Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف قرص سفیکسیم ۴۰۰ در کودکان ۸ ساله
سلام ببخشید پسرم مدام سرمامیخوره و گلوش عفونت میکنه...الان یک هفتس بردم متخصص تبش فقط با بروفن پایین میاد وشربت آموکسی کلاو ۳۱۵بهش میدم امروز دوباره بردم و گفتم تبش قطع نمیشه...دکتر گفت عفونتش شدید دیگ قرص جواب نمیده بهم کلد استاب داده...ژلوفن ۴۰۰..آموکسی کلاو۶۲۵..و زاکسیم ۴۰۰ همش قرص...اینا بکنار فقط میترسم زاکسیم ۴۰۰ روزی یکی برای بچه ۸ ساله با ۲۶ کیلو وزن خطرناک نیست ...تو رو خدا جوابم رو بدید الان منتظرم
- ناله کردن نوزاددر شب
سلام دختر۳۵ روزشه،شبا میخوابه ولی تمام شب تو خواب ناله میکنه .شربت رانیتیدین و پدی لاکت هم میخوره.ممنون از شما
- چرک خشک کن
دختر ۳ ماهم ۵و نیم کیلو، سرفه داشت دکتر آزیترومایسین ۱۰۰ روزی ۲و نیم سیسی تجویز کردن حالا سرفه ش خلط دار شده،میزانش رو زیاد نکنم؟
- دخترم لب پایینشو میگیره
سلام دخترم لب پایینشو مدام بادندونای بالامیگیره ۳سالشه و این موضوع ب شدت نگرانم کرده چون عادت شده براش و تحت هیچ شرایطی حاضر نیس ول کنه جدا ازاینکه جلوه خوبی نداره میترسم فک پایینش ب عقب کشیده بشه آیا راهی هس واسه درمان
- سلام ببخشید دخترم۵سالشه از دوستان مهد که ویروس آفت دهان داشتن ویروس منتقل شده و از علائم فقط تب داره هنوز افت نزده دهنش آنتی بیوتیک لازم داره یا فقط تب و کنترل کنم؟
- شیر خشک
سلامخسته نیاشی من دخترم تازه میخاد واکسن ۶ ماهگی بزنم یعنی بای. شی. خشگم عوض کنم دو بگیرم براش
- شربت
سلام ایا برای درمان ابریزش بینی وعطسه شربت سیتریزین شبی ۲ونیم سی سی خوبه برای کودک ۲سالو ۷ماهه یا باید ساعتی باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید با تشکر
- اموکسی سیلین برای کودک ۷ سال چقدر مصرف شود
من کودکمتازه سرما خورده براش آموکسی سیلین گرفتم
- چند سی سی آب با کل شیشه دارو مخلوط شود؟
برای بچه ۸ ساله
- سینه نوزاد
سلام سینه دختر م از 5ماهگی سلام سینه سمت چپ دخترم از 5ماهگی سفت متورم شده الان یک سال و سه ماه داره هنوز فرقی نکرده شیر خودم میخوره به اندازه یه آلوچه سفته و قابل لمس چکار کنم
- تب
سلام بچه چهار سال و پنج ماه با وزن ۲۷ کیلو در زمان تب چند سی سی پروفن و چند ساعت یک بار باید داد؟ سوال دوم شیاف استامینفون بزرگسال می توان استفاده کرد
- کرونا
سلام دختر ۲/۲ ماهه ام کرونا گزفته ریه ها درگیره اکسیژن ۹۲ دکتر طب کودکان امام خمینی کوآموکسی ملاو دادن بعد از ۷ نوبت مصرف رپز به ردز بدتر شد و ببرون رویی شدید و سوختگی پا شد رفتم دوباره قطع کردن الان آزیترومایسین دادن میترسم باز بیرون رویی شروع بشه با او آر اس کمی کنتر شده هر چند که جز شیر ده روزه چیزی نخورده بی اشتهای شدید،چیکار کنم آزیترو بدم ؟
- فاویسم
سلام وقت به خیر پسر من 5سالشه فاویسم داره برا عفونت دندون بردم آموکسی سلین داده با مترونیدازول مشکلی برا فاویسم نیست آموکسی بدم ممنون
- شب اداری
دخترم 11سالش هست شب اداری داره اصلا کنترل ندارم ممنون میشم راه حلی بهمون نشون بدی یا دارویی
- ت
سلام آقای دکتر ببخشید یه سوال داشتم شربت زینگامان و پدیا بست و قرص سیپروهپیتادین امگا3 به بچه ۶ سالم میدم شربت ایمونس بهش بدم تداخل نداره ؟ سلامت باشید .
- سلام دخترم ۲سالو سه ماهشه از سرمای بیرون یخ کرده آبریزش چشم و بینی گرفته چی بهش بدم ؟
سلام دخترم ۲سالو سه ماهشه از سرمای بیرون یخ کرده آبریزش چشم و بینی گرفته چی بهش بدم ؟
- شیرخشک مقوی وچاق کننده
سلام آقای دکتر ببخشید من همه جور شیرخشک برای وزن دهی پسرم استفاده کردم اما دریغ از یه زره وزن گیری آزمایش انجام دادم براش مشکلی نداره میشه یه شیرخشک خوب ومقوی برای وزن دهیش معرفی کنید ممنون میشم
- تب کودک ۱۰ ماه
سلام بچه من امروز ده ماه تمام شد ولی از صبح تب داره شربت استامینوفن دادم ولی حس میکنم تب توی شکمش نفسش داغ تازه دوتا دندان پایین در آورده امکان داره مال دندان بالای باشه چند روز پیش سینش از آب دهنش خس خس میکرد و یک روزم اسهال داشت
- سرماخوردگى
پسرم ١٠ ماهه هستش وزنش ٩ كيلو هستش الان دسترسي به دكترش ندارم از صبح سرفه ميكنه شربت كوريزان بديم؟؟؟؟
- جوش سفید روی نوک پستان
جوش سفید رنگ روی یکی از پستان پسر ۵ سالم نشانه چیست آیا لازم دکتر ببرم

