حالت داره:وقتي شير ميخوره يا خودشو عقب ميكشه و نق ميزنه و گريه ميكنه و عرق ميكنه و هي ميخوره و ول ميكنه يا شير ميخوره ولي از كلافگي با دستش دست منو فشار ميده يا لباسمو ميكشه و پا ميزنه و كمرشو قوس ميده و نميخوابه يا اگه خوابيد سينه رو ول نميكنه كه خودم در ميارم از دهنش كه بيدار ميشه اگرم خودش دربياره ميذارم زمين بيدار ميشه يا انقد دست و پا ميزنه و دستشو ميزنه ب چشمش گاهي سرشو كش ميده و كمرشو قوس ميده زور ميزنه سرخ ميشه بعد هوشيار ميشه براي همين كلا تو گهواره ميذارم و تابش ميدم تا يكم بخوابه-چشم و دماغشو خيلي ميماله-كلا ميگه شير تو دهنم باشه من بخوابم-گاهي هم تو خواب نفس نفس ميزنه وتا صبح ناله ميكنه انگار داره خواب بد ميبينه گاهيم بعدش گريه مياد-سرفه تك تك و سكسكه داره-گريه شبانه و طولاني نداره اصلا گاهي ناله و نق نق ميكنه فقط-كار كردن شكم دوسه روز درميان بود اما دوروزكره وترنجبين خوردم خيلي زياد كار كرد ولي قطع كردم بازم كارنميكرد الانم بازم كره ميخورم و شكمش يكي دوبار كار ميكنه در روز-آب دهن زياد ميريزه و دستش كلا تو دهنشه-دستاش اكثرا مشته- بزاق دهنش گاهي كف آلوده-با اينكه غذاي نفاخ نميخورم ولي باد روده زياد دفع ميكنه تو خواب و بيداري-شكمش صدا ميده-روزي يه بار يه كم شير بالا مياره بيشتر پنيريه-گاهي تو خواب چيزي تو گلوش گير ميكنه نميدونم آب دهنشه يا شير-دست و پاش سرد و عرقيه و سرش گاهي گرم عرقيه- گاهي موقع خواب پتو سرش ميدم هوشيار ميشه-زير چونه ش بيشتر وقتا دون دون قرمز داره و گاهي دور لبش و رو بينيش هم ميزنه -شيرخشك اي آر ميدادم اما الان چند روزه نميدم،بيشتر سوال من اينه دليل اين تكون خوردنا و زور زدناش تو خواب چيه كه نميتونه خوب و عميق بخوابه؟(ريفلاكس،نفخ،آلرژي غذايي) و اينكه من بايد پرهيز غذايي داشته باشم يا ن؟وزن تولدش ٣١٠٠ و وزن فعلي ٧٤٠٠
- انزیم کبد
نوزادم بیست روزشه زردیش چک کردبم ۹ بود و انزیم کبدی نرمال بود فقط sgot 89دارد انزیم کبدیش ک بالا هس اشکال ندارد!؟؟؟؟؟؟
- رفلاکس پنهان نوزاد دهماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۱۰ماهه هست رفلاکس پنهان داره قطره پدی لاکت مصرف میکنه شیرخشک ببلاک ای ار میخوره ولی هنوز بهترنشده نمیتونه خوب بخوابه محتویات معده میاد تو دهنش ترش میکنه بیدار میشه وزنش ۸کیلو ۳۰۰هست وزن گیری خوبی نداره میخواستم بپرسم دارو واسه رفلاکس چی بهش بدم بهتربشه چون خیلی اذیت میکنه
- یبوست نوزاد 2ماه
سلام من نوزاد دو ماه دارم که شیر مادر تغذیه میکنه چهار روزی میشه مدفوع نکرده خیلی نگرانم
- گرمی
بدن وسر دخترم خیلی گرم تب نیست چکار کنم
- لرزیدن نوزاد
با سلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که از ۳ ماهگی گاهی اوقات هنگام خوابیدن شروع به لرزیدن چند ثانیه میکنه و بعد آروم میشه. در هنگام بیداری اصلا این حالت رو نداره ممنون میشم علت رو بفرمایید.
- بیدارشدن ازخواب باترس
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۵ماه و۲۰روزشه الان۳بارپیش اومده باترس ازخواب بیدارمیشه یبارباجیغ دوبارم باگریه انگار ک خواب بد دیده طبیعی هست؟
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
با سلام. دخترم 4ماهشه با وزن تولد2980و وزن الان 6200 آبریزش بینی و تب داره میتونم از شربت ستادین جی بدم بهش و چقدر بدم ممنون

