Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف سفکسیم
دکتر برای پسر یک ساله و چهار ماه به وزن ۱۰ کیلوگرم به علت عفونت روده سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده اند میزان مصرف ان چقدر است؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم دیشب جلو کولر خابیدع الان عطسه میزنه ابریزش بینی داره غذانمیخوره میتونم ازجوشونده های خونگی بدم بهش
- امگا۳
با سلام خدمت آقای دکتر دختر و پسر من یکی ۹ ساله هست یکی ۱۰ ساله چون ماهی و سبزیجات دوست ندارند دوسال پیش یکبار شربت امگا۳ دادم الان از داروخانه قرص ژلاتینی امگا۳ ترکیبی با د۳ و آ و ای گرفتم برای کودکان مال شرکت داروسازی دانا فارماکو ، هیچ اطلاعاتی در مورد جیوه روش ننوشته میخواستم از شما سوال کنم آیا این قرص را من به بچه ها بدم یا شما صلاح نمیدانید؟
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- بستن مجرای چشم
سلام پسرم الان۱۶ ماههاس ک ازبدوتولدمجرای اشکش بسته بودوقی میکرداز۷ماهگی دیگ چشاش قی نمیکنه واشکاش جاری میشه.چش راستش اشکش ازگوشه ی چشمش جاری میشه چش چپش گاهی ازوسط وگاهی ازاونویکی گوشه چشمش جاری میشه مشکلی نیس؟
- سرفه کودک
سرفه کودک بدون تب احتیاج به انتی بیوتیک داده؟ خیلی سرفه میکنه پسر ۶ سالم دو هفته پیش فقط ابریزش داشت کوریزان دادم پلاژین کیدز دادم اسپری رستانکس و کلد ماریس استفاده کردم .دکتر نبردم الان فقط بینیش کیپه و سرفه شدید داره
- عوارض شربت سفیکسیم۱۰۰
سلام پسرمن۵سالش هس سرماخورده بود دکتر بهش شربت سفیکسیم۱۰۰ داده بود هرروز۵ سی سی ام وز روز هفتم بود بهش دادم تموم شد شب تو مدفوعش عفونت مخاطی خونی دیدم طبیعی هس از عوارض شربت میتونه باشه؟
- نیش حشرات
سلام آقای دکتر، پسر یکسال ونیمه ای دارم وزنش 13 کیلو 600 گرمه،، تو خونه مون مورچه های ریزی بود که به پسرمونیش زده، چون خودمونم بودیم خوب شدیم،، خونه رو هم داروی مورچه زدیم،، سوالم اينه ک به پسرم زده خارش زده زیادتر شده چه پماد یا شربتی شما پیشنهاد میکنید؟؟؟
- سرفه کودک
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید پسرم یک سال و دو ماه هست با وزن۸۳۰۰از دیشب سرفه های خشک داره بهانه گیر شده بنظرتون چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- شربت تقویتی
سلام وقت بخیر پسرم یک سال و نیمش مخوام بهش امگا 3بدم چه مقدار باید بدم؟ ایا این دارو رو با فولگلوبین میشه داد.؟
- پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
- سلام وقتتون بخیر. پسرم6ماهه هستش با وزن 7کیلو. الان سه روزه سرفه و خس خس داره تب هم میکنه. قطره پاراکید میدم بازم هر4ساعت تب داره. بردم دکتر متخصص شربت فاموتیدین643هر 12ساعت2 سی سی دادن. اگه تا چندروز بهتر نشد دوباره ببرم دکتر؟ الان سومین روزه هم تب هم سرفه. چیکارکنم؟؟
سلام وقتتون بخیر. پسرم6ماهه هستش با وزن 7کیلو. الان سه روزه سرفه و خس خس داره تب هم میکنه. قطره پاراکید میدم بازم هر4ساعت تب داره. بردم دکتر متخصص شربت فاموتیدین643هر 12ساعت2 سی سی دادن. اگه تا چندروز بهتر نشد دوباره ببرم دکتر؟ الان سومین روزه هم تب هم سرفه. چیکارکنم؟؟
- قطره روتفلور
سلام آقای دکتر برای یبوست بچه ۷ماهه قطره روتفلور موثره؟ چقدر باید بخوره؟ و اینکه شیاف گلیسیرین میشه استفاده کرد؟ ببخشید مقالات وبسایت کجاست من پیدا نمیکنم
- بینی
سلام اقای دکتر دختره من نزدیکه ۱۳ ماهشه وبینیش ک پرمیشه نمیذاره تمیزش کنم باید ازچه قطره ای استفاده کنم تا شستشو بده وتمیز شه داخل بینیش
- سلام دکتر وقت بخیر دخترم ۴۵ روزشا دور ناخن هاش سیاهه ایامشکلی داره؟
- تب
برا بچه ۱۱ ساله ۳۴ کیلو چه مقدار استامینوفن برا پایین آوردن تب لازمه ؟
- شربت
سلام ایا برای درمان ابریزش بینی وعطسه شربت سیتریزین شبی ۲ونیم سی سی خوبه برای کودک ۲سالو ۷ماهه یا باید ساعتی باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید با تشکر
- رگههای سیاه درمدفوعنوزاد دخت
دخترم دهماهششیرخشک میخوره حدود هفت روز است تومدفوعشرگههای سیاه میبینم لطفا منو راهنمایی کنید
- 👦
سلام آقای دکتر یه پسر بچه ۴ ساله رم گوشی رو خورده حالا چ اتفاقی واسش میوفته؟ممکنه رم تو معدش باز شه خطری ایجاد کنه ؟
- فاموتدین
دکتر سلام راجب دوز داروی دخترم سوال پرسیده بودم که جواب رو متوجه نشدم فرموده بودید دو دودهم سی سی شربت پپسومید برای ترش کردن معده ش گرفتم ورزنش ۱۷.۵ کیلو هست. لطفا دوز و زمان مصرف رو راهنمایی بفرمایید

