Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزیترمایسین ۲۰۰ برای ۸ و نیم ساله چند سی سی؟
با سلام آزیترمایسین ۲۰۰ برای ۸ و نیم ساله با وزن ۳۶ چند سی سی یدم؟
- ناخن
سلام بچه من دوسالشه و جدیدا متوجه این شدم که ناخن های دست و پاش از پایین ناخن کنده میشن و زیرش ناخن جدید هست میخواستم ببینم علتش چی میتونه باشه
- سرماخوردگی و سرفه صدا دار ۳ساله باوزن 13کیلو
درود بر دکتر عزیز... دخترم دوسه روزه سرما خورده امروز دیگه خیلی آبریزش داشت و سرفه کرد یکی دوبار. سفکسیم 100هر 12ساعت میدم ۴سی سی. داروهای دیگه هم دارم. بنظرتون چی بدم دیگه بهش؟ ممنونم ازتون دکتر عزیز
- تفسیر آزمایش ،
سلام، میزان RBC(4.43) , MCV(77.4),PDW(9.6),نوتروفیل(۵۱.۲),لنفوسیت(۳۴.۷),D3(44.9), FE(58.46) لطفا تفسیر این آزمایشات را برایمان تشریح بفرمایید ، دختر ما ۵ ساله است.
- حرف نزدن کودکم
سلام ،دختر۳ ساله ای دارم که زیاد حرف نمی زنه شاید کل کلماتی که بتونه بگه ۲۰ عدد باشه جمله بندی هم درحد ۲ کلمه مثل آب بده میتونه بگه راهنماییم کنید بگید باید کجا برم وچکار کنم البته از نظر شنوایی مشکلی نداره وتوی شنوایی سنجی هایی که در نوزادی بردمش هیچ گونه مشکلی نداشته خیلی ناراحت حرف نزدنش هستم چکار کنم؟؟
- فاویسم
پسرم ۳سال و ۹ ماهش فاویسم داره دکتر قبلیش میگف نمیتونه ویتامین های ک زینک و ویتامین سی داره بخوره . ولی امروز یه دکتر بردم ک واسش مولتی ویتامین شربت زینک دکتر کیدز نوشته ک ویتامین c.k2.d3.. و ب کمپلس داره میتونم بدم . دکترش ک گفت میتونی بدی ربطی ب فاویسم ندارن
- سرفه
سلام اقای دکتر پسر من شش سالشه یک ساله پسرم مدام درحال سرفه کردنه هر دکتر هم بگین بردمش ولی اصن تشخیص نمیدن پسرم چه دردی داره .
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۹ماهشه چه مقدار و چن بار در روز باید شربت سفکسیم مصرف کنه متاسفانه دستور ش و یادم رفته
- ضربه
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم تقریبا دو سالشه وقتی نوزاد بود دوسه بار پیشانی و یه بار هم رو تشک بود غلت خورد افتاد زیر تخت چوبی البته نمیدونم سرش خورده بود به کناره تخت یا نه چون پیشش نبودم اومدم دیدم زیر تخت افتاده اون موقع چون گریه نکرد دقت نکردم ببینم سرش خورده به تخت یا نه الان گاهی پشت سر و گردنشو با دست فشار میده اینا ربطی به اون ضربه ها نداره ؟یه کم استرس دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- تب
سلام پسرم داره دندون در میاره تب کرده ولی پاهایش سرده و بی حاله ۱ساله چه کار باید کرد
- اسهال سبزرنگ
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر دو سال و سه ماهی دارم که امروز اسهال شده و به رنگ سبز کمرنگ است و چون الان یک هفته است از شیر گرفته ام بهش شربت کلسیم می دهم ایا امکان دارد برای شیر باشد
- میزان شیردهی
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالو چهار ماهشه در روز چند وعده شیر و چند وعده باید غذا بخوره؟تا قبل یکسال روزی ۷یا ۸ بار شیر میدادم
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۶ماهشه خیلی کم غذا میخوره بی اشتهاس بجز زینک سولفات چ شربته اشتها اوری میتونم بدم ک کمک کنه غذا بخوره لطفا طرز تهیه اشم بگین ممنون
- میزان غذای لازمبرای رشد قد و وزن
سلام آقای دکتز دختر یکسالو چهار ماهه ای دارم اول اینکه غذاش رو فقط میکس میخوره دوم مقدار کم میخوره چند وعده باید بجز شیر مادر غذا بدم بهش که رشد خوبی دلشته باشه
- سلام،خسته نباشید ،بنده اولین واکسن فرزندم را تقریبا دوهفته دیر زدم و دکتری پیشنهاد کرد چون دو هفته دیر تزریق شده نوبت های بعدی واکسن را دیرتر بزنم، الان واکسن یکسالگی اش را دوباره دیر ببرم مشکلی نیست
- معده درد و حالت تهوح
معده درد و حالت تهوح
- اسهال
سلام خسته نباشید مپسر ۴ساله دارم ۵روزه که اسهال شدید آبکی داره دکتر بردم ولی خوب نشده غذاهم نمیخوره فقد آب میخوره چیکارکنم کمکم کن لطفان
- خون امدن نوک سینه نوزاد یک ساله
سلام دخترم یک سالشه چند روزه پیش از نوک سینه سمت چپش یه لکه خون دیدم دلیلش چیه ممنون
- لوزن
سلام دخترم شش سالشه ولوزه های متورم داره وتقریبا هر سه ماه به مدت چهار تا پنج روزدچار تب ولرز شدید میشه میخاستم بدونم نیازه که لوزه هاشو عمل کنیم یا نه واینکه شربت آزیترومایسین ۲۰۰رو به چه میزان بهش بدم وزن دخترم ۱۶ کیلو هست با تشکر
- نیش حشرات
سلام وقت بخیر دختر یکساله ای دارم که به نیش حشرات مخصوصا کک حساسیت داره و جای نیش قرمز و متورم میشه و بعداز مدتی آب زرد زیر پوستش جمع میشه تا مدت طولانی هم جای نیش سیاه میمونه و نمیره دارو یا واکسنی هست که استفاده کنه و حشرات اذیتش نکنن یا خارش و تورمش رو کمتر کنه چون روستا زندگی میکنیم فصل گرما کک زیاده

