Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام.آقای دکتر دخترم شربت مولتی ویتامین نمیخوره چه ایرانی چه خارجیش حالت تهوع میگیره میشه با آب قاطی کنم بهش بدم؟
- شیرخشک دادن به کودک
سلام کودک 9 ماهه ای دارم.در منحنی های رشد وضعیت بسیار نامناسبی داره و زیر خط قرمز است.الان وزنش 6 و نیم است.از لحاظ عفونت ادراری یا رفلاکس و مشکل تیروئید چک شده و هیچ مشکلی ندارد.4 ماه است که دیگه شیر مادر نمی خورد.شیر خشک را با انواع مختلف تست کردیم اما هیچ کدام را دوست ندارد.کلا شیشه را نمی گیرد.غذا خوب می خورد اما تاکید متخصصان بر دادن شیر به او تا یک سالگی است.هر روشی را امتحان کردیم اما شیر نمی خورد.وقتی هم که برای خوردن شیر گرسنه نگهش می داریم با گریه یک پیمانه شیر می خورد. به تازگی شیر خشک را با کمی آب خمیری کرده و به او می دهیم.این حالت را دوست دارد.بعد هم کلی آب می خورد.آیا این کار درستی است؟این دوش را ادامه بدهیم.
- کلیه
دخترم دوماهشه بخاطر بیقراری به دکتر مراجع کردیم سونوگرافی سنگ کلیه نشون داد توی آزمایش خون شم گلاکت وگلبول سفید وپتاسیم وکلرایدش بالاس آزمایشاتش نشون دهنده چیه خیلی نگرانم
- نوزاد زیریک سال
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم ازتون پسرم۹ماهشه میخواستم بپرسم ک میتونم عروسی اینا ببرمش چون شنیدم برای بچه خوب نیس سروصدای عروسی
- زردی نوزاد
سلام خدا قوت نوزاد پسر موقع تولد با وزن ۳ کیلو روز سوم آزمایش نشون داد زردی ۱۵ و نیم داره بستری نکردیم قطر بیلناسر بهش دادیم روز ۸ شده ۱۰ به نظر شما نیاز به بستری داره واین قطر دوباره بهش بدیم ممنون میشم پاسخ بدین
- قطره بینی
سلام اقای دکتر. نوزاد سی و پنج روزه ی فاویسمی دارن. برای گرفتگی بینی ش از چه قطره ای می تونم استفاده کنم؟
- دختر بچه نوزاد یک ماهه نفخ داره
- آيا ميتونم از آلمان با شما صحبت كنم
دكتر هاى آلمان متاسفانه فقط ميگن كودك سالم هست و جيغ زدن او لازم وقت است،شايد باور نكنيد من دچار مسئله روحى شدم و قادر به نگهدارى او نيستم،شير فراوان دارم ولى ميدوشم،خواهش ميكنم كمكى از نظر دارويى براى آرامش بچه و يا چاى بچه و هر چيزى كه ميدانيد براى نجات من بفرمائيد،انشاءالله مادرم به ايران آمد حتما جبران خواهد كرد،ممنونم
- تجویزسیفیکسیم برای نوزاد یک ماهه خوب است یا نه
من پسرم یک ماهه است سرفه میکنه می توانم از شربت سیفیکسیم استفاده کند
- ویتامین
سلام نوزاد۳ماهه ای دارم که ویتامین آد ومولتی ویتامین نمیخوره استفراغ می کنه چکارش کنم ممنون
- اسهال نوزاد
سلام
پسر دوماهه ای دارم. ده روز اسهال زرد داره. چیکار کنم؟با تشکر
- زور زدن نوزاد
به نام خدا. باسلام و احترام نوزاد ۵۵ روره که یک روز شکمش کار نکنه هی زوخر میزنه تمام روز را تا شکمش کار بکنه. دستاشو میاره سمت گوش و هی زوز میزنه و به خود میپیچه تا شکمش کار کنه. شکمش فقط گاهی یک رور کار نمیکنه اینطور میکنه. لطفا راهنمایی کنید.باتشکر
- فاویسم
اقای دکتر سوال قبلیم در مورد استفاده از تب بر برا نوزاد فاویسمی پرسیده بودم کفتین استامینوفن ولی بازم احتمال مشکل هست. سوالم اینه هیچ داروی تب بر ایمنی برا این دسته از نوزادان نیست؟
- سلام اقای دکتردخترمن 6ماهشه شیرخشک اپتامیل پپتی میخوره شیرش تلخه ایامیشه نبات بندازم توشیرش ضرری نداره
- ازیترومایسین
سلام وقت بخیر من بچه ام 6ماهشه سرما خورده دیروز بردم دکتر وبهش ازیترو مایسین داده اسهال شده چیکار کنیم دارو قطع کنیم
- ویزیت
لطفا تاریخ باز بودن مطب را اطلاع بدید ممنونم
- عفونت
دختر من چهل روزشه از نافش عفونت میاد
- سلام آقای دکتر طعم شیر خشک آپتامیل جونیور بده نوزاد چهار ماهه من اونو دوست نداره و نمیخوره بچم نسبت به پروتئین شیر گاو حساسیت داره میشه جایگزین خوش طعم این شیر خشک رو معرفی بفرمایید ممنو ن از شما
پسرم پنج ماهش و خیلی کم وزن دکتر گفتن کمکی بهش شیر خشک بدین ولی حساسیت به شیر خشک آپتامیل داره بغل پاهاش و کمرش وپیشونی اش جوش زده و قرمز شده باید چه شیر خشکی استفاده کنم
- سلام اقای دکتر بچه من 1ماه دارد و شکمش هم زیاد کار میکند هم ریزه ریزه اصلا دائم کار میکنه. میگن به خاطر اسیدی شدن شیرمادر. من پنتو پرازول بخورم یا خیر؟
معده من خیلی ترش میکنه در دوران بارداری هم همش پنتو میخوردم
- گلو درد
سلام وقت بخیر گلوم خیلی میاره و سوز میزنه چه شربتی میتونم بخوره که بچه ام شیر میخوره مشکلی نداشته باشه دخترم ۸ماهشه

